Gaming Industry Drama thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ακόμα και στα παιχνίδια κομπίνες κάνει ο άνθρωπος.
 


Το καλό είναι ότι η καταστροφή του Concord τρόμαξε την Sony και μάλλον θα περιορίσει τα live service games για το προσεχές μέλλον. Το κακό είναι ότι πολλά από τα στούντιος της εταιρίας έφαγαν αρκετά δημιουργικά χρόνια στην ανάπτυξη των GaaS και τώρα πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή. Υπάρχει πιθανότητα κάποια από τα studios της Sony να μην κυκλοφορήσουν ούτε ένα παιχνίδι στην τρέχουσα γενιά.
 
Δεν είμαι σίγουρος ότι το concord πάτωσε επειδή ήταν Live service
 
Δεν είμαι σίγουρος ότι το concord πάτωσε επειδή ήταν Live service
πάτωσε γιατί ήταν live service, μια από τα ίδια και ήθελε να φάει το κολατσιό του Σουίνι με το φορτνάιτ.

Πάντα το ίδιο μοτίβο, κάποιος βρήκε την κότα με τα χρυσά αυγά, πάνε να τον αντιγράψουν όλοι, καταφέρνουν να πιάσουν κόσμο 2-3 και οι άλλοι στην κλάψα γιατί δεν τους αγαπάει κανείς.
 
πάτωσε γιατί ήταν live service, μια από τα ίδια και ήθελε να φάει το κολατσιό του Σουίνι με το φορτνάιτ.

Πάντα το ίδιο μοτίβο, κάποιος βρήκε την κότα με τα χρυσά αυγά, πάνε να τον αντιγράψουν όλοι, καταφέρνουν να πιάσουν κόσμο 2-3 και οι άλλοι στην κλάψα γιατί δεν τους αγαπάει κανείς.
διαφοροι λογοι που πατωσε.
1. μαρκετινγκ 0
2. μη αναγνωρισιμη ip με συνδιασμο το 1 καταλαβαινεις
3. 40 ευρωπουλα οταν ο ανταγωνισμος ειναι τζαμπα

με λιγα λογια η sony νομιζε οτι επειδη ειναι σονυ θα τρεξουν να το αγορασουν. μια φορα εγινε το καλο και αυτο με το overwatch. τωρα οταν ο ανταγωνισμος σου ειναι τζαμπα και ειναι πιο αναγνωρισιμα δεν εχεις μελλον με την πρακτικη που ακολουθησε η σονυ. το marvel rivals εκανε παταγω επειδη βλεπε 2-3.

για την ιστορια live service με live service δεν ειναι ιδια. κανενα κολατσιο σουινι. overwatch πηγε να χτυπησει αλλα τλκ η σονυ ειδε αλλον να χτυπαει το overwatch (βλεπε marvel rivals)
 
O Jeff Grubb στο podcast του επιβεβαίωσε ότι αυτές οι αποφάσεις πάρθηκαν λόγω του Concord. Ήταν τόσο μεγάλη η αποτυχία που έκανε την Sony να επανεξετάσει με μικροσκόπιο τα υπόλοιπα live service games που είχε υπό ανάπτυξη.
 
η λογικη της sony πανω στα live services δεν ξερω κατα ποσο εβγαζε νοημα. ναι οκ θελεις να μπεις στην αγορα. πηρες την bungie για να βοηθησει. αλλα το γαμησες δεν εβαλες στο προγραμμα ενα γκειμ αλλα αλλα τοσα. ασε που δεν ξερω κατα ποσο η bungie ηταν καλη επενδυση. το monetization που εχει το destiny 2 ειναι παραδειγμα προς αποφυγη.
 
Δυστυχώς σε περιπτώσεις σαν του Veilguard ισχύει το μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Για 10-20 μπόζους που είχαν πορδές για σκέψεις, την πλήρωσαν και πολλά άτομα που έκαναν ικανοποιητικά τη δουλειά τους, ή έστω δεν ευθύνονταν για την εικόνα του παιχνιδιού.
 
Δυστυχώς σε περιπτώσεις σαν του Veilguard ισχύει το μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Για 10-20 μπόζους που είχαν πορδές για σκέψεις, την πλήρωσαν και πολλά άτομα που έκαναν ικανοποιητικά τη δουλειά τους, ή έστω δεν ευθύνονταν για την εικόνα του παιχνιδιού.
Αυτό γίνεται όταν το "παίρνω προσωπικό βάσει diversity" γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους και όχι στα σοβαρά.

Δηλαδή δεν είναι ότι πήραν έγχρωμους/γυναίκες/LGBT βάσει ικανοτήτων και τους έβαλαν στα αντίστοιχα πόστα βάσει τι μπορούν να κάνουν και πόσο καλοί είναι, αλλά απλά και μόνο για να ικανοποιήσουν μια ποσόστωση και ίσως και για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερο μπαλαντέρ στο επικοινωνιακό κομμάτι, τους έβαλαν σε θέσεις που δεν είχαν την απαραίτητα ικανότητα ή/και εμπειρία ώστε να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Άλλη μια λαμπρή επιτυχία των υψηλών κεφαλιών του κώλου δηλαδή, μάντεψε ποιος θα την πληρώσει τώρα, αλλά και τι εικόνα βγάζει προς τα έξω και στρέφετε ενάντια σε αυτούς που θα βοήθαγε υποτίθεται η όποια ποσόστωση.
 
Ακριιιιιιβώωωως.
Το λέω χρόνια τώρα αυτό που γράφεις στη 2η παράγραφο, αλλά ναι... χουυυρρρρ ντουυυυυρρρρ δεν υπάρχει καμία ατζέντα, ιζμ δις και ιζμ δατ.
 

Όχι ακριβώς drama, μάλλον φυσιολογική εξέλιξη από πολλές απόψεις, αλλά και πάλι αρκετά στενάχωρο.

Θα γίνω λίγο κακούλης, αλλά θα πω ότι δεν στεναχωριέμαι καθόλου. Μόνο έτσι μπορούν να καταλάβουν οι άλλες εταιρίες ότι το μονοπάτι που ακολουθεί η Bioware δεν δουλεύει, οπότε πρέπει να προσέξουν να μην κάνουν τα ίδια λάθη.
 
στο σημειο αυτο να ξαναπουμε οτι το νεο mass effect ειναι ακομα σε pre-production με estimated κυκλοφορια το 2030. και καλα να πηγαινε το da δυσκολα θα κρατουσε η bioware το ανθρωπινο δυναμικο. απο οσο ξερω και οσους δεν απελησαν τους εστειλαν σε αλλα στουντιο.
και προφανως πιθανο σεναριο να πουμε αντιο στην bioware austin και να μεινει μονο το main studio (η αναπτηξη του swtor εχει περασει στην broadsword online games)
 
Back
Top