<blockquote><br>Know your enemy., περικλείει τα πάντα γύρω από αυτό που συμβαίνει. Γιατί εχθρός; Έκλεισε η εταιρεία. Πήρα τα δικαιώματα άλλος. Κράτησε 5 πράματα από το προηγούμενο, κότσαρε το λόγκο και το όνομα και τέλος.</blockquote><br><br>Ως Enemy αναφερόμουν κυρίως στα Λεμμινγκς βασικά, όχι απαραίτητα στην εταιρία. Οφείλεις να μπεις στο μυαλό τους και να κατανοήσεις τον τρόπο σκέψης τους, ώστε να μπορείς να αντικρούσεις τα παπαροεπιχειρήματα που προσπαθούν να βγάλουν σκάρτο τον αρχικό Χυσαμύθο που λάτρεψες, και μαλάκα/κολλημένο/απομεινάρι εσένα που λάτρεψες την συγκεκριμένη μπύρα όταν βγήκε.<br><br>Το "μίσος" προς την εταιρία είναι άλλη κατηγορία από μόνο του, περισσότερο καταναλωτικού χαρακτήρα. Ως καταναλωτής γκρινιάζω για ένα προϊόν που δεν μου άρεσε, δεν υπάρχει κάτι μεμπτόν σε αυτό. Και είναι κατ'εμέ αρκετά "ανώμαλη" λογική το να λέει κάποιος "αν δεν σου άρεσε ένα προϊόν που αγόρασες, βγάλε καλύτερο". Βούτυρο στο ψωμί του κάθε κομπογιαννίτη αυτή η λογική.<br><br><br><blockquote>Έστω ότι η Blizzard έκλεινε και αγόραζε το RQ τα δικαίώματα του Warcraft. Κι επειδή ο Μάνος σας κέρδισε στο μαπσκετάκι αποφασίζει ότι θα το κάνετε adventure, με κάποια στοιχεία από το αρχικό παιχνίδι για να μην είναι άσχετο. Ε αν τώρα εσύ πας και μου πεις. "Μα καλα ρε μαλακες, αυτό δεν είναι strategy, τι επειδή σε αφήνει να κάνεις hire πεζικάριους και να χτίσεις μια βάση έχει σχέση με το παλιό;" Ποιός έχει το πρόβλημα; </blockquote><br><br>Θα μπορούσα να χώσω κανένα αστειάκι για το Warcraft Adventure τώρα αλλά θα εκτροχίαζα την συζήτηση μάλλον.<br><br>Αν πάρουμε πλήρη αντιστοιχία των γεγονότων, το "hate" δεν θα οφειλόταν αποκλειστικά στο γεγονός ότι το Warcraft έγινε adventure, αλλά στο γεγονός πως είναι ΜΕΤΡΙΟ adventure γιατί οι τομείς που κρίνεις σε ένα adventure είναι υλοποιημένοι μέτρια. Βλέπεις πως οι διάλογοι είναι επιπέδου 4 χρονώ, οι γρίφοι ανέμπνευστοι, το Inventory είναι κακοσχεδιασμένο, και πως ακόμα η βάση που χτίζεις και οι πεζικάριοι που κάνεις hire είναι ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ κατώτερα ως μηχανισμοί gameplay σε σχέση με το αρχικό. Το μόνο πλήρως βελτιωμένο που έχουμε είναι τα γραφικά, αντικειμενικά.<br><br>Και σα να μην έφτανε αυτό, έρχεται μια ομάδα αρχικών δημιουργών της Blizzard μετά από 1-2 χρόνια και μας λένε "λοιπόν RQ, θέλετε να φτιάξουμε κι εμείς ένα warcraft adventure χρησιμοποιώντας την μηχανή σας?" και βλέπεις πως αυτοί καταφέρνουν να κάνουν σαφώς καλύτερη δουλειά στους παραπάνω τομείς, άσχετα που το Inventory εξακολουθεί να είναι κακοσχεδιασμένο γιατί δουλεύουν στην δική μας μηχανή και δεν μπορούν να το αλλάξουν.<br><br>Και σα να μην έφτανε ΟΥΤΕ αυτό, κυκλοφορούμε μετά ακόμα εμείς το warcraft 4 (ως adventure, πάντα) το οποίο, εκτός του ότι ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να έχει κακοσχεδιασμένο Inventory, αφαιρεί όλα τα ρήματα πράξης εκτός από το "Open-Close-Take-Drop", ενώ όλοι οι διάλογοι απαντώνται με ένα Ναι ή ένα Οχι, αποκλειστικά.<br><br>Ε, το πρόβλημα θα το έχεις αν ΔΕΝ το κατακρίνεις το παραπάνω.<br><br><blockquote>Κι αν άφησες ίδιο το όνομα και το logo, είναι για να μην πρέπει να τρέξεις από την αρχή διαφημιστική εκστρατεία. Είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε, που λέει κι ένα μάνιουαλ.</blockquote><br><br>Βλέπε το παραπάνω quote περί καταναλωτισμού. Το ότι κάτι που συμβαίνει έχει λογική ως πρακτική εταιρίας που κοιτάζει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της, δεν σημαίνει αυτόματα πως εμείς οφείλουμε by default να είμαστε απολύτως ΟΚ με αυτό. Εκτός κι αν έχουνε μερίδιο στην εταιρία πια.<br><br><br><blockquote>Τώρα για το 4, μπορεί να μην μου άρεσε, αλλά ρε παίδες, built your base and fuck your dog in there σου διαφημίζει η εταιρεία. Και πας και παίζεις και βλέπεις ότι όντως αυτό κάνεις. Πού το πρόβλημά σας; Βγαίνει ο Τοντ και λέει, μπιου μπιου, σκυλος, σκραπ, βαση με λαμπιόνια. Οι προπαραγγελίες ανοίγουν απόοοοο ΤΩΡΑ. Ε αφού το πηρε ο κόσμος καλά έκανε κι έβαλε λαμπιόνια και σου λέει It just Works!!!1!!</blockquote><br><br>Τζάμπα τα γράφω τα κατεβατά για τον Χυσαμύθο μου φαίνεται, δεν πέρασα κανένα πόιντ τελικά.