What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

STARFIELD development thread: Το sci-fi έπος του George Lucas του gaming

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,351
Ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη space combat. Το βασικό μου ερωτηματικό είναι αν αυτοί οι 1000+ πλανήτες θα έχουν ενδιαφέρον περιεχόμενο.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,628
Το κύριο στόρι θα λαμβάνει χώρα σε έναν-δυο πλανήτες, και οι υπόλοιποι 998 θα είναι κενοί/procedurally generated για να παίζουν οι Modders.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,351
-Επίγεια Μάχη
-Εναέρια Μάχη με σκάφη
-Exploration
-Story
-RPG

Sold :cylons:

100%. Ένα τέτοιο παιχνίδι ήθελα από μικρό παιδί, μακάρι να δικαιώσει τις προσδοκίες.
 

vagm98

Commoner
Approval of the Admiral
Joined
Sep 22, 2021
Messages
38
To gameplay του γιατί φαίνεται να είναι βγαλμένο προ δεκαετίας; Μπορεί να φταίει η ώρα, μπορεί να φταίει ο προσωπικός κορεσμός αλλά έβγαλε ένα χασμουρητό το starfield. Δηλαδή εκεί στα πρώτα λεπτά που γυρνάει τη κάμερα στην οπτική πάνω από τον ώμο, είναι σαν να γυρίσα στο Whiterun.
Πιστεύω όλα θα κριθούν στο σχεδιασμό των quest, τη γραφή, το rp και την απόκριση στο χειρισμό μιας και η συνταγή δε φαίνεται να έχει πολλή έμπνευση. Θα φανεί στην εκτέλεση η ποιότητα.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,080
Πιστεύω όλα θα κριθούν στο σχεδιασμό των quest, τη γραφή, το rp

200w.webp
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,351
To gameplay του γιατί φαίνεται να είναι βγαλμένο προ δεκαετίας; Μπορεί να φταίει η ώρα, μπορεί να φταίει ο προσωπικός κορεσμός αλλά έβγαλε ένα χασμουρητό το starfield. Δηλαδή εκεί στα πρώτα λεπτά που γυρνάει τη κάμερα στην οπτική πάνω από τον ώμο, είναι σαν να γυρίσα στο Whiterun.
Πιστεύω όλα θα κριθούν στο σχεδιασμό των quest, τη γραφή, το rp και την απόκριση στο χειρισμό μιας και η συνταγή δε φαίνεται να έχει πολλή έμπνευση. Θα φανεί στην εκτέλεση η ποιότητα.

Τα πρώτα 2-3 λεπτά της παρουσίασης με τον άγονο πλανήτη, το shooting σε στυλ Fallout 4 και τους κλασικούς Bethesda NPCs δημιούργησαν μια μέτρια αρχική εντύπωση αλλά νομίζω από τη μέση και μετά βελτιώθηκε πολύ. Ship building, space combat και το γρήγορο μοντάζ των διαφορετικών πλανητών βελτίωσαν πολύ την τελική εικόνα για μένα.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,423
Το βασικό μου ερωτηματικό είναι αν αυτοί οι 1000+ πλανήτες θα έχουν ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Θα σου ρίξω τρελό spoiler από τώρα: Δεν θα έχουν.

Και δεν πειράζει. Οι 20 να έχουν "ενδιαφέρον περιεχόμενο" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), πάλι θα είναι περισσότερο από το "ενδιαφέρον περιεχόμενο" του 90% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν,

Το θέμα είναι αν θα πετύχουν έστω αυτό. Τα hubs πιθανότατα θα έχουν ψωμί, αλλά το υπόλοιπο trailer μου έβγαλε κάτι σε "No Man's Sky χωρίς τα χρώματα".
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,775
Τουλάχιστον θα είναι τίμια, legit παιδική χαρά να κάνεις και να ράνεις, σε αντίθεση με κάτι ΣΤΑΡ ΣΙΤΙΖΕΝ ΞΕΡΩ ΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΟΙ ΝΤΕΒΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΠΟΥΖΟΥ.
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,888
Πιστεύω όλα θα κριθούν στο σχεδιασμό των quest, τη γραφή, το rp και την απόκριση στο χειρισμό μιας και η συνταγή δε φαίνεται να έχει πολλή έμπνευση. Θα φανεί στην εκτέλεση η ποιότητα.
🧐😒
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,351
Θα σου ρίξω τρελό spoiler από τώρα: Δεν θα έχουν.

