tinapeis
Mind-flayer
- Joined
- Nov 29, 2015
- Messages
- 2,000
Τι έγινε, τι έχασα? Μόλις γύρισα σπίτι.
Απ' τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως είναι καιρός να αιτηθώ το badge μου.
Δες το βιντεο και θα καταλαβεις φιλε μου...
δε φταιω εγω, η κακια η ώρα!!!
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Τι έγινε, τι έχασα? Μόλις γύρισα σπίτι.
Απ' τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως είναι καιρός να αιτηθώ το badge μου.
Άκουγα το παρακάτω τραγούδι. Δεν ξέρω τι λέει, αλλά το βλέπεις καθαρά στο πρόσωπο τού ερμηνευτή πόσο προδωμένος νιώθει και τι πόνο κρύβει στην ψυχή του.
Σας έχω ένα μικρό bonus για σήμερα. Όπως είπα στο παραπάνω post η επόμενη αποστολή μας θα ήταν η επιχείρηση απελευθέρωσης του Skirmisher. Ωστόσο, επειδή δεν έγινε τίποτα το σημαντικό στο στρατηγικό κομμάτι και η αποστολή ήταν μικρή σε διάρκεια, δεν νομίζω ότι αρκεί για να μπει σε ξεχωριστό επεισόδιο οπότε την ανεβάζω μόνη της και θα την ενσωματώσω στο επόμενο επεισόδιο με μια ακόμα αποστολή.
Να σου πω την αμαρτία μου, θα πάταγα το 70κάτι% για να αυξηθεί και το χακινγκ, αφου δεν θα τριγκάριζε συναγερμό.
Αν επαιρνε μπρος ο συναγερμός σε κάποια φάση, βγαίναν έξτρα γκουνς;
Ναυαρχούκο, μάς κακομαθαίνετε! :Ρ
Φοβερό και το προηγούμενο (χθεσινοβραδινό) επεισόδιο! Ίσως (λέω ίσως) άμα ήσουν πιο επιθετικός με το sectoid στο τέλος, να μην θρηνούσαμε θύματα. Αλλά η ψυχολογία είναι σίγουρα πολύ διαφορετική όταν πρέπει να περάσεις την αποστολή χωρίς save...
All in all, excellent work, Commander!
ά θεωρώ μεγάλη ατυχία ότι η βολή του tinapeis ήταν εύστοχη εναντίον στόχου πού ήταν hunkered down και σε full cover
@Admiral : Νομίζω πως τα sectoid, σε επίπεδο Commander (σε αυτό παίζω τώρα, αλλά χωρίς mods), έχουν μια προτίμηση σε mind control 70% και πυροδότηση όπλου 30%. Αλλά σίγουρα παίζουν ρόλο και οι συνθήκες της κάθε αποστολής, όπως και το αν το sectoid είναι μόνο ή με παρέα. :Ρ Επίσης, έχει συμβεί και σε μένα να έχω μέλος της ομάδας σε full cover, να παθαίνει (χοντρή) ζημιά και να λέω wtf, αλλά φαντάζομαι πως έχει να κάνει τόσο με το υλικό της κάλυψης (δέντρο, κολώνα, τοίχος κ.λπ.) όσο και με τα όπλα που διαθέτει ο εχθρός τη δεδομένη στιγμή (δεν αναφέρομαι σε χειροβομβίδες). Εκτός κι αν είναι bug! Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς...
Μερικές φορές, η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, αλλά το να παίζεις τις αποστολές χωρίς saves, σου κάνει την ψυχολογία σμπαράλια και, αναγκαστικά, καταφεύγεις σε πιο αμυντικό παιχνίδι για να μη χάσεις τα καμάρια σου. :Ρ