What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

LOOP HERO

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Omgomgomgomgomgomg! Πολλά ευχαριστώ!

Όταν ανοίξουν ξανά τα προποτζίδικα, θα πάω να γκρινιάξω που δεν κάνουν πιο συχνές κληρώσεις ΤΖΟΚΕΡ. Δεν ξέρεις καμιά φορά.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Double post για να θυμίζει λούπα.

Λοιπόν, στην αρχή μου φάνηκε οριακά βαρετό, αλλά είναι μεγάλο κόλλημα το άτιμο, μόλις μπεις στο τριπάκι με τις αναβαθμίσεις στη βάση και να δεις τι παίζει παρακάτω. Μετά το πρώτο expedition για να καταλάβεις πάνω-κάτω τι παίζει, προτείνω speed x2, έχει σαφώς καλύτερο ρυθμό, και άλλωστε μπορείς να κάνεις pause όποτε θες για να οργανωθείς σε εξοπλισμό και buildings.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Βρίσκω ότι το έχουν ισορροπήσει ιδανικά μεταξύ του "έχω φτάσει σε τέλμα, γύρω-γύρω όλοι" και "ωχ, νέο κτήριο μου αλλάζει εντελώς όλη τη στρατηγική".
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
735
Εντάξει πάντως ο rogue (ως τώρα έστω στο 1o chapter)μεγάλο ψέμα.. Σε σημείο να είναι απόλυτη στρατηγική να επισπεύσει κάποιος το κτίριο που τον ανοίγει...

Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο καλό build και για το warrior που θα το κάνει δυνατό , αλλά χωρίς πολύ σκέψη και φαντασία (ή διάβασμα κάποιου wiki/walkthrough) γίνεται ασταμάτητος. Θέλει λίγο balancing imo.
 
Last edited:

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Ναι, για το 1o chapter είναι op. Αλλά στο 2o το διάλλειμα τελειώνει, τα κεφάλια μέσα (έχει τρελό spike στην 7-8 λούπα το chapter 2, και αν δεν έχουν κάτσει καλά τα drops/skills, κλάφτα). 3o δεν έχω δοκιμάσει καν ακόμα.

Πάντως και η necromancer μπορεί να γίνει πολύ op, αλλά τραβάει ζόρι ενάντια σε αντιπάλους με μεγάλο attack speed.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Ιδεατό run σε chapter 3 και στο πουθενά έφαγα κουβα με rogue. O warrior αν στακαρει health, vampirism, attack speed ειναι κτήνος.

Necro θέλει πολύ δουλειά, διότι τα στατιστικά του θέλουν ιεράρχηση που αλλάζει αναλόγως τα thresholds. Πρώτος στόχος είναι 3 σκελετοί, έπειτα πάντα το Skeleton level, και μετά όλα τα υπόλοιπα ισορροπημένα.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Double post για να διορθώσω παραπάνω.

Έπαιξα ξανά necromancer. Ιδανικά πάει καλύτερα Skeleton Quality κοντά στο 100% για να βγαίνουν τα Shield Skeletons. Οτιδήποτε κάτω από 3 skeletons στο τρίτο boss loop είναι καταδικασμένο, δεν βγαίνει με τίποτα το crowd control. Έπειτα στακάρισμα το level όσο το δυνατόν μαζί με τη λούπα.

Δυστυχώς μόνο δύο φορές μού έχει κάτσει το Horde skill που κάνει πολύ εύκολο, γρηγορότερο (και ίσως και το boss fight ευκολότερο) κάθε run...
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Επιτέλους τα κατάφερα... Με rogue βγήκε το Chapter 3 και αισίως πιάσαμε το Chapter 4.

Ο χάρτης και τα στατιστικά τη στιγμή που έπεσε το boss
20210403003514_1.jpg

Ξέχασα να τραβήξω φωτογραφία τα skills. Σίγουρα είχα τα, 8x loop XP όποτε χτίζω οποιοδήποτε tile, 10% chance to hit two targets, 75% ratwolf ally spawn chance, και το if you lose more than 20% life evade all attacks for 2 seconds.

