<blockquote><br>ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!!!!<br><br><blockquote>All the cars DO have a slightly diffrent feel to them (minor minor differance in turning radius and handbreak turning radius, and ofc the hitboxes.)</blockquote></blockquote><br><br>Μόνος σου μιλάς για minor minor differance. Επίσης έβγαλες το είναι και το καλύτερο ΑΠ' ΟΛΑ!. Πρόκειται για paid DLC που είναι το καλύτερο ΑΠ' ΟΛΑ. Η διαφορά από το 2ο καλύτερο είναι 0,0022325sec με βάση τη μέτρηση κάποιου στο Reddit. Τουλάχιστον αυτός λέει πως το υπολόγισε γιατί αυτό που έβαλα πριν δεν έλεγε πρόγραμμα αλλά έλεγε "I feel this data is quite accurate". Επίσης ναι καταλαβαίνεις μικρότερη διαφορά από 0,1-0,2 sec.<br><br><blockquote><br>Οι pros το χρησιμοποιούν επειδή ήταν πολύ δημοφιλές στο SARPBC και είναι στο RL από τη beta.Ήταν το μοναδικό αμαξάκι στην alpha του παιχνιδιου. Είναι επίσης και από τα πιο ισορροπημένα. Άρα το έχουν συνηθίσει καλύτερα από τα υπόλοιπα. Σε διάφορα steaming τους αλλάζουν αμαξάκια αλλά στα τουρνούα που μετράει κάθε λεπτομέρια παίζουν με το octane γιατι το ξέρουν καλύτερα.<br></blockquote><br><br>Ξέρεις πως σχεδόν σε κάθε patch αλλάζουν τα αμαξάκια; Καμία σχέση δεν έχει η αγωνιστική συμπεριφορά του Octane της Alpha με το σημερινό. πχ V1.16 Fixed Gizmo, Octane, Ripper, and Scarab’s hitboxes, which were too tall. Και το Masamune θα σενιαριστεί αν χρειαστεί.<br>