What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

KINGDOM COME: DELIVERANCE II

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,933
Καμία μαύρη βήγκαν λεσβία βάλανε αυτή τη φορά τουλάχιστον, ή θα πρέπει να τρέχουμε πάλι στο νέξους για να ταυτιστούμε;
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,711
Κοίτα να δεις τί μου κάνεις τώρα, σιχαμένε Γκουνελιόν. Με το πρώτο ανάπτυξα σχέση αγάπης-μίσους. Από τη μια μου την έσπαγε αφάνταστα ο φρικτός 'ρεαλισμός' του κι απ'την άλλη, με μάγευε η απαράμιλλη αίσθηση εμβαπτισμού στον κόσμο του.

Δεν ήθελα ν'ασχοληθώ με το δεύτερο, μα το περιέγραψες τόσο γλαφυρά, που σχεδόν αγόρασα Μακάλαν στη Warhorse για το γαμώτο. Αντιστέκομαι ακόμα γιατί παίζω Ίντυ, αλλά αν στεγνώσω από ΑΑΑ, κινδυνεύω να κυλήσω.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456


Τρομερό optimization και απόδοση. Καθαρή σύμπτωση ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Cryengine και όχι την σαραβαλοengine του σωτήρα του PC gaming σύμφωνα με τον @Borracho , του Τίμαρου του Σουίνι που το μόνο unreal πράγμα είναι πόσο βαριά και unoptimized είναι μετά από τόσα χρόνια.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,713
Βλέπω σε βίντεο δεξιά κι αριστερά πως κατά τις μάχες με ομάδες εχθρών, αντί να πέφτουν όλοι πάνω στον Henry σαν τα τρωκτικά, κάθονται καρτερικά και περιμένουν ένας ένας την σειρά του, ωσάν τα Assassins Creed. Ισχύει ή μήπως οι εν λόγω παίκτες παίζουν σε πολύ χαμηλές δυσκολίες.
Καταλαβαίνετε πως κάτι τέτοιο θεωρείται game breaking ζήτημα για εμάς τους ανώμαλους.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,748
Επιλογή δυσκολίας δεν υπάρχει στο γκεημ μέχρι να βγει το patch που θα εισάγει το hardcore mode. Πέραν τούτου, μια χαρά ορμάνε αρκετοί σε έναν και τον κοπανάνε αλλά το κάνουν με τακτ, του στυλ ένας είναι ο απευθείας engaged και οι άλλοι πάνε από τα πλάγια για να ρίξουν πισώπλατες. Μην περιμένεις πχ 5 άτομα ταυτόχρονα να ορμάνε και να σπαμάρουν το σπαθί σα να είμαστε στο Mount and Blade. Να ρίξετε λίγο νερό στο κρασί σας εσείς οι ανώμαλοι.
 

nitro912gr

Tarrasque
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,806


Τρομερό optimization και απόδοση. Καθαρή σύμπτωση ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Cryengine και όχι την σαραβαλοengine του σωτήρα του PC gaming σύμφωνα με τον @Borracho , του Τίμαρου του Σουίνι που το μόνο unreal πράγμα είναι πόσο βαριά και unoptimized είναι μετά από τόσα χρόνια.

καθόλου τυχαίο, όσο περνάει ο καιρός τόσο πληθαίνουν οι φωνές για την UE5 και πόσο προβληματική είναι και πόσο βαριά παιχνίδια βγάζει χωρίς να δικαιολογούν επαρκώς τις απαιτήσεις τους. Έχει αυτοματισμούς και διευκολύνσεις για τους devs πχ γλιτώνουν τα prebaked shadows και τα κάνει όλα real time αλλά αυτό ζορίζει τις τελικές απαιτήσεις. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα και αναφορές για τέτοιες ευκολίες που κοστίζουν σε hardware requirements.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
καθόλου τυχαίο, όσο περνάει ο καιρός τόσο πληθαίνουν οι φωνές για την UE5 και πόσο προβληματική είναι και πόσο βαριά παιχνίδια βγάζει χωρίς να δικαιολογούν επαρκώς τις απαιτήσεις τους. Έχει αυτοματισμούς και διευκολύνσεις για τους devs πχ γλιτώνουν τα prebaked shadows και τα κάνει όλα real time αλλά αυτό ζορίζει τις τελικές απαιτήσεις. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα και αναφορές για τέτοιες ευκολίες που κοστίζουν σε hardware requirements.