Παρακάτω είναι το deck που είχα επιλέξει (όλα τα κτήρια ξεκλειδωμένα με αρκετές αναβαθμίσεις).
20210403005016_1.jpg


Και λίγα λόγια για το Chapter 4: πιστεύω ότι έκαναν καταπληκτική δουλειά στο να μειώσουν το boss grind στα προηγούμενα chapters. Υπάρχει πολύ καλή ισορροπία και μεγάλο κίνητρο για να παίζει κανείς μόνο το Chapter 4. Kudos
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Double post. Είπα να αλλάξω τακτική στον Necro και να δοκιμάσω πάλι το Chapter 3 (αντί για το 4 όπου μάλλον θα μάζευα... κόκκαλα).

Πήγε ανέλπιστα καλά, τρόμαξα μόνο μία φορά σε ένα κακό spawn/tile placement στην αρχή, αλλά έφυγε ένα charge του resurrect το οποίο δεν χρειάστηκα ποτέ. Σημειωτέον δεν χρησιμοποίησα Outposts (θα πρότεινα να το δοκιμάσετε), ούτε Storm Beacons.

20210403170540_1.jpg
20210403164728_1.jpg20210403164733_1.jpg
20210403164700_1.jpg

Ultra help tip: βάζουμε Grove και Blood Grove που να επικαλύπτει το boss tile. Πριν το boss αφαιρούμε οποιοδήποτε Grove είναι ακριβώς δίπλα στο Blood Grove, κάτι που το καθιστά Hungry Grove. Τρώει οτιδήποτε φτάσει το 20% με αντάλλαγμα μερική ζημιά στον ήρωα (που είναι αμελητέα στον necro). Win.

Με 200% attack speed ο Necro ξερνάει σκελετούς.

Πρώτο run που δεν ασχολήθηκα να βάλω desert/forest αλλά μόνο Thicket/Sand Dunes. Τα spider tiles ξερνάνε αντικείμενα/καρτούλες.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Ναι, το συνειδητοποίησα αργά, θα το φτιάξω τώρα.
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
735
Πρώτο run chapter 3 χωρίς όλα τα κτίρια και αρκετές αναβαθμίσεις και ενώ πάει μια χαρά και το boss fight μου σκάει ένα 400άρι critical (κάτι λιγότερα από τα μισά μου HP) με το boss να έχει βγεί σχετικά γρήγορα (10o-11o loop αρά όχι πολύ δυναμωμένο)) στο 10%....



Δεύτερο run και αρκέτα πιο φαρμαρισμένος (όλα τα κτίρια+ και αρκετά upgrades) και πήγε νεράκι. Με rogue φυσικά :gap:.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Η πρώτη-πρώτη απόπειρα για Chapter 3 στέφθηκε με επιτυχία. Βοήθησαν πολύ τα tips του Βόρειου, full dunes/thickets για παλαβό attack speed, ενώ το arsenal επιτρέπει στον Rogue να έχει amulets με magical hp τα οποία κάνουν recharge σε κάθε μάχη, κάτι που αντισταθμίζει πλήρως το max hp loss από desert/dunes.

Πήγαινε κυριολεκτικά τραίνο και δεν μπορούσε να τον αγγίξει τίποτα (hp loss έβλεπε μόνο απέναντι στους green thicket men, που το damage return τους φαίνεται να αγνοεί τα magic hp. Νομίζω δηλαδή, γιατί με 140%+ attack speed και blood groves παντού, οι μάχες τελείωναν τόσο γρήγορα που δεν είμαι σίγουρος τι γινότανε). Ένιωθα ασφαλής, παρόλο που δεν είχα ιδέα για το τι είναι το boss και τι abilities έχει. Τελικά έκανε spawn στο loop 13.

Βγαίνει λοιπόν ο hunter με τα black hole hounds (πρωτότυπο, δεν λέω) και λέει τα δικά του. Κατεδαφίζω τα hp του σε τέσσερα δευτερόλεπτα μιας και τον διάλεξε για πρώτο target (είχα και blood grove από δίπλα), τρώω και το ένα hound χωρίς να ιδρώσω, και λέω το έχουμε. Και ενώ έχω σαπίσει στο ξύλο και το δεύτερο hound έχοντας χάσει μόνο τα magical hp, σκάνε σερί δύο critical από 400 damage το καθένα, τέζα ο γκου, με το hound να έχει μείνει με 100 hp, μια σφαλιάρα. Ευτυχώς είχα διαλέξει resurrection charge σε κάποιο level up ακριβώς για την κακιά την ώρα, οπότε σηκώθηκα, τίναξα τη σκόνη από τους ώμους μου και έσφαξα το μπάσταρδο στο γόνατο.

