What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Single Player RPGs

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
4,073
μπερδευεται το πραγμα. δεν τους αρεζει λενε (υπονοουν) στα οπεν γουωρλντ γκειμς που γυρνας χαλαρα, ξυνεις, λεω εγω, τα καμπανελια σου, λιαζεσαι στα λιβαδια, εσεις οι αζωοι παιζετε και καμια ξερη στα καπηλειά και βαλανε ενα γελοιο (γνωμουλα μου) κατι σαν περιορισμο που πρεπει να ελευθερωσεις την φαμιλια σου σε 30 μερες γκειμ ταιμ. λενε στο βιντεο, οτι καθε φορα που θα προχωρας/λυνεις καποιο βασικο κουεστ θα περναει ο χρονος στο κειμ. εννοειται, ως τυρανοσαυρος ρεξ, δεν μ αρεζουν αυτα, θελω να πηγαινω στο ρυθμο μου το παιγνιδι κι οχι το αντιθετο και γι αυτο κιολας π.χ. δεν επαιξα ποτες το λαστ εξπρες κι ας εσχιζε την ρομπ ντε σαμπρ του ο τσούρι.

γενικα εχουνε ιδεες και ορεξη, φαινεται αυτο, αλλα θα πρεπει να το δουμε υλοποιημενο το ολο συμπαν που χτιζουνε για να βγαλουμε συμπερασμα. α, επισης κατι που δεν μ αρεζε ειναι οτι εκει στο πρωτο 7λεπτο, που μιλανε τα κεφαλια της εταιριας ριχνουν καποιες σποντες υποτιμωντας το χτισιμο του Υπερτατου. γενικως δεν ειν ωραιο να φτυνεις το ψωμακι που εφαγες. πες αμα θες ξερω γω: "θα προσπαθησω να το ξεπερασω...". δεν μειωνεις αυτο με τις μπηχτες, εσενα μειωνεις που δουλεψες εκει. και θα πρεπε να ηταν τιμη σου και καμαρι σου. οκ, μπορει να συγκρουστηκαν με καποιους στην cdp κι εφυγαν, αλλα ασε το Υπερτατο απ εξω. γνωμουλες μου.

σας πηρα απ τα μουτρα. μιλαω για το μεγαλο θεμα των ημερων στο κειμινγκ, το The Blood of Dawnwalker.
οι ντεβς μιλουν σ ενα βιντεο χαριτωμενα μεταξυ τους για το κειμ. ασχετο, μ αρεζει το αριανάκι κι η γηινη ομορφια του.


 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
2,110
Καυλωτικό γενικά το trailer, γουστάρω κάργα το setting, τα βαμπίρια μοιάζουν με μια μίξη Νοσφεράτου και 30 Days of Night, πιστεύω καλά θα περάσουμε... ΑΝ δεν μας σπάσει τα νεύρα αυτή η διαχείριση χρόνου. Που αν πιάνω το υπονοούμενο, ουσιαστικά είναι ο τρόπος του game να περιορίσει το πόσα quests μπορείς να κάνεις σε ένα playthrough, προτού μπεις στο endgame. Όπου όλες οι αποφάσεις, συμμαχίες, world state κτλ. λογικά θα "κλειδώνουν" και θα οδηγούν σε ένα από τα διαθέσιμα μονοπάτια (που πάντα στο κουτί περιγράφονται ως ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΖΑΛΙΣΤΕΙΣ ΔΙΚΕ ΜΟΥ και καταλήγουν να είναι το πολύ 3-4).

Η όλη αισθητική είναι πιο Witcher κι απ'το Witcher σε βαθμό παρεξηγήσιμο (μουσική, γραφικά, art direction, η εμφάνιση του λογότυπου στο τέλος, το tagline The World Needs What It Fears δηλαδή κάπου όπα) αλλά ως αρρωστάκι εννοείται γουστάρω. Εκείνο που πάντα με κάνει να σουφρώνω χειλάκι σε τέτοια dev videos είναι αυτό το ξεδιάντροπο πατ-πατ στην πλάτη (ειδικά εδώ που δεν υπάρχει καν δημοσιογράφος και συγχαίρουν απλά ο ένας τον άλλο), συνήθως δε για πράγματα που τα έχουμε ξαναδεί ή είναι τόσο ασαφή που στερούνται νοήματος, τύπου "immersive world with unique atmosphere". Τι λε ρε παιδί μου.

