Είναι 8/11. Με τον Κωτσόβολο το γυαλί έχει ραγίσει/θρυμματιστεί εδώ και καιρό, μα με παρασέρνει ο
@Pain και τσεκάρω τα πριόρντερς εκεί. Εν τέλει δε λύγισα για κωλέκτορς, μα κάνω πριόρντερ τη λωντς, μιας και τρέχει σχετικός διαγωνισμός για μια 65" Bravia και έδωσα τόπο στην οργή. Γκες γουάτ, ο διαγωνισμός λήγει 8/11 και ζητά αριθμό παραστατικού, το οποίο δεν μου αποστέλλεται εντός της ημέρας. Ακύρωση με συνοπτικές διαδικασίες, λαμβάνω και σχετική επιβεβαίωση του αιτήματος στο Viber.
Εν τω μεταξύ, η παραγγελία στον Κωτσόβολο ακόμη δε φαίνεται ακυρωμένη. Εκ νέου απόπειρα ακύρωσης επιφέρει error message, το ζουμί του οποίου αλίευσα από τα dev tools του browser και πρακτικά επαληθεύει πως η παραγγελία αυτή πλέον δεν υφίσταται στο σύστημά τους. Στο σάιτ βρίσκεται στο στάδιο συλλογής αποθέματος, χθες με πήραν τηλέφωνο για να μου το φέρουν σπίτι (προφανώς τους είπα πως έχω ακυρώσει, τι φάση πασάδες μου) και σήμερα μόλις έλαβα τηλεφώνημα από μια κοπέλα για να ρωτήσει αν έχω μιλήσει με τα κεντρικά για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Της είπα πως το αίτημα έχει επιβεβαιωθεί και με έκλεισε με εμφανή ανακούφιση. Ψυχεδέλεια.
Την προηγούμενη φορά που ζήτησα επιστροφή χρημάτων, η διαδικασία ήταν ψιλοαναίμακτη. Ελπίζω αυτή τη φορά να μη χρειαστεί να ζωστώ το Leviathan και να μπουκάρω γκαρίζοντας ΒΟΙ.
Με τα πολλά, από χθες στα χέρια μου. Παρήγγειλα 10/11 από κορυφαίο μαγαζί που δεν απογοητεύει ποτέ και το είχα εντός 23 ωρών, σε χαμηλότερη τιμή (δεν πήρα τη λωντς ωστόσο, καθώς μιλάμε τελικά για πριόρντερ-όνλυ μπόνους με 2 ιν-γκέιμ πανοπλίες).