What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

[SOLD] Πώληση PSU Seasonic Prime PX 850

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Καλημέρα, πουλάω ένα Seasonic Prime PX 850 (PRIME PX) (Seasonic Prime PX 850) ολοκαίνουργιο και αχρησιμοποίητο.
Το κέρδισα σε ένα διαγωνισμό αλλά παρά είναι τούμπανο για τα συστήματα που έχω.
Έχει ανοιχθεί το κουτί για έλεγχο και τις φωτογραφίες (δεν ήρθε σφραγισμένο από seasonic οπότε άνοιξα να επιβεβαιώσω).

Έχει 12 χρόνια εγγύηση απευθείας από την seasonic με registration στην σελίδα τους.

IMG_20200519_102918.jpg
IMG_20200519_095918.jpg

180€

Στέλνω σε όλη την Ελλάδα με ΕΛΤΑ κούριερ ή άλλο της επιλογής σας. Αν το στείλω με ΕΛΤΑ θα το πληρώσω εγώ.
 
Last edited:

tinapeis

Blackguard
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,100
Βλέποντας αυτή τη φωτό απο το επίσημο σαιτ της εταιρείας φαίνεται κουκλι!



PSU-porn στα καλύτερα του! Γμτ αγόρασα μερικούς μήνες νωρίτερα νέο seasonic αλλιως θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα...μπομπα εταιρεια!
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Βλέποντας αυτή τη φωτό απο το επίσημο σαιτ της εταιρείας φαίνεται κουκλι!



PSU-porn στα καλύτερα του! Γμτ αγόρασα μερικούς μήνες νωρίτερα νέο seasonic αλλιως θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα...μπομπα εταιρεια!
η αλήθεια είναι ότι έπαθα ένα κοκομπλόκο με την χλίδα και το πάνινο πουγκί που έχει μέσα το τροφοδοτικό, αλλά δεν μπορώ να κρατήσω τέτοιο θηρίο. Είναι Overkill για όλα τα συστήματα που έχω.
 

tinapeis

Blackguard
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,100
Ναι και γώ οταν πήρα το δικό μου seasonic PSU, είχα πάει πλάκα με το πουγκι ρε φιλε! :D
 

Dim Gian Bot

Blackguard
Joined
Apr 2, 2016
Messages
1,293
Μου τρέχουν νιτρικά σάλια... :Ρ

Ρε συ, σοβαρά τώρα, γιατί δεν το κρατάς; Ευκαιρία να αρχίσεις να κάνεις σχέδια για νέο πισί! 🙃
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Μου τρέχουν νιτρικά σάλια... :Ρ

Ρε συ, σοβαρά τώρα, γιατί δεν το κρατάς; Ευκαιρία να αρχίσεις να κάνεις σχέδια για νέο πισί! 🙃
Έχω φτάσει σε ηλικία που δεν είναι προτεραιότητά μου το να φτιάξω ένα βαρβάτο σύστημα που να χρειαστεί τέτοιο τροφοδοτικό. Αν μου έρθει ένα χιλιάρικο από κάποια δουλειά πχ θα πάω να πάρω ένα καινούργιο κρεβάτι/στρώμα πχ ή θα αγοράσω κάποιο μηχάνημα που χρειάζομαι στο γραφείο για εκτυπώσεις κτλ.

Επίσης τα μηχανήματα που έχω τώρα και συντηρώ όλα μαζί ξεζουμίζουν το budget μου και κανένα τους δεν έχει ανάγκη τέτοιο κτήνος.
PC γραφείου 1: FX8350, 8GB DDR3 2133, AMD 7790, SSD, HDD, PSU XFX TS 450W Bronze 80
PC γραφείου 2: Ryzen 5 2600 (φρέσκο, δε το έχω επάνω ακόμα), 8GB DDR4 2666, SSD, HDD, AMD R5 250, PSU Corsair 450 bronze
PC σπιτιού: i5 3570, 8GB DDR3 1600, AMD 7850, SSD, HDD, PSU του πέους Lamtech 650.

Όπως καταλαβαίνεις χίλιες φορές να το πουλήσω και να αγοράσω κάτι άλλο για κάποιο από τα παραπάνω (η αρχική σκέψη ήταν αν το δώσω 200 μην πάρω ένα φθηνό bronze PSU για το σπίτι και ίσως μια κάρτα γραφικών να αντικαταστήσει την 7850)

Τώρα αν δω ότι δεν φεύγει λογικά θα το βάλω στο σύστημα με το ryzen και θα το κρατήσω.
 