Και δεν πειράζει. Οι 20 να έχουν "ενδιαφέρον περιεχόμενο" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), πάλι θα είναι περισσότερο από το "ενδιαφέρον περιεχόμενο" του 90% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν,

Το θέμα είναι αν θα πετύχουν έστω αυτό. Τα hubs πιθανότατα θα έχουν ψωμί, αλλά το υπόλοιπο trailer μου έβγαλε κάτι σε "No Man's Sky χωρίς τα χρώματα".

Για να πω την αλήθεια, ακόμα και αυτό θα με κάλυπτε. Όπως είπα και νωρίτερα, από μικρό παιδί περιμένω ένα παιχνίδι που θα ήταν σαν το Star Trek, δηλαδή να διασχίζεις το σύμπαν, να προσγειώνεσαι σε πλανήτες, να εξερευνείς, να κάνεις problem solving και να μάχεσαι. Το Mass Effect έφτασε κοντά αλλά δεν είχε καθόλου space travel και space combat. Το No Man's Sky έμοιαζε ότι θα πραγματοποιήσει το όνειρο αλλά το βασικό του gameplay (τότε που το έπαιξα, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι μετά) ήταν survival και resource gathering που βαριέμαι απίστευτα. Το Star Citizen είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω αλλά ένας θεός ξέρει πότε και αν θα ολοκληρωθεί. Οπότε ακόμη κι αν μόνο το 10% του κόσμου του Starfield έχει κανονικό περιεχόμενο και το υπόλοιπο αποτελείται από τα γνωστά radiant quests, νομίζω πως θα μου αρκεί για να ρίξω καμιά 100αριά ώρες μέχρι οι modders να αρχίσουν να γεμίζουν περισσότερο τον χάρτη.

Απλά το θέμα είναι ακριβώς αυτό που αναφέρεις, να είναι έστω και μερικά από αυτά τα questlines της προκοπής. Έπαιξα πρόσφατα το Fallout 4 και με το ζόρι θυμάμαι 2-3 quests, τα υπόλοιπα ήταν εντελώς generic.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,411
Προσωπικά εμένα μου φαίνεται "περισσότερο NMS" και φυσικά "YES PLEASE MOAR!" :love::love::love::love:
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,330
100%. Ένα τέτοιο παιχνίδι ήθελα από μικρό παιδί, μακάρι να δικαιώσει τις προσδοκίες.

Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω κ. Ναύαρχε και εγώ από μικρός ήθελα μια Ferrari, αλλά ακόμα δεν την έχω δει παρκαρισμένη κάτω από το σπίτι μου!!

troll-detected-troll.gif
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,351
Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω κ. Ναύαρχε και εγώ από μικρός ήθελα μια Ferrari, αλλά ακόμα δεν την έχω δει παρκαρισμένη κάτω από το σπίτι μου!!

Δεν είμαι άπληστος, συμβιβάζομαι και με το αντίστοιχο της μεταχειρισμένης Φεράρι. Δεν περιμένω κανένα αριστούργημα, απλά να είναι τουλάχιστον καλούτσικο.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,330
Δεν είμαι άπληστος, συμβιβάζομαι και με το αντίστοιχο της μεταχειρισμένης Φεράρι. Δεν περιμένω κανένα αριστούργημα, απλά να είναι τουλάχιστον καλούτσικο.

Μην ανησυχείτε κ. Ναύαρχε!! Ήδη βάζω στην άκρη χρήματα για την Collector's Edition!!!
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Για να πω την αλήθεια, ακόμα και αυτό θα με κάλυπτε. Όπως είπα και νωρίτερα, από μικρό παιδί περιμένω ένα παιχνίδι που θα ήταν σαν το Star Trek, δηλαδή να διασχίζεις το σύμπαν, να προσγειώνεσαι σε πλανήτες, να εξερευνείς, να κάνεις problem solving και να μάχεσαι. Το Mass Effect έφτασε κοντά αλλά δεν είχε καθόλου space travel και space combat. Το No Man's Sky έμοιαζε ότι θα πραγματοποιήσει το όνειρο αλλά το βασικό του gameplay (τότε που το έπαιξα, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι μετά) ήταν survival και resource gathering που βαριέμαι απίστευτα. Το Star Citizen είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω αλλά ένας θεός ξέρει πότε και αν θα ολοκληρωθεί. Οπότε ακόμη κι αν μόνο το 10% του κόσμου του Starfield έχει κανονικό περιεχόμενο και το υπόλοιπο αποτελείται από τα γνωστά radiant quests, νομίζω πως θα μου αρκεί για να ρίξω καμιά 100αριά ώρες μέχρι οι modders να αρχίσουν να γεμίζουν περισσότερο τον χάρτη.

