What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

IRATUS: LORD OF THE DEAD

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,259
Οι “κλώνοι” παιχνιδιών ορισμένες φορές αποκτούν κακό όνομα πριν ακόμα αποκτήσουν την ευκαιρία να αποδείξουν την ποιότητά τους. Η ενστικτώδης (και ενίοτε δικαιολογημένη) αντίδραση των gamers είναι να σκεφτούν ότι ο κλώνος δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια φθηνή απομίμηση του πρωτότυπου, ωστόσο πιστεύω ότι υπάρχει πάντοτε περιθώριο βελτίωσης, εξέλιξης ή διαφορετικής ερμηνείας ενός έργου, αρκεί ο δημιουργός να έχει τις απαραίτητες ικανότητες και όραμα ώστε να προσφέρει κάτι που έχει λόγο ύπαρξης. Σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία εντάσσω το Iratus: Lord of the Dead, έναν καθ’ όλα αξιόλογο “κλώνο” του Darkest Dungeon που διαθέτει όμως τόσα πρωτότυπα στοιχεία και τα υλοποιεί με τέτοιον τρόπο ώστε να διατηρεί τη δική του ταυτότητα και να δικαιολογεί την παρουσία του σε ένα αρκετά “γεμάτο” είδος.



Ο πρωταγωνιστής του...


Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

Snipereye

Umber Hulk
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral
Joined
Sep 17, 2013
Messages
774
Ελα ρε, απο που ξεπεταχτηκε αυτο;
"Μια ενδιαφέρουσα καινοτομία εντοπίζεται στον τρόπο απόκτησης νέων μονάδων: Δεν τις αγοράζετε αλλά τις… συναρμολογείτε! Στην αρχή του παιχνιδιού αλλά και μετά από κάθε μάχη ο νεκρομάντης μας συγκεντρώνει… πρώτες ύλες " Πολυ ωραια ιδεα!
Να ρωτησω, κατα τη γνωμη σου, το combat του παιχνιδιου ειχε αρκετο βαθος, ή ηταν προς το απλοϊκο;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,259
Ελα ρε, απο που ξεπεταχτηκε αυτο;
"Μια ενδιαφέρουσα καινοτομία εντοπίζεται στον τρόπο απόκτησης νέων μονάδων: Δεν τις αγοράζετε αλλά τις… συναρμολογείτε! Στην αρχή του παιχνιδιού αλλά και μετά από κάθε μάχη ο νεκρομάντης μας συγκεντρώνει… πρώτες ύλες " Πολυ ωραια ιδεα!
Να ρωτησω, κατα τη γνωμη σου, το combat του παιχνιδιου ειχε αρκετο βαθος, ή ηταν προς το απλοϊκο;

Πάνω-κάτω στα στάνταρ του Darkest Dungeon. Η κάθε μονάδα έχει μερικές abilities και υπάρχει αρκετή ποικιλία στο τι μπορείς να κάνεις (direct damage, stress damage, AoE, buffs/debuffs). Οι αντίπαλοι μπορεί να έχουν physical/magical shield που απορροφά χτυπήματα, physical/magical armor που μειώνει τη ζημιά, channeled abilities που φορτίζουν και πρέπει να τις σταματήσεις πριν ενεργοποιηθούν κλπ. Έχει αρκετούτσικο ψωμί η μάχη.

Το "κακό" είναι ότι η στρατηγική αποκτά μεγαλύτερη σημασία στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας. Στο normal μπορείς να επιλέξεις την ομάδα μονάδων που θέλεις, να εφαρμόζεις μια συγκεκριμένη τακτική και να είσαι οκ για το 80% των μαχών. Σε αυτό το επίπεδο δηλαδή δεν σε πουσάρει τόσο ώστε να χρησιμοποιήσεις όλες τις μεθόδους που έχεις στη διάθεσή σου για να τα καταφέρεις. Γι' αυτό είπα στο review ότι θα ήθελα η επιλογή δυσκολίας να είναι ελεύθερη (πρέπει να τελειώσεις ένα run στο normal για να ξεκλειδώσει το επόμενο difficulty). Το Normal θα μπορούσε να είναι ένα κλικ πιο δύσκολο.
 

Snipereye

Umber Hulk
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral
Joined
Sep 17, 2013
Messages
774
Έχει αρκετούτσικο ψωμί η μάχη.
Ωραια, καλη φαση. Το εχει και σε εκπτωση τωρα το gog, 34% κατω.
Ναι οπως τα λες, καλυτερα θα ηταν να ειχε τουλαχιστον ενα παραπανω επιπεδο δυσκολιας ξεκλειδωτο απο την αρχη, αλλα τι να κανεις ;)
 
Top Bottom