PRINCE OF PERSIA THE LOST CROWN

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Καιρός ήταν να πάει προς τα εκεί η σειρά. Χαίρομαι που πέτυχε το πείραμα διοτι νομίζω ότι του Πρίγκηπα του ταιριάζει περισσότερο αυτό το στυλ, παρά εκείνο της πρότερης τριλογίας.
 
@Sephir : Ευχαριστούμε για το review! Ιδέα δεν είχα για την κυκλοφορία του συγκεκριμένου και νομίζω ότι θα το τσιμπήσω σύντομα. Μια ερώτηση: γιατί η βαθμολογία είναι στο 85%; Οφείλεται ίσως στην έλλειψη πρωτοτυπίας και το κακό voice-over;
 
Το voice-over όχι και τόσο, δεν θα έριχνα τη βαθμολογία πολύ γι' αυτό. Ένας συνδυασμός παραγόντων θα έλεγα. Σίγουρα το γεγονός ότι το έχουμε "ξαναδεί το έργο" (έστω και αν είναι καλά υλοποιημένο), λίγο τα γραφικά του (έχουμε δει metroidvania με αριστουργηματικά γραφικά - βλέπε Ori) και ότι η δυσκολία του μπορεί να γίνει αποτρεπτική για κάποιους παίκτες (σε κάποια bosses, χρειάστηκα πάνω από 7-8 προσπάθειες για να τα βγάλω - δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν όλοι την υπομονή να το κάνουν).

Εκτός αυτού, προς το τέλος είχα αρχίσει να κουράζομαι και "έτρεχα" μέχρι το φινάλε, αν και αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
 
«…η δυσκολία του μπορεί να γίνει αποτρεπτική για κάποιους παίκτες (σε κάποια bosses, χρειάστηκα πάνω από 7-8 προσπάθειες για να τα βγάλω - δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν όλοι την υπομονή να το κάνουν)…»
Hollow Knight bosses: hold my 🍺

Πολυ καλη η παρουσιαση του παιχνιδιου και χαιρομαι που εχει θετικη απηχηση. Εβαλα και εγω το ντεμο να το δοκιμασω και κινειται πραγματι σε υψηλα στανταρ. Σε καποια καλη εκπτωση θα το παρω οπωσδηποτε μιας και τα metroidvania ειναι λατρεμενο ειδος.
 
ότι η δυσκολία του μπορεί να γίνει αποτρεπτική για κάποιους παίκτες (σε κάποια bosses, χρειάστηκα πάνω από 7-8 προσπάθειες για να τα βγάλω - δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν όλοι την υπομονή να το κάνουν).

Τα accessibility options, μπορούν να βοηθήσουν κάποιον παίκτη που δυσκολεύεται με τα boss fights? Ή αφορούν περισσότερο το platforming κομμάτι;
 
Τα accessibility options, μπορούν να βοηθήσουν κάποιον παίκτη που δυσκολεύεται με τα boss fights? Ή αφορούν περισσότερο το platforming κομμάτι;
Μόνο το platforming κομμάτι έχει επιλογή "press-button-to-win". Από εκεί και πέρα, εκτός από τα default επίπεδα δυσκολίας (normal/hard κλπ), μπορείς να παραμετροποιήσεις αρκετά πράγματα για να διευκολύνεις κάπως την κατάσταση, όπως τη ζημιά που θα δέχεσαι, τα χρονικά περιθώρια του parry κλπ. Και πάλι όμως, θέλει προσπάθεια για να νικήσεις τα bosses, δεν αρκεί να πατάς το κουμπί για να κερδίσεις.

Εκτός αυτού, είμαστε πολύ σκληροτράχηλοι gamers για να παίξουμε με αυτές τις ρυθμίσεις.
 
Apparently το game δεν πούλησε πάνω από 300,000 αντίτυπα, η Ubisoft απέρριψε προτάσεις για sequel και διέλυσε το team.

 
Δυστυχώς ήταν η αναμενόμενη εξέλιξη, το παιχνίδι δεν βρήκε κοινό.
 