Απλά το θέμα είναι ακριβώς αυτό που αναφέρεις, να είναι έστω και μερικά από αυτά τα questlines της προκοπής. Έπαιξα πρόσφατα το Fallout 4 και με το ζόρι θυμάμαι 2-3 quests, τα υπόλοιπα ήταν εντελώς generic.


Με αφορμή αυτό το post θα γράψω κι εγώ πως αξιολογώ -με τα δικά μου κριτήρια- τα space games που έχω παίξει και τι περιμένω από το Starfield.

Elite Dangerous
+ Space sim,
+ Ship management, ship controls,
+ Exploration
- Κουραστικό grinding σε οτιδήποτε
- Mόνο sandbox, μέχρι πριν το Odyssey 0 NPC, το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού ήταν μπροστά από οθόνες terminal
- Ground combat, μέσω του Odyssey, αποτυχημένη υλοποίηση

Destiny 2
+ Εξαιρετικό gunplay
+ Art Direction, ποικιλία πλανητών
+ Πλούσια ιστορία, lore,χαρ/ρες
-Live service
-0 space ships, τα χρησιμοποιούμε σε loading screen μόνο
-0 space combat

Mass Effect (πλην Adromeda που δεν έχω παίξει)
+ Εξαιρετική ιστορία (όχι εσύ ΜΕ2)
+ Φοβερό Hub-Normandy
+/- Gameplay (Σαν shooter πάσχει, σαν RPG τα πάει πολύ καλά στο ME1 μόνο)
- 0 space ships
- 0 space combat

No Man's Sky
+ Κόσμος αν και procedural
+ Base Building
- Arcade ship management, arcade shooting, arcade mechanics γενικότερα
-Survival
-Sandbox

Star Citizen
- Είναι σε .jpeg Alpha ακόμα

Το Starfield λοιπόν το βλέπω πρωτίστως σαν space game και δευτερευόντως σαν RPG. Είναι το μόνο από την από πάνω λίστα που φαίνεται να έχει και ground και ship gameplay. Δεν περιμένω να έχει το gunplay του Destiny, όμως για τα γούστα μου ήδη δείχνει καλύτερο από Elite + NMS. Έδειξαν πλούσιο ship customization και λίγο space combat, λογικά θα έχει λιγότερη πολυπλοκότητα και βάθος σε σχέση με το Elite αλλά για μένα είναι ήδη πιο πάνω από το NMS. Ως προς την ιστορία θα ήθελα να είναι καλή αλλά απίθανο να πιάσει επίπεδα Mass Effect (όχι εσύ ΜΕ2), ούτε Destiny 2 σίγουρα θα είναι πάνω από το Elite. Γνωρίζοντας την ιστορία της εταιρία πιστεύω θα μας αφήσει να γίνουμε space pirates/traders/explores/ smugglers στο ίδιο playthrough κάτι που ανυπομoνώ να κάνω ανάλογα το mood που έχω κάθε session, μακάρι το grinding να μην είναι στα επίπεδα του Elite. Δεν έδειξαν καθόλου environmental hazards, ελπίζω να είναι κατά πολύ tuned down σε σχέση μετο NMS.

Συνοψίζοντας, είναι εμφανές πως παίρνει δάνεια/έμπνευση από υπάρχοντα games. To trailer σε κάποια φάση σε εσωτερικούς χώρους, το πιστολίδι και η όλη ατμόσφαιρα φώναζε Destiny 2, οι δεινόσαυροι στο τέλος, base building και το interact με τις resources NMS. To exploration NMS/Elite. H λεπτομέρεια στα ships components Elite. Είναι το μόνο όμως που επιχειρεί να κάνει όλα αυτά μαζί, τόσο διαφορετικά game mechanics. Είναι τέρμα φιλόδοξο game. To Star Citizen είναι πολύ μακρινό όνειρο ακόμα. Πιθανότατα θα έχει bugs/glitches, όμως έχει και την μεγαλύτερη modding κοινότητα πίσω από AAA game. Ήδη βλέπω τον Τομας το τραινάκι, το Star Wars και το BSG reskin. Δεν με χαλάει καθόλου. Αν έχει αξιοπρεπή ground combat, μια κάποια πολυπλοκότητα σε ship management/combat και seamless μετάβαση μεταξύ των δυο τότε η ιστορία έρχεται σε δεύτερη μοίρα και θα είναι καλοδεχούμενη έστω και σε μέτρια επίπεδα. Αν είναι καλή τότε τη θεωρώ καλό bonus.

Με βλέπω να ρίχνω μπόλικες ώρες, όχι τόσο λόγω PRG αλλά γιατί δείχνει να είναι το πληρέστερο space game, έτσι όπως εγώ το φαντάζομαι. Ίδωμεν.
 
Last edited:
Top Bottom