Επίσης, είπαν ότι το σχεδιάζουν ως saga, φαντάζομαι με αποφάσεις και γεγονότα που θα μεταφέρονται από game σε game. Άλλη μια ένδειξη (στα μάτια μου) ότι η CDPR και πλέον και τα παρακλάδια της, έχουν πάθει εμμονή με το Mass Effect και η απόλυτη φαντασίωση είναι να ξεπεράσουν την τριλογία στη συνείδηση του κόσμου.

Πολλά είπα, εννοείται wishlist και καλή τύχη στην Paradox και το ανέραστο VTM: Bloodlines 2.
 
Last edited:

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
4,073
αυτο ακριβως, μαλαντρουά. (βαριομαντε να το γραψω, ειχα ηδη σεντονιασει, αλλά τωρα που το γραψε αλλος θα πεταχτω σαν μαλαπερδα και θα πω κι εγω την πινελιά μου.). ΑΥΤΗ η μανια για πολλαπλα πλειθρου και εντινγκς.

δεν λεω, γουστα ειν αυτα. ενας θελει να παιξει το κειμ 28 φορες και να κανει σιγα σιγα τα διαθεσιμα κουεστς. αλλλος (εγω) εχει ocd (κατσε συντομα να δεις τι σεντονι θα παιξει με το ocd μου στην βλαχαρα, μολις ολοκληρωσω...) και νιωθει οτι αν δεν δει τα παντα σ ενα χορταστικο πλειθρου εχει "αποτυχει". σπυριαζω μονο με την ιδεα οτι (καπως ετσι υποθετω θα ειναι) 2 ενπισήδες θα σου δινουν 2 βαρβατα σημαντικα κουεστς κι οτι και καλα θα πρεπει να βρισκεσαι σε 2 διαφορετικα μερη την ιδια ωρα και, αχ, ουπς, εχασες το ενα, μπρο. στο επομενο πλειθρου. δεν το νομί, μαγκες μου...
την εχω ξαναγραψει την παπαρια νομιζω, οτι αρκετο αγχος και συνεχεις επιλογες πρεπει να κανωμε στην rl, δεν το αντεχω να βρισκω το ιδιο σκηνικο στα κειμς που παιζω για να χαλαρωσω στο τελος της μερας.

βεβαια γουστα ειν αυτα. σεβομαστε την καθε ιδιοτροπια του καθενού. επισης μιας και το ειπες, οκ, κουντος που δεν παιζει στο βιντεο η υποκρισια του να βανωμε εναν δημοσιογραφο να μας ρωταει οτι θεμε εμεις και ν απανταμε γελαστα, αλλά τελικα εξισου γελοιο και κριντζυ μου φαινεται να περπαταμε στα δαση και στις γεφυρες και να αλληλογλυφομαστε (μμμμμμμμμμμμ, βουκολικο σεχ...) λεγοντας για την γαματη παιχνιδαρα μας. επισης γιατι πρεπει να ξερω την φατσα τους? δεν ειναι και λιγο ματαιοδοξο ολο αυτο? δειχνε αυτα τα ωραια τοπια και συγχρονως σκρηνς ή ανιμέσονς απ το κειμ και λεγε τα ολ αυτα που λες ως βοισόβερ στο βιντεο. του παικτου του αρκει νομιζω να ξερει το ονομα της εταιριας. βεβαια απ την αλλη, ετσι δεν θα ηξερα το ποση γοητεια προσθετει στο αριανακι η περιεργη δομη της μυτουλας της.

παντως στηριζω ακομα. το σετινγκ, το λωρ η εποχη και η κεντρικοευρωπαικη αυρα ειναι δυνατα συν και φαινονται μερακληδες τα παιδια. απλα κανω νιτπίκι, μαλλον γιατι ψιλοειρωνευτηκαν τον Aσπρόλυκο. ετσι κι αλλιως δεν ωφελει το τρελλο χάιπ απο τωρα. δεν το βλεπω πριν το 28 με 29 στις οθονες.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,630
Επιτέλους λίγο υλικό από το Wayward Realms του Julian Lefay, κι ας είναι ακόμα pre-alpha.



