What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,982
Η παρουσίαση ενός παιχνιδιού σαν το LUNA: The Shadow Dust είναι μια δύσκολη υπόθεση. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται εμφανώς για ένα παιχνίδι που έχει χτιστεί μέσα από το μεράκι και την αμέριστη αγάπη των δημιουργών του, από την άλλη το τελικό προϊόν αποτελεί μια σύντομη μεν, συναισθηματικά φορτισμένη δε εμπειρία. Και όταν στην εξίσωση εισάγεται ο άχαρος ρόλος του χρήματος, τα πράγματα δυστυχώς περιπλέκονται.Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το LUNA είναι ένα παιχνίδι που πρωτίστως θέλει να πει μια ιστορία. Μία ιστορία που δεν περιέχει ίχνος κειμένου (ούτε καν τα menus δεν έχουν λέξεις), παρά μόνο με οπτικά και ηχητικά ερεθίσματα, τα οποία υφίστανται σε έντονο βαθμό. Μέσω αυτών των ερεθισμάτων, όπως τοιχογραφίες, αρχιτεκτονικές διακοσμήσεις, εικονογραφημένα βιβλία, ακόμα και μουσικές μελωδίες, ο παίκτης καλείται να αποκρυπτογραφήσει την πλοκή της υπόθεσης, ενώ οφείλει να χρησιμοποιήσει εξίσου τη φαντασία του, η οποία καλείται να ξεμυτίσει από όποιο...

Continue reading...


 
Top Bottom