Κάποια ενδιαφέροντα bits and pieces για το game που μου έμειναν από την PR παρουσίαση:
1) Το κάθε virtualium του Gamedec (οι εικονικοί κόσμοι δλδ) διαθέτει ξεχωριστό ιδιαίτερο metagame, αλλά και ξεχωριστό UI. Για παράδειγμα, σε ένα γκεημ όπου "οι παίκτες μπαίνουν για να αλληλοσκοτώνονται", το UI διαμορφώνεται έτσι...
...με πρόσβαση σε Inventory, αναγραφή Level, πόντων αλλά και Killcount και Deathcount, ενώ σε ένα άλλο που είναι προσομείωση ενός MMO είναι έτσι...
...με αντιστοιχία στην ώρα της ημέρας και στο Reputation Status του χαρακτήρα μας ως προς το Game Clan με το οποίο αλληλεπιδρούμε.
2) Σε συνάρτηση με το παραπάνω: έχουμε επιλογή να "παίξουμε" στο metagame του κάθε virtualium, και αυτό ανοίγει ιδιαίτερες επιλογές προόδου σε κάθε υπόθεσή μας, αλλά υπάρχει πάντα και η επιλογή να επιχειρήσουμε να το παρακάμψουμε τελείως και να πορευτούμε περισσότερο πλαγίως, ανάλογα με τα skills του χαρακτήρα μας. Κάθε μονοπάτι οδηγεί σε ξεχωριστούς τρόπους επίλυσης της εκάστοτε υπόθεσης.
3) Δεν υπάρχει "σωστό" ή "λάθος" μονοπάτι κατά τη διερεύνηση των υποθέσεων, όλα κάπου καταλήγουν. Όπως χαρακτηριστικά είπαν οι devs, υπάρχει επιλογή να παίξεις "the stupidest gamedeck in the world" ο οποίος δεν συλλέγει κανένα στοιχείο κατά τις έρευνες και φτάνει αποκλειστικά στα πιο άκυρα deductions και δεν λύνει με τον σωστό τρόπο καμία υπόθεση. Ακόμα και αυτός ο χαρακτήρας λοιπόν, θα φτάσει σε ξεχωριστά φινάλε στο τέλος του παιχνιδιού.
4) Τα φινάλε του παιχνιδιού δεν είναι "good or bad", απλά διαφορετικά. Οι devs είπαν πως δεν επιθυμούσαν να ακολουθήσουν την πεπατημένη και "να ανταμείψουν τους ενδελεχείς gamedecs με καλά φινάλε και τους speedrunners με άσχημα φινάλε", οπότε σχεδίασαν το γκεημ με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε είδους playthrough να ξεκλειδώνει πρόσβαση σε φινάλε που είναι απλά διαφορετικά, όχι απαραίτητα "άσχημα" ή "όμορφα".
5) Η μέση διάρκεια του παιχνιδιού αναμένεται να είναι γύρω στις 12 ώρες, λίγες περισσότερες για τους υπερενδελεχείς detectives, λίγο λιγότερες για όσους προσπερνάνε κάποια πράγματα. Και προφανώς μπορεί να ξαναπαιχθεί αρκετές φορές με ριζικά διαφορετικούς τρόπους.
6) Το τρέχον speedrun record είναι στα 59 λεπτά.
7) Υπάρχουν ήδη σχέδια για κάτι σαν DLC που θα προσθέτουν έξτρα Virtualia στο game.
8) Θεωρητικά είναι δυνατόν να ξεκλειδωθούν όλα τα πιθανά deductions μιας υπόθεσης σε ένα μόνο playthrough, αλλά κάτι τέτοιο χαρακτηρίζεται "ιδιαίτερα δύσκολο" από τους ντεβς και είπαν πως λογικά ο μέσος παίκτης θα ανοίγει μόνο συγκεκριμένα από αυτά ανάλογα με τον χαρακτήρα του. Επίσης, ανάλογα με τα στατς/σκιλλς του χαρακτήρα μας, θα μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ένα deduction ακολουθώντας διαφορετικό μονοπάτι.
9) Οι επιλογές μας σε μια υπόθεση ενδέχεται να επηρεάζουν μονοπάτια που ανοίγουν ή κλείνουν σε μια επόμενη. Για παράδειγμα, αν στη διάρκεια μιας υπόθεσης επιλέξουμε να μπούμε σε μια Game Clan, σε επόμενη υπόθεση η κλαν αυτή θα μας γνωρίζει και θα μας προσφέρει ευκολότερα πρόσβαση στο HQ της, αλλά παράλληλα επειδή ακριβώς μας γνωρίζει θα είναι δυσκολότερο να ακολουθήσουμε περισσότερο Incognito μονοπάτια κατά τις εξερευνήσεις μας εκεί.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα συμπληρώσω.