Αν ποτέ κυκλοφορήσει όντως αυτό, θα είναι χαλαρά στα τοπ-5 γκεημς μου όλων των εποχών. Daggerfall 2025 αλλά χωρίς τα bugs hopefully.
 

nitro912gr

Tarrasque
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,662
Επιτέλους λίγο υλικό από το Wayward Realms του Julian Lefay, κι ας είναι ακόμα pre-alpha.



Αν ποτέ κυκλοφορήσει όντως αυτό, θα είναι χαλαρά στα τοπ-5 γκεημς μου όλων των εποχών. Daggerfall 2025 αλλά χωρίς τα bugs hopefully.

καλά από "οι επιλογές σας κάνουν τον κόσμο" χορτάσαμε, θα κριθεί μόλις βγει.
 

vlad

Umber Hulk
Approval of the Admiral
Joined
Oct 31, 2013
Messages
831
Διαβαζα τα σεντονακια του @Χειρομαλάχτης και του @maladroid και συμφωνώ σχεδον με ολα αλλα ντεβ βιντεακια βλεπω απο σπανια ως ποτε. Βεβαια αναφερθηκε πολλες φορες το αριανακι κ λεω οκ ας μπω σε φφ να τη δω. Αν ειναι αυτη με τα ξανθα κοτσιδια και το δαυλι στο χερι τοτε πραγματι ειναι συμπαθεστατη!!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
15,443
Ας αγνοήσουμε το γεγονός ότι το Witcher 3 έχει ένα τσούρμο quest που ακυρώνουν/αποκλείουν άλλα (αν δε γίνουν με συγκεκριμένη σειρά ή σε δεδομένες στιγμές) ή ότι ακόμα και τόσα χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ακόμα βγαίνει content στο YT που βρίσκουν διαλόγους, σκηνικά, quests κλπ που η πλειοψηφία έχασε στο πρώτο play. Προφανώς θα δεις (αυθαίρετα το ναμπερ) ένα 80-85%, αλλά τα πάντα; Χλωμό.
A και, Witcher 2 GOES BRRRRRR.
Ακόμα και στο πρώτο έχανες πράγματα αναλόγως πλευράς που διάλεγες.

Επιπλέον, επιβάλλεται να έχει κάποιο mini-game καρτοπαίχνιδο, το καλύτερο τρολάρισμα στον Λευκαντικόλυκο, από οποιοδήποτε κουίπ, σμερκ, σμερφ σε βιντεάκια εσωτερικής κατανάλωσης.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
2,110
@Χειρομαλάχτης Είναι λες και ο αετομύτης αρχηγός των Επαναστατημένων Λύκων διαβάζει ragequit:

"For example, when you’re playing The Witcher 3," Tomaszkiewicz notes, "and you know that Ciri needs help, but you decide to go play Gwent – it’s something which, you know... you feel that it’s a game, and it’s a really good game. But it’s a game. And maybe if you had some resource, and you know that maybe if you don’t go, something would happen – then your thinking about this game would be different, and maybe the immersion would be better, and maybe your emotions would be different.”

Το απόσπασμα είναι από εδώ: The Blood of Dawnwalker's design director explains the ARPG's time-as-resource mechanic, and how 'both action and inaction have consequences’

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης υπονοεί ξεκάθαρα ότι θα έχει κι αποφάσεις σαν αυτές που έγραψες πιο πάνω: "αν κάνεις αυτό, ξέχνα το άλλο" και μάλιστα πρέπει να αποφασίσεις και γρήγορα, apparently; Λίγο TellTale μου κάνει τούτο το τελευταίο, αλλά ίσως το κατάλαβα λάθος.

Δεν αποκλείω φυσικά να το υποστηρίζουν ωραία όλο αυτό το "narrative sandbox", αν και εμένα μού ακούγεται περισσότερο σαν gimmick για να διαφοροποιηθούν από τα "μεγάλα" open-world RPGs της αγοράς, παρά σαν κάτι που χρειαζόμασταν. Σίγουρα δεν είναι κάτι που εγώ προσωπικά θέλω από τα παιχνίδια μου αλλά το κρατάω wishlist μέχρι νεωτέρας.
 