Εγώ απορώ πώς δεν διαμαρτύρονται οι ίδιοι οι developers στην epic για τα χάλια της μηχανής της. Βγαίνουν παιχνίδια σε PS5 που πρέπει να τρέχουν σε εσωτερική ανάλυση κάτω από 720p για να έχουν ανεκτό framerate, δεν μπορεί αυτό το πράγμα να το θεωρούν ανεκτό ρε φίλε. Απλά δεν γίνεται.
 

nitro912gr

Tarrasque
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,806
Εγώ απορώ πώς δεν διαμαρτύρονται οι ίδιοι οι developers στην epic για τα χάλια της μηχανής της. Βγαίνουν παιχνίδια σε PS5 που πρέπει να τρέχουν σε εσωτερική ανάλυση κάτω από 720p για να έχουν ανεκτό framerate, δεν μπορεί αυτό το πράγμα να το θεωρούν ανεκτό ρε φίλε. Απλά δεν γίνεται.
Στα παπάρια τους, όταν το corporate greed τους έχει φτάσει στο αμήν και στο κάψιμο να βγουν παιχνίδια χθες, το να αξιοποιήσουν εργαλεία που κάνουν την δουλειά γρηγορότερη, είναι το μόνο που τους νοιάζει πλέον.
Ούτε το πως τρέχει, ούτε το δημιουργικό, ούτε τίποτα.

Και γιατί να μην είναι ανεκτό από τους devs? Αφού τα κορόιδα οι gamers αγοράζουν, τι τους νοιάζει;
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,711
Τρομερό optimization και απόδοση. Καθαρή σύμπτωση ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Cryengine και όχι την σαραβαλοengine του σωτήρα του PC gaming σύμφωνα με τον @Borracho , του Τίμαρου του Σουίνι που το μόνο unreal πράγμα είναι πόσο βαριά και unoptimized είναι μετά από τόσα χρόνια.

U Unreal εδώ και χρόνια εξυπηρετεί τον Κατώτατο Κοινό Παρονομαστή των κονσολών, από εποχής Unreal Tournament έχει να υπολογίσει το κοινό των ψυχάκηδων PCάδων.

Εξάλλου εμείς πουλάμε χωραφάκι και τσιμπάμε 5090 ανά διετία, we'll just brute force it, δεν υπάρχει θεματάκι, ΕΤΣΙ 'ΧΟΥΚΟ;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
U Unreal εδώ και χρόνια εξυπηρετεί τον Κατώτατο Κοινό Παρονομαστή των κονσολών, από εποχής Unreal Tournament έχει να υπολογίσει το κοινό των ψυχάκηδων PCάδων.

Εξάλλου εμείς πουλάμε χωραφάκι και τσιμπάμε 5090 ανά διετία, we'll just brute force it, δεν υπάρχει θεματάκι, ΕΤΣΙ 'ΧΟΥΚΟ;

Βεβαίως και όχι. Προσπάθησες πάλι να κάνεις την κονσολοπροπαγάνδα σου, λες και η Unreal Engine τρέχει ξέρω γω σαν πύραυλος στις κονσόλες. Αυτές τις παπάντζες λέγατε παλιά οι κονσολοτσολιάδες που δεν υπήρχαν videos με μετρήσεις, παίζατε στα 13 fps και λέγατε "κρέμα πάει".

