Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Κάποιοι στο reddit ανέλυσαν τα οικονομικά δεδομένα που παρέθεσε η Cloud Imperium Games για το 2022, και προκύπτει πως ένα από τα επενδυτικά σχήματα που έριξαν αρκετά λεφτά στο γκεημ έχουν στο συμβόλαιό τους μια "ρήτρα επιστροφής του ποσού συν τόκο" η οποία έχει ημερομηνία εφαρμογής είτε το 2025 είτε καταληκτική ημερομηνία το 2028.


Οπότε θεωρητικά ως το 2028 θα έπρεπε να έχει κυκλοφορήσει το game.

Το λινκ για το ρεδδιτ θρεντ είναι αυτό, αλλά για κάποιο λόγο όλο το σάιτ τους φαίνεται μη-προσβάσιμο αυτή τη στιγμή.

 
mm δεν νομίζω ότι συνδέεται με ημερομηνία κυκλοφορίας το put option.


Από εδώ (σι δε ατατσμντ) ό,τι διάβασα. Ουσιαστικά οι επενδυτε για να δώσουν τα λεφτά, ζήτησαν μια αντασφάλεια με ρήτρα ετήσιας απόδοσης χ% το χρόνο. Έχουν επιλογή, να εξασκήσουν δικαίωμα πώλησης των μετοχών που πήραν, τις 2 περιόδους που αναφέρει, με ένα premium. Ήδη το έχουν εξασκήσει μια φορά για μέρος των μετοχών τους.

Αυτοί για να εξασκήσουν το δικαίωμα πρέπει να δουν ότι τα financials δεν ανταποκρίνονται στην αύξηση της αξίας της μετοχής τους που αναμένουν. Αν ο κόσμος συνέχιζε να "στηρίζει" το "project" και numbers go up δεν έχουν λόγο να εξασκήσουν. Ειδικά π.χ. αν υπεραποδίδει η εταιρία του προσδοκώμενου 7% APY.

Ιδιαίτερα για το σύνολο των μετοχών τους δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί καν σε αυτή τη φάση.

in any case το ίδιο το audit report δεν το θεωρεί άξιο για να το βάλει στα liabilities (υποχρεώσεις) της εταιρίας.


ΥΓ Στις μέρες μας ένα random money fund δίνει 5% APY με μικρότερο ρίσκο από τον Σπές Ιντουθστριζ, είναι high risk/high yield bet από πλευράς του ς φαντάζομαι. Δεν στοχεύανε στο 7%. Είναι απλά μια διέξοδός τους.
 

Attachments

  • 1710804324795.png
    1710804324795.png
    354.7 KB · Views: 3
Last edited:
Έχουν ξεκινήσει να τεστάρουν την τεχνολογία Server Meshing (κάθε περιοχή του game είναι ξεχωριστός σέρβερ, μειώνοντας το lag ακόμα και με υψηλούς πληθυσμούς, αλλά οι σέρβερς επικοινωνούν seamlessly αναμεταξύ τους σα να επρόκειτο για πλήρως ενιαίο game world). Αρκετά επαναστατική τεχνολογία για όλα τα persistent Multiplayer games.

Το τεστ είχε τις επιτυχίες του...



...αλλά και τις αποτυχίες.





Αρκετά big deal αν το καταφέρουν να δουλέψει πάντως.
 
Αν μη τι άλλο ελπίζω ότι η έρευνα και οι πειραματισμοί που κάνουν θα βοηθήσουν και άλλους developers ανεξαρτήτως του αν το Star Citizen θα ολοκληρωθεί ποτέ ως προϊόν.
 
Μέσος παίκτης-χρηματοδότης του Star Citizen:



ΥΓ. 1 εκατομμύριο PC, δώσε 200 ευρώ ακόμα να πάρεις έναν καναπέ βρε άνθρωπε, παίζεις στο τραπέζι του Λιντλ ξερωγω.
 
Θα έχει δώκει και κάνα μιλιονε για ψηφιακά σκάφοι.
 
Squadron 42 GAMEPLAY REVEAL (όπου η μισή ώρα είναι cutscenes):



Υπό νορμάλ συνθήκες αυτό το βίντεο θα είχε βγει γύρω στο 2013.

ΥΓ. Bonus Henry Cavill στην αρχή.
 
Ο Chris Roberts πιστεύει πως το Squadron 42 θα κυκλοφορήσει το 2026 :ROFLMAO:

Δεν τα έχουμε ξαναπεί ότι αναγράφει την ημερομηνία κυκλοφορίας στον τίτλο. το 42 δεν αναφέρεται στο 2042? :p
 
ε τώρα θα το βάλουν επιτέλους early access στο steam...
 
Όχι "το trailer"! "Ένα trailer" για την Alpha 4.0. Μέχρι το άπειρο.0 έχουμε μπροστά μας!

Έχει και ωραία σχόλια από κάτω.. "No one alive today is going to be around when the game hits actual release."
 
Back
Top