- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 18,664
Όταν τελειώσεις την πρώτη περιοχή στην οποία ταξιδεύεις μακρυά από τη Midgard, και συγκεκριμένα ένα σημείο της, θα καταλάβεις και την αναφορά στον Αγγελόπουλο και την Ταινία της Σιωπής (Μέρες του '36).
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Δεν είναι μέτρο σύγκρισης αλλά το είδε περιστασιακά και η σύζυγος και έμεινε άναυδη από τα production values και την όλη σκηνοθεσία. Το παιχνιδι είναι σημείο αναφοράς για cinematic narrative
Αν δεις όλην την ιστορία του Santa Monica Studio ήταν επειδή ήθελε να φύγει από τη ρετσινιά και την ομπρέλα της Sony.
ΠηγήSanta Monica Studio was founded in 1999 by Allan Becker, a long-time Sony employee who wanted "to break out of the corporate Foster City group" of Sony Computer Entertainment.
Διαβάζοντας το κείμενο περίμενα 100%. Κλαψ, λιγμ.
Πουνιές πέφτουν καθόλου ή τηγανίτα τίποτα;
Double-post, because I am a noob.Κι εγώ, το περίμενα τέλειο. Είναι προφανές λοιπόν ότι κάπου χωλαίνει με τέτοια βαθμολογία.
Με αυτη τη λογική, ένα late review του Half Life 2 σήμερα, πόσο θα έπαιρνε?Το 100% δεν μπήκε διότι ξέρω ότι κάποτε θα τελειώσει. Επίσης, με άφησε με τεράστιο cliffhanger, θέλω το Κότοβγωρ Ραγκναρώ χτες!
@kara Είναι μεγαλύτερη συζήτηση που άπτεται τελικά ποιος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Δεν παραγνωριζω τη συνεισφορά του ρευστού, αλλά αν δεν ήταν μονάδες και οι ιδέες τους για να φτιάξουν το παιχνίδι λίγη σημασία θα είχε το χρήμα.
με αυτό διαφωνώ. Το game development σε ΑΑΑ επίπεδο έχει πάρα πολλά moving parts και δεν είναι τόσο εύκολο να προβλέψεις το αποτέλεσμα αν αφαιρέσεις έναν παράγοντα.Ο παραγωγός μικρή συμμετοχή σε αυτήν την επιτυχία είχε, το χρεώνω καθολικά στα μυαλά εκεί στη Santa Monica.