Great0ldOne
Kraken
- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 7,556
Άσε τα σάπια Σρέδερ, όλοι ξέρουμε ότι το MONSTER PC κλαίει σε εμβρυακή στάση στη γωνία. Καταλαβαίνουμε, δεν είναι ντροπή.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Ειμαι σιγουρος πως οταν το παιξω θα τρεχει maxed 1440p 60 fps και maxed rayt racing με FSR 2.1 οπως κανω σε ολα τα παιχνιδια. Βλεπουμε στο steam λενε ακομα και αυτοι με core 13900k οτι δεν τρεχει καλα που ειναι ο καλυτερος επεξεργαστης αυτη την στιγμη. Δεν κλαιει το pc. Κλαιει ο διευθυντης της EA επειδη βλεεπι ποσα εκατομυρια εχασε απο τις επιστροφες τουj edi surviror σε steam αλλα και σε xbox liveκ αι psnΆσε τα σάπια Σρέδερ, όλοι ξέρουμε ότι το MONSTER PC κλαίει σε εμβρυακή στάση στη γωνία. Καταλαβαίνουμε, δεν είναι ντροπή.
Aνέβηκε σε μιξντ ρέητινγκς από μόστλι νέγκατιβ. Τι έγινε, αυτό ήταν; Μπεστ γκέημ έβερ πλέον;
Being familiar with Fallen Order's production pipeline helped, said Asmussen, but the biggest boon for Survivor was knowing when to iterate and cut a feature when needed. The team was ambitious, he said, but it was important to not "get in a position where we’re kind of setting ourselves up to not hit all our marks."
“Our philosophy is: ‘It’s OK to fail, but fail fast, fail early,'" said Asmussen.
Κονσόλα στα 90's που να πέφτει το framerate σε μονοψήφιο αριθμό; Τι ήταν, κάνα Atari;![]()
Λογικά επιπλάκι.
No worries, θυμάμαι κάτι slide shows στο Ν64 του κολλητού μου όταν παίζαμε Rogue Squadron και γινόταν το σώσε. Απλά δεν μας ξένιζε τότε, πιτσιρικάδες γαρ. Θυμάμαι είχα μια TNT2 M64 και δεν βίωνα σρεντερικού επιπέδου 3D γραφικάρες έτσι κι αλλιώς. Έπαιζα κυρίως 2-2.5D strategy, adventures και isometric RPGs στο PC και τα έτρεχε νεράκι.Μάλλον πέσατε και εσείς στην ίδια παγίδα των παπατζήδων φίλων.
No worries, θυμάμαι κάτι slide shows στο Ν64 του κολλητού μου όταν παίζαμε Rogue Squadron και γινόταν το σώσε. Απλά δεν μας ξένιζε τότε, πιτσιρικάδες γαρ. Θυμάμαι είχα μια TNT2 M64 και δεν βίωνα σρεντερικού επιπέδου 3D γραφικάρες έτσι κι αλλιώς. Έπαιζα κυρίως 2-2.5D strategy, adventures και isometric RPGs στο PC και τα έτρεχε νεράκι.