- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 19,104
Όποιος πιστεύει ότι τα λεφτά που σκάει σε οποιονδήποτε τίτλο πάνε κατά κύριο λόγο στους δημιουργούς πλανάται πλάνην... Άλλωστε την τελευταία δεκαετία λέγεται <i>gaming industry</i> διότι αυτό ακριβώς είναι. Παρόλα αυτά τον σωστό τον τίτλο (είτε ΑΑΑ, είτε indie) οφείλεις να τον στηρίξεις για να δείξεις ότι αυτό το προϊόν πνευματικής εργασίας αλλά και ανθρώπινων εργατοωρών (το ότι δεν είναι χειρονακτική εργασία δεν την υποβιβάζει, ούτε την αναδεικνύει σε κάτι διαφορετικό - μιλάμε πάντα για εργάσιμο χρόνο) έχει ανταπόκριση. Ο δημιουργός (μουσικός, σκηνοθέτης κτλ.) έχει ήδη πάρει το ποσό που του αναλογεί, κι αυτό ειπώθηκε πολύ σωστά. Όμως αν το χοντρό παράσιτο που λέγεται εκδότης, που παίζει το ρόλο μεσάζοντα, εν μέρει νταβατζή και σίγουρα οικονομικού ρυθμιστή, δεν δει νούμερα δεν πρόκειται να δώσει το οκ στον δημιουργό για επόμενα έργα. Εν ολίγοις, αν (υποθετικά μιλάμε πάντα) το Baldur's Gate δεν είχε επιτυχία, τότε δεν θα βλέπαμε Baldur's Gate 2.
<span class="bbcode_spoiler">Κατ' αντιστοιχία, δεν είναι τυχαία η στροφή του Hollywood σε ταινίες-κονσέρβα όπου ρόλο έχουν τα έφε και το σενάριο-πουρές. Ο κόσμος δεν θα πάει ποτέ να δει ταινία τύπου Casablanca ή κωμωδία στα πρότυπα που χάραξαν οι Groucho, Harpo, Chico. Αντιθέτως θα πάει να δει την επόμενη αναλώσιμη σαχλόφουσκα με εξαίρεση πάντα βαρβάτες ταινίες που για να έχουν καλό κράχτη θα πρέπει να έχουν ηχηρούς πρωταγωνιστές.</span>
Σε αυτό το επιχείρημα βασίζεται το ότι δεν οφείλεις να κουρσεύεις έναν τίτλο ως <u>μορφή διαμαρτυρίας</u>. Ο εκδότης θα δει τα νούμερα και θα πει, οκ το παιχνίδι ήθελαν να το παίξουν πολλοί/ες, αλλά είναι λαμόγια. Άρα το παιχνίδι τα έσπασε. Και φτάνουμε σε δηλώσεις τύπου Ubisoft (δια στόματος προέδρου) για τους PC Gamers και πόσο πειρατές και ζώα είναι. Για παράδειγμα το Unity για την επαίσχυντη κυκλοφορία του ούτε να το ακούσω δεν θέλω. Ναι, ας πάρει 5€ ο εκδότης όταν θα το αγοράσω σε sale σε 3 χρόνια. Τουλάχιστον δεν θα πάρει 45€, κι εγώ θα πάρω έναν τίτλο που θα είναι, κατ' ευχήν, τεχνολογικά διορθωμένος. Μέχρι τότε χαίρομαι που στήριξα, έστω και με έκπτωση, το Shadows of Mordor που προσφέρει κάτι παρόμοιο και είναι χιλιόμετρα μπροστά σε επίπεδο fun factor day one release.
Για τα υπόλοιπα καλύφθηκα από τον Arwidan. Βγαίνουν τόσοι τίτλοι στις "γεμάτες" περιόδους, ποιος πρωτο-προλαβαίνει να τους παίξει ΌΛΟΥΣ εδώ και τώρα? Εκτός και αν είμαστε όλοι 15 όπως ο Infamous, γυρνάμε από το σχολείο και σαπίζουμε στο PC.
<span class="bbcode_spoiler">Κατ' αντιστοιχία, δεν είναι τυχαία η στροφή του Hollywood σε ταινίες-κονσέρβα όπου ρόλο έχουν τα έφε και το σενάριο-πουρές. Ο κόσμος δεν θα πάει ποτέ να δει ταινία τύπου Casablanca ή κωμωδία στα πρότυπα που χάραξαν οι Groucho, Harpo, Chico. Αντιθέτως θα πάει να δει την επόμενη αναλώσιμη σαχλόφουσκα με εξαίρεση πάντα βαρβάτες ταινίες που για να έχουν καλό κράχτη θα πρέπει να έχουν ηχηρούς πρωταγωνιστές.</span>
Σε αυτό το επιχείρημα βασίζεται το ότι δεν οφείλεις να κουρσεύεις έναν τίτλο ως <u>μορφή διαμαρτυρίας</u>. Ο εκδότης θα δει τα νούμερα και θα πει, οκ το παιχνίδι ήθελαν να το παίξουν πολλοί/ες, αλλά είναι λαμόγια. Άρα το παιχνίδι τα έσπασε. Και φτάνουμε σε δηλώσεις τύπου Ubisoft (δια στόματος προέδρου) για τους PC Gamers και πόσο πειρατές και ζώα είναι. Για παράδειγμα το Unity για την επαίσχυντη κυκλοφορία του ούτε να το ακούσω δεν θέλω. Ναι, ας πάρει 5€ ο εκδότης όταν θα το αγοράσω σε sale σε 3 χρόνια. Τουλάχιστον δεν θα πάρει 45€, κι εγώ θα πάρω έναν τίτλο που θα είναι, κατ' ευχήν, τεχνολογικά διορθωμένος. Μέχρι τότε χαίρομαι που στήριξα, έστω και με έκπτωση, το Shadows of Mordor που προσφέρει κάτι παρόμοιο και είναι χιλιόμετρα μπροστά σε επίπεδο fun factor day one release.
Για τα υπόλοιπα καλύφθηκα από τον Arwidan. Βγαίνουν τόσοι τίτλοι στις "γεμάτες" περιόδους, ποιος πρωτο-προλαβαίνει να τους παίξει ΌΛΟΥΣ εδώ και τώρα? Εκτός και αν είμαστε όλοι 15 όπως ο Infamous, γυρνάμε από το σχολείο και σαπίζουμε στο PC.