Eaglos
Mind-flayer
- Joined
- Jan 3, 2020
- Messages
- 2,289
O Δυτικός κόσμος είναι ανήθικος και οι νόμοι ισχύουν μονο για τους "άλλους". Ο προεδρος της FIFA μπορεί να είναι δεμένος χειροπόδαρα από κάποιο παλαίμαχο ισραηλινό που στο ελεύθερό του χρόνο φτιάχνει κατασκοπευτικό λογισμικό για να χαλαρώνει από τις δολοφονίες.Καταλαβαίνω ότι το λες ειρωνικά/σαρκαστικά αλλά εμένα πιο πολύ το σχόλιο μου πήγαινε για τα στάνταρ της FIFA και ολα αυτά που αφήνει να συμβαίνουν. Όπως με τον Σομαλό διαιτητή, τους σωματικούς ελέγχους στους αθλητές, την μια απο τις χώρες που διεξάγεται να ειναι σε πόλεμο κ.τ.λ. Ναι, ξέρω δεν είναι καμιά αγία η FIFA αλλά δεν θα έπρεπε για τόσο σοβαρά θέματα να βάλει ένα φρένο; Αυτός ο πρόεδρος της πόσο ανήθικος μπορεί ακόμα να ειναι;