Ονόματα δε λέω, υπολήψεις δε θίγω, αλλά ο Soad ήτανε - του οποίου το ενδιαφέρον πιο πολύ στο τρολάρισμα προς εμένα έτεινε, αλλά λέω δε βαριέσαι, ας συνεχίσω να παριστάνω πως του δίνω σημασία :evil: .
Ποια πόρτα, τη δική σου ή τη δική μου; Αν ήρθες μέχρι εδώ, ας έμπαινες να ξαποστάσεις, να σε φυλέψω και κάνα τσιπουράκι...
Και τι εννοείς, ζώστηκες τα φυσεκλίκια; Δηλαδή, δε τα φοράς 24/7;
On topic, όποιος γενικά ασχολείται με cRPGs, μπορεί να εντοπίσει πόσο επηρεάστηκε η PB από άλλα παιχνίδια του είδους, κάτι που κάνει πρώτη φορά τόσο εμφανώς. Στο σεναριακό υπόβαθρο, την συγγένεια (όχι κοντινή, τριτοξάδερφα και βάλε, αλλά υπάρχει) με τα Dark Souls την βλέπω κι εγώ που έχω ασχοληθεί ελάχιστα με αυτά, τα τυχαία fatalities στο τέλος της μάχης με ανθρώπους είναι από Game of Thrones RPG, ενώ και ο αναβαθμισμένος ρόλος του roll στη μάχη φέρνει σε Witcher 2 - και έχω την εντύπωση πως αν γίνεις Demon Hunter (όπως έχω σκοπό να γίνω, αλλά αυτό είναι πολύ μπροστά στο μέλλον), θα πλησιάσει κι άλλο προς τα κει.
Επίσης, έχουν κάνει best of συλλογή από τα δικά τους παλιότερα παιχνίδια - έχουν επιστρέψει teleporters από Risen 1, ancient tablets of knowledge από Gothic 2 - NotR (συμπαθάτε με, δε θυμάμαι αν υπήρχαν και στο Gothic 3), rune magic, spell scrolls, δυνατά τέρατα, και σαφώς πιο ανοικτός κόσμος από το Risen 2 μετά το εισαγωγικό Crab Coast.
Δε θα κρατηθώ και θα σχολιάσω λιγάκι του http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-14-risen-3-titan-lords-review" class="bbcode_url">review του Eurogamer. Για αρχή, το σχόλιο "δεν έχεις να διαλέξεις από 450 διαφορετικά κουρέλια για starting equipment, άρα το RP στοιχείο είναι ισχνό" πάει καρφί για facepalm quote of the century. Από κει και πέρα, σίγουρα κάποια πράγματα είναι θέμα γούστου και δε χρίζουν σχολιασμού, αλλά όταν λες πως το animation είναι κακό, πρέπει μάλλον να πας να κοιταχτείς - μια χαρά είναι το animation, θέμα υπάρχει με τα νέα physics effects που ορισμένες φορές το παρακάνουν και βλέπεις πχ το πτώμα του αρουραίου που μόλις σκότωσες να πετάγεται 30 μέτρα πίσω, αλλά αυτό ούτε καν αναφέρεται. Και τέλος, οι μάχες σίγουρα δεν είναι το δυνατό στοιχείο του παιχνιδιού , αλλά όταν γράφεις "there is no logic to how enemies behave", μόνο να με κάνεις να αναρωτηθώ αν σε έριχνε συχνά η μάνα σου όταν ήσουν μωρό καταφέρνεις.