Η Unreal Engine που εξυπηρετεί τον κοινό παρονομαστή των κονσολών λοιπόν, σε πολλά παιχνίδια πρέπει να ρίξει τις πραγματικές αναλύσεις σε επίπεδα Nintendo Wii ώστε να πιάσει playable framerates, και μετά ο Τίμαρος σπατουλάρει τα 570p με πέντε στρώσεις motion blur και upscaling σαν μεγαλοκοπέλα ογδονταδύο ετών που βάζει εφτά κιλά μέικ απ και κραγιόν για να πάει στην εκκλησία.

Η πραγματικότητα είναι μία και πονάει: ο Τίμαρος είναι πασόκος του 1985 στην ψυχή, είναι μονοπώλιο στις engines για ΑΑΑ, έχει αράξει την φαρδιά κωλάρα του στην καρέκλα και απλά μαζεύει το χρήμα χωρίς καν να προσπαθεί να βελτιώσει αυτό το χάλι που έχει το θράσος να πουλάει.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,713
Εποικοδομητικό σχόλιο στην συζήτηση περί unreal


Πάντως σε όσα βίντεο βλέπω, αρκετοί, για να μην πω οι περισσότεροι, έχουν ρίξει τις ρυθμίσεις σε σημείο που νομίζω ότι βλέπω το Warband του 2009.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,711
Μου βγήκε ο ελιτίστικος Φρέντο Πουτσουτσίνο Μόκα Ντ' Ορ απ' τη μύτη, διαβάζοντας την πλεμπαίικη προπαγάνδα του 'Χούκου. Ξεκάθαρες οι παρενέργειες της ενισχυμένης Οβαλτίνης πλέον, αλλά κάπως πρέπει να παρηγορηθεί που έχει τόσα χρόνια να τον πάει η μαμά να δει ποιοτικό Σπάιντερ-Μαν.

Πιο σοβαρά πάντως, νομίζω έχει να κάνει και με την εμπειρία του εκάστοτε στούντιο. Για παράδειγμα, απ' όσο θυμάμαι, το Banishers που έτρεχε στην Unreal, χωρίς να είναι το εντυπωσιακότερο οπτικά παιχνίδι του κόσμου, πήγαινε τρένο σε 4Κ/Ultra/60. Από την άλλη έχεις το άμοιρο το Ίντυ που σε γυρίζει σε εποχές 2002 με το πόσο μαγείρεμα θέλουν τα σέτινγκς ακόμα και σε δυνατά συστήματα για να δεις ένα ανεκτό αποτέλεσμα επί της οθόνης.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,704
Από την άλλη έχεις το άμοιρο το Ίντυ που σε γυρίζει σε εποχές 2002 με το πόσο μαγείρεμα θέλουν τα σέτινγκς ακόμα και σε δυνατά συστήματα για να δεις ένα ανεκτό αποτέλεσμα επί της οθόνης.

Απλά να επισημάνω ότι το Indy δεν χρησιμοποιεί Unreal Engine, αλλά μια custom εκδοχή της Id Tech 7.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,711
Πωπώ η άνοια θερίζει, τόσες φορές είδα τα λογότυπα στην αρχή, τίποτε δεν έμεινε :D

Πάντως τρία πάτσιζ μετά, το frame gen είναι εντελώς σπασμένο στο παιχνίδι και με path tracing σε 4Κ, μόνο οι 200 υπάλληλοι της Nvidia παίζει να το 'χουν δει.

Εμ και πουλά στα κοροΐδα ο Χουάνγκ και μετά δεν παίζουν κι όπως πρέπει κιόλα, 2/2.

Κλείνω την οφτόπικ Ίντυ παρένθεση και επανέρχομαι στο προκείμενο.

ΕΥΤΥΧΩΣ που έχω Until Dawn και Bloom & Rage στο πρόγραμμα, γιατί παίζει να κύλαγα στο trVe τσαντιλίκι του Χένρι.

Γκόντ μπλες.

ΥΓ Τώρα που ο Γκουνελιόν χρίσθηκε Λόρδος από τον κύριο Βάβρα, δεν πρέπει να προστεθεί ο ΠΛΗΡΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ στο φορουμικό προφίλ του;
 
Last edited:
Top Bottom