archantwn
Hobgoblin Captain
- Joined
- Jul 29, 2013
- Messages
- 388
Είχα μια τσάμπα-ανούσια ταλαιπωρία με καρτοκινητή Wind και το κάνω post μπας και προλάβω κάποιον μην περάσει τα ίδια.
Λόγο αλλαγής κινητού έπρεπε να αλλάξω και μέγεθος sim, από κανονική σε nano.
Τετάρτη μου έρχεται η συσκευή οπότε και την φορτίζω-ανοίγω, χωρίς sim γιατί ήταν σχεδόν βράδυ, και επιτόπου κάνω ότι ρύθμιση είχε ΚΑΙ κλείνω τα δεδομένα. Έτσι και αλλιώς μόνο wi-fi χρησιμοποιώ.
Πέμπτη παίρνω την νέα sim, την τοποθετώ στο κινητό και όλα κομπλέ (μέχρι τώρα).
Παρασκευή μου σκάει μήνυμα στο κινητό οτι χρεώθηκα 1 mobile internet daily αξίας 1ευρώ. Δεν δίνω όμως σημασία, πιστεύοντας ότι κάποια ρύθμιση μου ξέφυγε (παρόλο που έβλεπα 0mb from data, 200mb from wfi), και ξανα κοιτάω με πιο πολύ λεπτομέρεια όλες τις ρυθμίσεις του κινητού και των εφαρμογών.
Σάββατο τα ίδια. Παίρνω τηλ την wind αλλά μια κοπέλα που βγαίνει στην γραμμή προσπαθεί να με πείσει ότι φταίω εγώ. Η κουβέντα οδηγεί σε ανούσιο κύκλο και κλείνοντας απενεργοποιώ τα πάντα στο κινητό.
Κυριακή το ίδιο τροπάριο.
Με ένα ψάξιμο στο internet βλέπω ότι η εν λόγο υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα, χωρίς τη συγκατάθεση μου και για να την απενεργοποιήσω πρέπει να καλέσω το αντίστοιχο τμήμα.
Μερικά λεπτά αργότερα μιλάω με ένα παλικάρι για να βρεθεί μια άκρη αλλά και να μου επιστραφεί έστω ένα ποσό από αυτά που έχω χρεωθεί. Επίσης λόγο των χρεώσεων έφτασα 0 υπόλοιπο οπότε και δεν μπορούσα να κάνω κλήσεις, παρόλο που είχα τσάμπα χρόνο.
Συνεχίζει το ίδιο τροπάρι. Του λέω ότι ουδέποτε συμφώνησα για την υπηρεσία και συν της άλλης με το προηγούμενο smartphone δεν είχα τέτοιο θέμα.
Επίσης μου λέει ότι τώρα που το internet είναι κάτι δεδομένο η υπηρεσία αυτή σε βοηθά ώστε να μην γίνουν μεγάλες χρεώσεις κατά λάθος από μεταφορά δεδομένων. Γιατί τα 20 ολόκληρα MB για 1 ευρώ εκτός απο ultra-hyper-super deal έχουν και τρομερή ευελιξία.
Σε αυτό το σημείο έχει ήδη αρχίσει να μου απαντά σε όλα με την ίδια απάντηση πασπαρτού
Μου την απενεργοίησε αλλά ούτε λόγος για επιστροφή - πίστωση. Η εταιρία δεν το δέχεται. Το μόνο που "επιτρεπόταν" να κάνει είναι να μου βάλει 10 λεπτά στο λογαριασμό για να μπορώ να έχω το ήδη πληρωμένο καρτο-πρόγραμμα. Του ζήτησα με την επόμενη ανανέωση να πάρουν τα 10 λεπτά πίσω και γέλασε λέγοντας: Ε για 10 λεπτά τώρα δεν υπάρχει θέμα.
Σήμερα το βράδυ, για να λέμε και τα καλά, μου έγινε επιστροφή του υπερποσού των 2 ευρώ.....
Λόγο αλλαγής κινητού έπρεπε να αλλάξω και μέγεθος sim, από κανονική σε nano.
Τετάρτη μου έρχεται η συσκευή οπότε και την φορτίζω-ανοίγω, χωρίς sim γιατί ήταν σχεδόν βράδυ, και επιτόπου κάνω ότι ρύθμιση είχε ΚΑΙ κλείνω τα δεδομένα. Έτσι και αλλιώς μόνο wi-fi χρησιμοποιώ.
Πέμπτη παίρνω την νέα sim, την τοποθετώ στο κινητό και όλα κομπλέ (μέχρι τώρα).
Παρασκευή μου σκάει μήνυμα στο κινητό οτι χρεώθηκα 1 mobile internet daily αξίας 1ευρώ. Δεν δίνω όμως σημασία, πιστεύοντας ότι κάποια ρύθμιση μου ξέφυγε (παρόλο που έβλεπα 0mb from data, 200mb from wfi), και ξανα κοιτάω με πιο πολύ λεπτομέρεια όλες τις ρυθμίσεις του κινητού και των εφαρμογών.
Σάββατο τα ίδια. Παίρνω τηλ την wind αλλά μια κοπέλα που βγαίνει στην γραμμή προσπαθεί να με πείσει ότι φταίω εγώ. Η κουβέντα οδηγεί σε ανούσιο κύκλο και κλείνοντας απενεργοποιώ τα πάντα στο κινητό.
Κυριακή το ίδιο τροπάριο.
Με ένα ψάξιμο στο internet βλέπω ότι η εν λόγο υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα, χωρίς τη συγκατάθεση μου και για να την απενεργοποιήσω πρέπει να καλέσω το αντίστοιχο τμήμα.
Μερικά λεπτά αργότερα μιλάω με ένα παλικάρι για να βρεθεί μια άκρη αλλά και να μου επιστραφεί έστω ένα ποσό από αυτά που έχω χρεωθεί. Επίσης λόγο των χρεώσεων έφτασα 0 υπόλοιπο οπότε και δεν μπορούσα να κάνω κλήσεις, παρόλο που είχα τσάμπα χρόνο.
Συνεχίζει το ίδιο τροπάρι. Του λέω ότι ουδέποτε συμφώνησα για την υπηρεσία και συν της άλλης με το προηγούμενο smartphone δεν είχα τέτοιο θέμα.
Επίσης μου λέει ότι τώρα που το internet είναι κάτι δεδομένο η υπηρεσία αυτή σε βοηθά ώστε να μην γίνουν μεγάλες χρεώσεις κατά λάθος από μεταφορά δεδομένων. Γιατί τα 20 ολόκληρα MB για 1 ευρώ εκτός απο ultra-hyper-super deal έχουν και τρομερή ευελιξία.
Σε αυτό το σημείο έχει ήδη αρχίσει να μου απαντά σε όλα με την ίδια απάντηση πασπαρτού
Μου την απενεργοίησε αλλά ούτε λόγος για επιστροφή - πίστωση. Η εταιρία δεν το δέχεται. Το μόνο που "επιτρεπόταν" να κάνει είναι να μου βάλει 10 λεπτά στο λογαριασμό για να μπορώ να έχω το ήδη πληρωμένο καρτο-πρόγραμμα. Του ζήτησα με την επόμενη ανανέωση να πάρουν τα 10 λεπτά πίσω και γέλασε λέγοντας: Ε για 10 λεπτά τώρα δεν υπάρχει θέμα.
Σήμερα το βράδυ, για να λέμε και τα καλά, μου έγινε επιστροφή του υπερποσού των 2 ευρώ.....