HELLBOUND

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,791
Το τελευταίο διάστημα, ουκ ολίγοι developers καταφεύγουν στη λύση της «old-school» εμπειρίας προκειμένου να τραβήξουν τα βλέμματα του κοινού, αλλά κυρίως εκείνα των παλαιότερων gamers. Βλέπετε, ο αριθμός των gamers που μεγάλωσαν με παιχνίδια της δεκαετίας του ’80s και των 90s είναι αρκετά μεγάλος και εξακολουθεί να παίζει φανατικά παιχνίδια που θυμίζουν εκείνες της εποχές, αν αναλογιστεί κανείς ότι το gaming σήμερα έχει αλλάξει σε τεράστιο βαθμό σε σχέση με τότε. Το γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι μια άλλη κουβέντα που δεν είναι της παρούσης.
Η αφορμή για την παραπάνω εισαγωγή είναι το Hellbound, ένα FPS δημιούργημα της ομάδας Saibot Studios, εξ’ Αργεντινής ορμώμενη, το οποίο συστήνεται ως «a 90’s FPS 30 Years Later». Πρόκειται για ένα παιχνίδι που βρισκόταν εδώ και αρκετό διάστημα υπό ανάπτυξη, σίγουρα όχι από τη δεκαετία του ’90, όμως δεν είχαμε δει παρά ελάχιστα πράγματα από αυτό. Εν τέλει, προ λίγων μηνών η Saibot Studios άνοιξε τα χαρτιά της με ένα...

Continue reading...


 
Στη 2η εικόνα με έπιασε σπαστικό γέλιο, η αλήθεια είναι.
 
Στην αρχή είχαν κυκλοφορήσει μία έκδοση του παιχνιδιού που απλά ήταν μια arena με συνεχόμενα και αυξανόμενα σε δυσκολία waves. Είχε μάλιστα και leader boards. Μάλλον πρέπει να το έπαιξε πολύς κόσμος για να αποφασίσουν να φτιάξουν single player campaign. Και προφανώς χρειαζόντουσαν περισσότερο χρόνο και χρήμα για να βγει κάτι πιο ολοκληρωμένο.
 
Υπάρχει ακόμα η arena στο Survival mode. Έχω όμως την εντύπωση ότι εξ' αρχής σκόπευαν να κυκλοφορήσουν single-player campaign, απλά τους έλειπε το budget. Ηλίου φαεινότερο.
 
Το έχω στα υπόψη. Ελπίζω να προσθέσουν σταδιακά περιεχόμενο. Ειδικά η διάρκεια είναι πολύ μικρή συγκριτικά με το διψήφιο αριθμό ωρών που άγγιζαν άνετα αρκετά από τα παιχνίδια που υποτίθεται ότι τιμά.
 
Back
Top