Jedi Survivor

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Άσε τα σάπια Σρέδερ, όλοι ξέρουμε ότι το MONSTER PC κλαίει σε εμβρυακή στάση στη γωνία. Καταλαβαίνουμε, δεν είναι ντροπή.
 
Άσε τα σάπια Σρέδερ, όλοι ξέρουμε ότι το MONSTER PC κλαίει σε εμβρυακή στάση στη γωνία. Καταλαβαίνουμε, δεν είναι ντροπή.
Ειμαι σιγουρος πως οταν το παιξω θα τρεχει maxed 1440p 60 fps και maxed rayt racing με FSR 2.1 οπως κανω σε ολα τα παιχνιδια. Βλεπουμε στο steam λενε ακομα και αυτοι με core 13900k οτι δεν τρεχει καλα που ειναι ο καλυτερος επεξεργαστης αυτη την στιγμη. Δεν κλαιει το pc. Κλαιει ο διευθυντης της EA επειδη βλεεπι ποσα εκατομυρια εχασε απο τις επιστροφες τουj edi surviror σε steam αλλα και σε xbox liveκ αι psn
 
Είμαστε και εμείς απαράδεκτοι σαν καταναλωτές. Αφήσαμε τον διευθυντή της ΕΑ να ΚΛΑΙΕΙ!
Αυτά δεν είναι σωστά πράματα και θαρρώ πως πρέπει να επανορθώσουμε!
 
Aνέβηκε σε μιξντ ρέητινγκς από μόστλι νέγκατιβ. Τι έγινε, αυτό ήταν; Μπεστ γκέημ έβερ πλέον;
 
Aνέβηκε σε μιξντ ρέητινγκς από μόστλι νέγκατιβ. Τι έγινε, αυτό ήταν; Μπεστ γκέημ έβερ πλέον;

Σε παιχνίδια ευρείας κυκλοφορίας και απήχησης μεγάλο μέρος του κοινού δεν παρακολουθεί gaming sites και videos. Είναι πιθανό να βλέπουν το παιχνίδι να σέρνεται και να μην αντιλαμβάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά. Θυμάμαι πολύ παλιότερα στα 90s έναν φίλο να με πρήζει ότι η κονσόλα του "τα έτρεχε όλα τέλεια" και όταν είδα με τα μάτια μου το παιχνίδι έφτανε χωρίς υπερβολή μονοψήφια fps.
 
Νομιζω ότι αυτό το είδος του κοινού που αναφέρεσαι αφορα τα άτομα που έχουν κονσόλα και δε θα το πολυψαξουν. plug n play gaming

Στη πλειοψηφία των ατόμων με πισι είναι λογικό να αναρωτηθούν γιατί σέρνεται, θα μπουν σε κάνα σάιτ που θα γράφει μίνιμουμ απαιτήσεις εκτός από στημ και σίγουρα θα πέσει το μάτι τους ότι κάτι δεν πάει καλά.
 
Κονσόλα στα 90's που να πέφτει το framerate σε μονοψήφιο αριθμό; Τι ήταν, κάνα Atari; :p
 

Being familiar with Fallen Order's production pipeline helped, said Asmussen, but the biggest boon for Survivor was knowing when to iterate and cut a feature when needed. The team was ambitious, he said, but it was important to not "get in a position where we’re kind of setting ourselves up to not hit all our marks."

“Our philosophy is: ‘It’s OK to fail, but fail fast, fail early,'" said Asmussen.

Σε άλλα νέα

 
Το είχα το Goldeneye (το είχα φτάσει κάπου μετά τη μέση νομίζω, στην αποστολή στην Αγία Πετρούπολη). Θυμάμαι ότι είχε dips σε σημεία, αλλά όχι τόσο που να με εμποδίζει στη στόχευση.
Στο Shadownman δεν έχω δει τη συγκεκριμένη έκδοση από κοντά, αλλά μάλλον τόσο μπορούσε να διαχειριστεί το μηχάνημα ένα semi-open world παιχνίδι, αν και πιο πιθανό είναι πως έχει να κάνει με το πρώιμο 3d και την απειρία των devs...
 
Μάλλον πέσατε και εσείς στην ίδια παγίδα των παπατζήδων φίλων.
No worries, θυμάμαι κάτι slide shows στο Ν64 του κολλητού μου όταν παίζαμε Rogue Squadron και γινόταν το σώσε. Απλά δεν μας ξένιζε τότε, πιτσιρικάδες γαρ. Θυμάμαι είχα μια TNT2 M64 και δεν βίωνα σρεντερικού επιπέδου 3D γραφικάρες έτσι κι αλλιώς. Έπαιζα κυρίως 2-2.5D strategy, adventures και isometric RPGs στο PC και τα έτρεχε νεράκι.
 
No worries, θυμάμαι κάτι slide shows στο Ν64 του κολλητού μου όταν παίζαμε Rogue Squadron και γινόταν το σώσε. Απλά δεν μας ξένιζε τότε, πιτσιρικάδες γαρ. Θυμάμαι είχα μια TNT2 M64 και δεν βίωνα σρεντερικού επιπέδου 3D γραφικάρες έτσι κι αλλιώς. Έπαιζα κυρίως 2-2.5D strategy, adventures και isometric RPGs στο PC και τα έτρεχε νεράκι.

Όντως, ζούσαμε στον κόσμο μας τότε. Που και που θυμάμαι να ασχοληθώ με μερικά παιχνίδια που έπαιζα στον Amstrad μικρός και το framerate των περισσότερων είναι στα τάρταρα.
 
Back
Top