Last edited:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,989
Ο μηχανισμός όπως τον προτείνουν (ο χρόνος προχωρεί όταν κάνεις main quests, δεν είναι real game time δηλαδή) υλοποιήθηκε άψογα στο Pentiment και σε έβαζε σε σκέψη για το playthrough σου, όπου ο χρόνος ήταν ο βασικός πόρος για την προώθηση της αφήγησης. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα, μπορείς να έχεις το πρώτο ορθόδοξο playthrough και μετά να γευτείς κάπως διαφορετικά το επόμενο. Εμπειρικά, τα 2α-3α playthrough βγαίνουν αισθητά γρηγορότερα μιας και υπάρχει πολύ πιο ομαλό learning curve.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
4,073
δηλαδη του τρελλου, πραγματικα.

παει τωρα να σε πεισει ο τοματσίεβι οτι ενω εισαι καθισμενος μπροστα στο πισι σου ρουφωντας αναψυκτικο τυπου κολα η πιο εκλεπτυσμενα καποιο πρασινο τσαι mu dan, κανεις σειβ η λοουντ καθε 2 λεπτα, εχεις να πας στη δουλεια σου αυριο το πρωι, ακους τον γειτονα να κανει σεχ με την/τον συντροφο του λογω λεπτης μεσοτοιχιας και συναμα στην οθονη αιμοδιψη βαμπιρ ρουφανε αιμα περαστικων, οχι, θα δωσω εμφαση τωρα, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑΑΑ ΑΥΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ, το ιμερσο σου θα χαλασει επειδη κινδυνευει η ψηφιακη σιρι και δεν θα τη σωσεις σημερα αλλα μεθαυριο. ενω αμα μ εκβιασεις τσομπανη τοματσιεβι να τρεξω τωρα αυτη την στιγμη το ιμερσο θα ειναι ΑΠΟΛΥΤΟ και μπορει να πιστεψω οτι οντως ειμαι ο Ασπρος Λυκος.

αυτη η αναγκη για το ταχα περφεκτ ιμερσο που προσπαθουν οι ντεβς να το πετυχουν και καλα ειτε με εντονο (σπασαρχίδικο λεω εγω) ρεαλιζμο ειτε με τετοιους χρονικους περιορισμους/εξαναγκασμους, ενω δεδομενα παιζεις ενα ΠΑΙΧΝΙΔΙ (να θυμομαστε ποτε ποτε γιατι το αποκαλουμε ετσι), δεν παει καλα.
ας φτιασουν οπως θενε το κειμ τους, αλλα να μην λενε παλαβα. οτι με το να κοιτας στην οθονη ενα ρολοι η μια κλεψυδρα θα φουντωσει το ιμερσο και τα συναισθηματα που θα νιωσεις...

εν τω μεταξυ, πραγματικα διαλεξε παιχνιδι τωρα ο τυπος για αντιπαραδειγμα και για να βρει ελαττωματα.... καλη τυχη κυριε τοματσιεβι, θα την χρειαστεις.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
4,073
σε χανω αδαν.
σε ποια φραση, λεξη η εστω σημειο στιξης στα παραπανω σεντονια φαινεται η συμπαθεια μου στο τερμπέι? που την διαπιστωσες μπρο? κασι κυριως, τι σχεση εχει με ολα τα παραπανω?
εχεις μπλεξει καπως τα φακτς των αναλυσεων μου. παμε παλι:

1. μ αρεσει το rtwp 1 μυριο φορες περσοτερο απ το tb (προσωπικο γουστο ανευ επιχειρηματων προφανως)
2. καυτηριαζω οσους θενε εντονο ρεαλιζμο στα παιγνιδια και ΣYNAMA τους αρεζει το tb.
3. τα 1. και 2. δεν βλεπω να εχουν καμμια σχεση με το κειμ που συζηταμε.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,273
Έχουμε νέα ερμηνεία του ρήματος αντιπαθώ, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα.
 
Top Bottom