Dim Gian Bot

Blackguard
Joined
Apr 2, 2016
Messages
1,293
Ε αν είναι έτσι τότε, ΟΚ, μαζί σου!
Άλλωστε, ακόμα και αν αποφασίσεις να φτιάξεις βαρβάτο σύστημα στο μέλλον (ποτέ μη λες ποτέ :Ρ), και με ένα 650άρι (άντε 700άρι) τροφοδοτικό θα είσαι κομπλέ.
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Ε αν είναι έτσι τότε, ΟΚ, μαζί σου!
Άλλωστε, ακόμα και αν αποφασίσεις να φτιάξεις βαρβάτο σύστημα στο μέλλον (ποτέ μη λες ποτέ :Ρ), και με ένα 650άρι (άντε 700άρι) τροφοδοτικό θα είσαι κομπλέ.
εν το μεταξύ σε απόφαση της στιγμής πήρα τελικά μια 5500ΧΤ και είμαι οριακά με το τροφοδοτικό που έχω :p
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
meanwhile ΕΛΤΑ courier το φελέκι μου μέσα, χθες το έλαβε ο άνθρωπος ενώ το έχω στείλει από την προηγούμενη Τρίτη. Και πήγε και το πήρε! Φαντάσου να περίμενε να του το πάνε.

Αυτό δεν είναι κούριερ ρε γιδέοι.
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Το πρόβλημα είναι ότι πάει ανά κατάστημα, οπότε δεν ξέρεις που θα τύχεις...

πχ ΕΛΤΑ κούριερ και ACS εδώ Αίγιο είναι αστέρια, Χολαργό που είχα στείλει είναι για μπουνιές, αφού δεν πάνε ποτέ και στέλνουν μήνυμα ότι δε σε βρήκαν (ενώ έχεις στέιλει σε γραφείο που είναι όλη μέρα κάποιος εκεί...)
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
7,547
Τα καταστήματα την ίδια πολιτική έχουν. Πάει ανά εργαζόμενο εννοείς και κατά πόσο ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες που έχουν.
 

Northlander

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,888
Έχουν και περίεργες πολιτικές πάντως που δεν είναι ξεκάθαρες. Έλαβα πακέτο από την ACS και ενώ διαλέξαμε την ACS λόγω πολυεθνικής που (θεωρητικά) έχει ενιαίο δίκτυο, μόλις το πακέτο βγήκε από τα σύνορα ανατέθηκε σε εντελώς άλλη εταιρεία με διαφορετικό tracking number. Φυσικά ούτε που είχαν ενημερώσει ποτέ για αυτό. XD

Τουλάχιστον το δέμα έφτασε πάρα πολύ νωρίς.
 

nitro912gr

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,136
Τα καταστήματα την ίδια πολιτική έχουν. Πάει ανά εργαζόμενο εννοείς και κατά πόσο ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες που έχουν.
δεν νομίζω να έχουν πολιτική "να είστε μλκς" :p
Γενικά είναι ανεξάρτητα τα καταστήματα, δηλάδη αν εσύ θες ανοίγεις ένα, το θέμα είναι πόσο και αν σου τραβάνε το αυτάκι καθόλου από τα κεντρικά όταν δεν κάνεις την δουλειά σωστά. Από ότι βλέπω δεν ασχολούνται όμως.
 

Hank Chinnaski

Hobgoblin Captain
Joined
Jan 22, 2020
Messages
262
Τα καταστήματα την ίδια πολιτική έχουν. Πάει ανά εργαζόμενο εννοείς και κατά πόσο ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες που έχουν.
Δεν πάει ακριβώς έτσι. Ως μητρική εταιρεία έχει σίγουρα διαδικασίες με βάση τις οποίες διαχειρίζεται την κάθε εργασία. Το κάθε υποκατάστημα όμως, ως franchise, τις διαχειρίζεται διαφορετικά. Κάποιο κατάστημα μπορεί να έχει 5 υπαλλήλους για 5 διαφορετικά πόστα, όμως υπάρχουν και καταστήματα που αυτά τα 5 πόστα τα χειρίζονται με έναν υπάλληλο. Σε μία εταιρεία κούριερ πχ, μπορεί κάποιος υπάλληλος υποδοχής να εκτελεί και χρέη αποθηκάριου, γραμματείας κ.α. Και όχι αυτό δεν το κρίνουν βάσει της κίνησης του καταστήματος, αλλά βάσει ελάχιστου κόστους.

Πολύ δύσκολα είναι θέμα υπαλλήλου. Αν απλά έφταιγε ένας υπάλληλος, ενώ είχε διαφορετικές οδηγίες, δεν θα τον κρατούσαν και για πολύ καιρό. Το να τα ρίχνει το κατάστημα στον υπάλληλο όμως, είναι πολύ βολικό και για την ίδια επιχείρηση.
 
Top Bottom