Δυστυχώς ήταν η αναμενόμενη εξέλιξη, το παιχνίδι δεν βρήκε κοινό.
Δεν το έχω για να έχω γνώμη, εμφανισιακά φαίνεται πολύ καλό. Αλλά γιατί έχει κανονικοποιηθεί ότι η τιμή στα 40 ευρώ πρέπει φαίνεται λογική;
 
Λογική μπορεί να μη σου φαίνεται αλλά αυτή είναι η ταρίφα το 2024...
Μέχρι 40 (βαριά) indie, μέχρι 50 ΑΑ, πάνω από 50 ΑΑΑ. Το ότι δε βρήκε μεγάλο κοινό είναι μάλλον αναμενόμενο σε μια κατηγορία υπερκορεσμένη, που τα στάνταρ έχουν ανέβει πάρα πολύ, και το "απλά καλό" να μην είναι αρκετό για εμπορική επιτυχία.
 
Κρίμα. Θα έπαιζα πολύ ευχάριστα ένα πιθανό sequel.

Ακόμα μια ταλαντούχα ομάδα που την τρώει η μαρμάγκα των χαρτογιακάδων...
 
Δεν το έχω για να έχω γνώμη, εμφανισιακά φαίνεται πολύ καλό. Αλλά γιατί έχει κανονικοποιηθεί ότι η τιμή στα 40 ευρώ πρέπει φαίνεται λογική;

Εννοείς αν είναι λογική για αυτό το είδος παιχνιδιού;
 
Δεν έχω γνώμη για το game αλλά με βάση όσα έχω δει τα 40 φαίνονται αρκετά "λογικά" συγκριτικά με τα υπόλοιπα της αγοράς. Το Blasphemous 2 π.χ. έχει 30 ευρώ και είναι φουλ indie με ρετρό αισθητική. Το Prince δείχνει αρκετά πιο λουξ ως παραγωγή αλλά φυσικά πληρώνεις και λίγο "μάρκα" (PoP franchise, Ubi), οπότε νάτο το έξτρα 10ρι.

*Εννοείται εγώ περιμένω να το πάρω στα 15 μαξ, έτερον εκάτερον :sneaky:

[EDIT}: Διάβαζα τώρα σ'ένα άρθρο ότι η αρχική του τιμή ήταν στα 50 ευρώ και τη ρίξανε στα 40 όταν ήρθε στο Steam. Οπότε ναι, το έκανε πάλι το θαύμα της η Ubi.
Παρεμπιπτόντως, νομίζω κάτι παρόμοιο συνέβη και με το Diablo IV: ξεκίνησε στα 60 ευρώ όταν ήταν αποκλειστικότητα του Battle.net και η Blizz σίγουρη ότι θα ΣΚΙΣΕΙ, αλλά κατέβηκε στα 50 με το που ήρθε στο Steam.
 
Last edited:
o γνωστης μιλησε xD αντι να καθησει να φτιαξει το γκειμ του (ποιο γκειμ απλα κλεβει λεφτα απο τους based οπως εχουν τα πραγματα xD)
Screenshot 2024-10-24 013550.png
 
o γνωστης μιλησε xD αντι να καθησει να φτιαξει το γκειμ του (ποιο γκειμ απλα κλεβει λεφτα απο τους based οπως εχουν τα πραγματα xD)
View attachment 8373

Τον ξέρω τον τύπο, έχει εξελιχθεί σε μεγάλο παπατζή (κάποτε ήταν σημαντικός developer). Ταΐζει σανό στους υστερικούς που
Βλέπουν τα πάντα woke και κονομάει.

Τι θέμα υπάρχει με το μαλλί του και γιατί θεωρείτε woke?

Δεν είναι το άλλο το πραγματικό θέμα, το συγκεκριμένο κούρεμα έγινε της μόδας από την ταινία Black Panther και τον χαρακτήρα Killmonger και από τότε το χρησιμοποίησαν μερικά παιχνίδια, π.χ. ο Miles Morales στο Spider-man 2 έχει παρόμοιο κούρεμα. Το πραγματικό πρόβλημά τους είναι ότι ο πρωταγωνιστής είναι μαύρος.
 
Γοκ ξε-γοκ, το μαλλί είναι όντως κακόγουστο και μημ πλέον. Δε γίνεται να βλέπεις το 75% των χαρακτήρων στα σύγχρονα games, ανεξαρτήτως setting και εποχής, με την κουπ κλαρινογαμπρός σε διάφορες παραλλαγές.
Όχι ότι αυτό οδήγησε στο να μην πιάσει το παιχνίδι το στόχο του, αλλά να 'χαμε να λέγαμε.
 
Back
Top