Sweet success λοιπόν, αν και με την ψυχή στο στόμα. Έκανα πέντε λούπες ακόμα αλλά το ξύλο άρχισε να αυξάνει εκθετικά, και είπα να αποσυρθώ με το loot όσο ήταν καιρός.

Τι με περιμένει άραγε στο chapter 4... (αν και έχω μια υποψία, έχοντας κοιτάξει την achievement list).
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Chapter 4 ίσως περιμένω πλέον για το patch που θα σε αφήνει να διαλέγεις τα boss traits σε κάθε run διότι η δεξαμενή έχει "νοθευτεί" με κάποια αδύναμα.

Μέχρι στιγμής έχω φτάσει στη μέση του. Θα καταλάβετε.
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
304
Για βοηθήστε λίγο τον noob.
-Τι θα γίνει αν επιλέξω να πεθάνω-πεθάνω; θα χάσω όλο το progress στο building και θα μπορώ να αλλάξω χαρακτήρα; (o rogue έχει ξεκλειδώσει)
-Τι γίνεται με το tile placement; υπάρχει κάτι που μπορώ να δω κανόνες ή πάω με την ανακάλυψη; πχ έχω καταλάβει ότι με 3χ3 grid βουνά γίνεται ένα μεγάλο βουνό που σκοράρει x9 resources ή αν βάλεις το meadow δίπλα σε άλλα tiles παίρνεις από όλα ένα resource. Σε κάποια φάση που έπαιζα δεν θυμάμαι τι έκανα αλλά βάζοντας tile μια μεγάλη περιοχή "έπιασε jack pot" πήρα κοντά 20 resources με την μια! Δεν ξέρω πως.

Απίστευτα εθιστικό παιχνιδάκι! Γαμώτο έγινα roguelite φαν!
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
304
Το καλό είναι ότι συνήθως είναι παιχνίδια χαλάρωσης και ότι πρέπει για μετά τη δουλειά, όπου δεν μπορώ να αγγίξω adventures ή παιχνίδια με αρκετό κείμενο γενικά.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Το καλό είναι ότι συνήθως είναι παιχνίδια χαλάρωσης

Παιχνίδια χαλάρωσης τα roguelite? Σε εμένα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Μάλλον δεν έχω το κατάλληλο mindset για να μην με χαλάει ένα κακό run/θάνατος χαρακτήρα, όσο κι αν είναι μέρος του game design.
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
304
Μπορεί να έχουν ένταση (Darkest Dungeon, Everspace), μπορεί σε κάποια να παθαίνεις τενοντίτιδα (Curse Of The Dead Gods, Hades) αλλά γενικά με ξεκουράζουν. Δυστυχώς το save 14 ωρών στο Roguebook καταστράφηκε, οπότε το Loop Hero ήταν ιδανικός αντικαταστάτης.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
Παιχνίδια χαλάρωσης τα roguelite? Σε εμένα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Μάλλον δεν έχω το κατάλληλο mindset για να μην με χαλάει ένα κακό run/θάνατος χαρακτήρα, όσο κι αν είναι μέρος του game design.

Μετρώντας ακόμα τα άπειρα καμένα μου κύτταρα από το Dead Cells, δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Όσο εθιστικά κι αν είναι κάποια roguelite παιχνίδια, μόνο χαλαρωτικά δεν τα λες. Ακόμα κι αν γνωρίζεις πως κάποια στιγμή (αναπόφευκτα) ο χαρακτήρας σου θα πεθάνει, αυτό σε "φορτίζει" ακόμα περισσότερο για το επόμενο playthrough, ειδικά αν έχεις φτάσει πολύ κοντά στην πηγή και δεν έχεις πιει νερό...

Γενικά, πάντως, τα roguelite βγάζουν περίεργα συναισθήματα ανάλογα το παιχνίδι.
 
Top Bottom