Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Btw αξιζει να σημειωσουμε πως ο Nick Griffin, του οποιου το τουιτ ποσταρεται, ειναι ο βρετανος μιχαλολιακος. Καθαρος περηφανος, καταδικασμενος αρκετες φορες, νεο-φασιστας
δεν ετυχε να προσεξω ποιος τουιταρε....
 
RAFAH, Gaza Strip/CAIRO/JERUSALEM, May 6 (Reuters) - Palestinian militant group Hamas on Monday agreed to a Gaza ceasefire proposal from mediators, but Israel said the terms did not meet its demands and pressed ahead with strikes in Rafah while planning to continue negotiations on a deal.

Το απαρτχαηντ απλως κερδιζει χρονο για να σκοτωσει οσους περισσοτερους προλαβει εν αναμονη και της επικειμενης αποφασης του Διεθνους Δικαστηριου.
 
Ο κινεζικός σύγχρονος σιδηρόδρομος που θα ξεκίναγε από τον Πειραιά τουλάχιστον το κομμάτι Σερβία-Ουγγαρία προχωράει κανονικά.

The-Belgrade-Budapest-high-speed-railway.png

Προβλέπω ότι από την σερβία θα στρίψει και μέσω βουλγαρίας θα πάει Τουρκία, Ιραν κλπ. Και θα παρακαμφθούν πλήρως Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία.
 
Last edited:
Βαλε καμια πηγη αρθρου ρε παιδακι μου, ψαχνοντας FT research land sea express route δε βγαζει τιποτα σχετικο
 
Ο κινεζικός σύγχρονος σιδηρόδρομος που θα ξεκίναγε από τον Πειραιά τουλάχιστον το κομμάτι Σερβία-Ουγγαρία προχωράει κανονικά.

View attachment 7896

Προβλέπω ότι από την σερβία θα στρίψει και μέσω βουλγαρίας θα πάει Τουρκία, Ιραν κλπ. Και θα παρακαμφθούν πλήρως Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία.
Αλήθεια, τι έχει γίνει με αυτό το project; Εδώ και χρόνια έχουν φτιάξει το τεράστιο κέντρο logistics πίσω από το Θριάσιο νοσοκομείο ενω είχε μπει σε λειτουργία και το τρενάκι που το συνέδεε με το λιμάνι.

 
 
Ο κινεζικός σύγχρονος σιδηρόδρομος που θα ξεκίναγε από τον Πειραιά τουλάχιστον το κομμάτι Σερβία-Ουγγαρία προχωράει κανονικά.

View attachment 7896

Προβλέπω ότι από την σερβία θα στρίψει και μέσω βουλγαρίας θα πάει Τουρκία, Ιραν κλπ. Και θα παρακαμφθούν πλήρως Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία.
δε νομίζω ότι τους νοιάζει ο δρόμος, κοιτάζοντας λίγο τον χάρτη από Τουρκία και μετά δεν είναι και η καλύτερη διαδρομή, είτε για τραίνο, είτε για κομβόι, άσε που νομίζω η μεταφορά με πλοίο και άδειασμα στον Πειραιά είναι πιο συμφέρουσα σε θέμα κόστους μεταφορών.
 
Η ιδέα πίσω από αυτό ήταν να χρησιμοποιηθεί ο Δούναβης καθώς λιμάνια σαν της Βάρνα για να φτιάξουν οι Κινέζοι το απόλυτο δίκτυο μεταφορών, το οποίο δεν θα βασίζεται μόνο σε ένα μέσο μεταφοράς. Επίσης, πρέπει να λογαριασεις σε αυτό και τις αδυναμίες του "ξεκινάμε από το λιμάνι Α και πάμε μέχρι το Β στην Ευρώπη σερί". Είναι πολύ πιο κερδοφόρο αν έχεις εμπορεύματα για ενδιάμεσους σταθμούς να τα φορτώσεις σε ένα τραίνο και να τα μοιράζεις εκεί που πρέπει.
 
Υπάρχει εδώ και χρόνια το σχέδιο να συνδεθεί ο Αξιός με το Δούναβη και να μεταφέρονται εμπορεύματα απευθείας από το Αιγαίο μέχρι την κεντρική Ευρώπη. Δεν ξέρω βέβαια αν έχει γίνει καμιά μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ) ούτε αν γίνεται τίποτα προς την υλοποίηση. Η Κίνα φαίνεται να είχε ψιλοπαρατήσει την όλη πρωτοβουλία, αν και κυκλοφορούν νέα αναθέρμανσης τελευταία.

ΥΓ. Μέσα σε όλα οι Ρώσοι χθες ξεκίνησαν νέα επίθεση από τα βόρεια, και μάλλον πάει καλά για αυτούς.

 
Εχω αρχισει να πιστευω οτι αυτος ο πολεμος δεν θα εχει διαρκεια μερικα χρονια ακομα, οπως λενε.
 
Από την προηγούμενη εβδομάδα διάβαζα άρθρα ότι μαζεύουν και οι Ρώσοι και οι Ουκρανοί δυνάμεις εκεί, τι σας κάνει εντύπωση;
 
Εχω αρχισει να πιστευω οτι αυτος ο πολεμος δεν θα εχει διαρκεια μερικα χρονια ακομα, οπως λενε.
Ότι έχουν αρχίσει να λένε ότι θα διαρκέσει πολύ αυτοί που λέγανε ότι η ουκρανία κερδίζει όπου νάναι, και σε όλα όσα λένε, πέφτουν παντού λάθος αλλά συνεχίζουν απτόητοι, σημαίνει ότι τουλάχιστον ναι θα έχουμε σύντομα εξελίξεις που θα μπει το πράμα σε νέα φάση. Αλλά δυστυχώς οι τροχοί τής βλακείας που έχουν μπει σε κίνηση είναι ασταμάτητοι. Σπόϊλερ αλέρτ, ο πόλεμος θα τελειώσει με διάλυση τού ΝΑΤΟ (με ή χωρίς πυρηνικό όλεθρο) Οπότε έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας.
 
Back
Top