Ποιο καλούτσικο/καλό παιχνίδι θα γινόταν κορυφαίο με ΜΙΑ μόνο αλλαγή;

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
ο νιτρο τοσα χρονια πως μα γλυτωσε και δεν τον ριξαμε στην πυρα?

Nitro = hazmat. Στην πυρά θα έκανε "μπουμ" και θα μας έπαιρνε όλους παραμάζωμα. ;Ρ
 
τα fallout made by bethesda αν δεν ονομαζοταν fallout.
Τα fallout made by Bethesda (🤮) but made by obsidian.
Μια αλλαγή που θα ήθελα, αν και δεν είναι gameplay, είναι το τελικό act στο mass effect 3. Από το charge και μετά. Χάλασε την εμπειρία μιας από τις καλύτερες σειρές video games ever.
 
Planescape: Torment ΕΕ, αν κάθε πληροφορία που σχετίζεται με κάποιο quest "κούμπωνε" στο αντίστοιχο quest thread του journal αντί να πηγαίνει χρονολογικά στο προσωπικό ημερολόγιο του MC.

Fallout 1+2, πάλι αν οι πληροφορίες για κάθε quest κούμπωναν αυτόματα στο journal.

Μorrowind, αν το journal ήταν quest-based και όχι χρονολογικό.

Γενικά, τα Gothic βάζουν τα γυαλιά σε ΠΟΛΛΑ παιχνίδια σχετικά με το objective tracking σύστημα τους.
 
Το spiderman της insomniacs θα ήταν τέλειο εάν είχε περισσότερη ποικιλία στα side missions.
Αν και, τα stealth missions(όχι αυτά που έπαιζες με τον spiderman) έκαναν το παιχνίδι πολύ κουραστικό, τουλάχιστον σε σχεσει με τα πρώτα προσέφεραν κάτι στην ιστορια.
 
Blade of Darkness αν δεν είχε manual saves (κάτι που μπορείς να κάνεις και σε combat, ίου!), αλλά objective-based progress saving, σαν τα Bonfires ένα πράμα.
 
1) Το Dark Souls 2 να είχε τα ίδια battle animations με το DS2 και να μην υπήρχε αυτή η χαζομάρα το ADP αντί αυτού. Όχι πως ήταν καλή ιδέα το Soul Memory βέβαια αλλά αυτό πείραξε πολύ περισσότερο κοσμο
2) Το Soul Calibur 5 να μην είχε τόσους weapon masters και αντί αυτού χαρακτήρες από αλλά παιχνίδια της σειράς. Μάλιστα έκαναν και τον kilik κάτι τέτοιο καταστρέφοντας τον. Ευτυχώς στο 6 διόρθωσαν τη κατάσταση.
3) Στο Demon's Souls να μην εμφανιζόταν μια φορά σε κάθε playthough οι σαύρες που εριχναν upgrade materials
4) Στο Mortal Kombat 11 όπως και στο 10 όλοι οι χαρακτήρες από παλιότερα παιχνίδια που ήταν στο story mode όπως και το final boss να ήταν playable
5) Στο remake του Resident Evil 3 να μην είχε κοπεί καμία περιοχή από το original
6) Στο Resident Evil 0 να υπήρχε το κλασσικό μπαούλο για τα αντικείμενα
7) Το Devil May Cry 2 να μην είχε καμία σχέση με το franchise. Δεν είναι τυχαίο πως παίζοντας με τη Lucia βλέπεις πως αυτή ήταν η πρωταγωνίστρια και το παιχνίδι ήταν πολύ ανώτερο
8)Τα Resident Evil 7 & Village να είχαν άλλη ονομασία άσχετη με το franchise
 
Όλα τα παιχνίδια απ'αρχής του κόσμου με την προσθήκη horse armour pack
Η αλήθεια είναι ότι θα γούσταρα με μόλις 6.99€ να έπαιρνα armor plates για την άμαξα στο Oregon Trail.
 
Back
Top