What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,367
Λένε πως το “καλό” και το “κακό” είναι καθαρά θέμα οπτικής γωνίας. Η συγκεκριμένη ρήση αντηχούσε στο μυαλό μου ενώ ολοκλήρωνα την κατασκευή του Aetherophasic Engine, ενός Megastructure που θα επέτρεπε στον ένδοξο λαό της Παπαφλεσσιανής Αυτοκρατορίας να σπάσει τα όρια ανάμεσα στην “πραγματικότητα” και τον psionic κόσμο του Shroud, στέλνοντας τον περιούσιο λαό σε ένα ανώτερο επίπεδο ύπαρξης. Προφανώς η πράξη αυτή θα είχε ως αποτέλεσμα να εκραγούν όλοι οι ήλιοι και να αφανιστεί η ζωή στο γαλαξία… όμως το τίμημα είναι μικρό μπροστά στην ολοκλήρωση του πεπρωμένου μας. Και κάπως έτσι, με ένα γενοκτονικό event κυριολεκτικά γαλαξιακών διαστάσεων ολοκληρώθηκε το πρώτο μου playthrough στο Nemesis, το νέο expansion του Stellaris. Το οποίο, όπως αντιλαμβάνεστε, προσφέρει μερικές άκρως ενδιαφέρουσες και “evil” επιλογές στο αστρικό μας LARPing...

Continue reading...


 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,062
Βλέπω εικόνες και έχω πελαγώσει ήδη από τις αλλαγές. Πόσο χρόνο τρώνε τα quests των Envoys μετά το first-contact event; Είναι κάτι που μπορεί να το διαχειριστεί ή χάνεται και αυτό στον κυκέωνα πληροφοριών; Βλέπω κορβέτες και μάχες, αυτή η εικόνα με τα Nemesis perks από μόνη της έχει 20 διαφορετικά κουμπάκια, έχω ήδη PTSD με το πόσες πληροφορίες έχει. :D

Εναλλακτικός τίτλος του playthrough όπως το κατάλαβα: Άστρα και (Παπαφλεσσιανό) Όραμα.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,367
Είναι σχετικά σύντομα τα first contact quests, λίγο-πολύ όσο θα απαιτούσε πριν το να τα κάνεις investigate από το situation log. Απλά τώρα το RP προφανώς ενισχύεται ριζικά, έχεις αρκετές επιλογές ως προς το πώς θα κινηθείς. Αν έχεις τα κατάλληλα Civics, μπορείς να διαλέξεις μέχρι και να βασανίσεις εξωγήινους στυγνά μέχρι να δεχθούν να αποκρυπτογραφήσουν τα communications τους.

Ως προς τη διαχείριση, αν θέλεις δεν μπλέκεις ιδιαίτερα με τους αριθμούς, στέλνεις τον Envoy και περιμένεις πότε θα έχει αυτόματο update :p
 

mike299

Half-Ogre
Joined
Jun 16, 2015
Messages
552
Το πρώτο dlc μετά το apocalypse που με ψήνει να αποκτήσω. Federation και corp δεν με τράβηξαν ιδιαίτερα για αγορά.

Μια σημαντική ερώτηση όμως πριν γυρίσω. Βελτίωσαν καθόλου το population management? Σε πολλούς δεν άρεσε αλλά προσωπικά είχα βρει πολύ βολικό το παλιό tile based planetary management.
Μετά με τα districts, ήταν μεγάλη φασαρία η ανακατανομή του εργατικού πληθυσμού ανάλογα με τις ανάγκες και ο λόγος που παράτησα το παιχνίδι.
Θυμάμαι είχαν πει ότι θα έκαναν βελτιώσεις, έγινε τελικά τίποτα?
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,367
Ήταν βολικό το tile-based management επειδή ήταν απλούστατο σαν σύλληψη, βασικά. Άσχετα που δεν είχε ιδιαίτερο "νόημα" ως απεικόνιση (δηλαδή, τί ακριβώς συμβολίζει η κάθε πληθυσμιακή μονάδα στα tiles, ένα άτομο? Ένα εκατομμύριο άτομα? Τα οποία τα στοιβάζεις να δουλεύουν σε μια φάρμα?). Το νέο σύστημα είναι πολύ βαθύτερο κι ευέλικτο, αλλά η αλήθεια είναι πως πελαγώνεις λίγο εκ πρώτης όψεως. Μετά το συνηθίζεις.

Το population management αυτό καθαυτό ως διαδικασία δεν το έχουν αλλάξει ιδιαιίτερα. Πέραν τούτου, έχουν τροποποιήσει τομείς περιμετρικά αυτού, που το αφορούν έμμεσα. Θετική αλλαγή για εμένα είναι η αποσύνδεση του πληθυσμού από τον αριθμό των κτιρίων που μπορείς να κατασκευάσεις σε κάθε πλανήτη. Πχ ως τώρα μπορούσες να φτιάχνεις ένα κτίριο για κάθε 5 pops, οπότε αν ο πλανήτης σου δεν είχε αρκετά worker/farmer districts για να μαζέψει πληθυσμό τότε αναγκαστικά ξέμενε με λίγα κτίρια, ενώ πλέον τα κτίρια που μπορείς να φτιάξεις εξαρτώνται αποκλειστικά από city districts που κατασκευάζεις αλλά και από researched τεχνολογίες.

Αλλά όπως γράφω και στο κείμενο, έχουν πειράξει και το pop growth rate, και αυτό έχει δυσαρεστήσει κάποιους παίκτες. Προς το παρόν δεν έχω καταφέρει να κάνω recreate τα προβλήματά τους, κάτι που με κάνει να απορώ αν παίζω εγώ το παιχνίδι λάθος ή αυτοί είναι τόσο υπερπαίκτες και minmaxers που μαζεύουν σε κάθε τους παρτίδα τον μέγιστο δυνατό αριθμό πληθυσμών.
 

mike299

Half-Ogre
Joined
Jun 16, 2015
Messages
552
Ήταν βολικό το tile-based management επειδή ήταν απλούστατο σαν σύλληψη, βασικά. Άσχετα που δεν είχε ιδιαίτερο "νόημα" ως απεικόνιση (δηλαδή, τί ακριβώς συμβολίζει η κάθε πληθυσμιακή μονάδα στα tiles, ένα άτομο? Ένα εκατομμύριο άτομα? Τα οποία τα στοιβάζεις να δουλεύουν σε μια φάρμα?). Το νέο σύστημα είναι πολύ βαθύτερο κι ευέλικτο, αλλά η αλήθεια είναι πως πελαγώνεις λίγο εκ πρώτης όψεως. Μετά το συνηθίζεις.

Το population management αυτό καθαυτό ως διαδικασία δεν το έχουν αλλάξει ιδιαιίτερα. Πέραν τούτου, έχουν τροποποιήσει τομείς περιμετρικά αυτού, που το αφορούν έμμεσα. Θετική αλλαγή για εμένα είναι η αποσύνδεση του πληθυσμού από τον αριθμό των κτιρίων που μπορείς να κατασκευάσεις σε κάθε πλανήτη. Πχ ως τώρα μπορούσες να φτιάχνεις ένα κτίριο για κάθε 5 pops, οπότε αν ο πλανήτης σου δεν είχε αρκετά worker/farmer districts για να μαζέψει πληθυσμό τότε αναγκαστικά ξέμενε με λίγα κτίρια, ενώ πλέον τα κτίρια που μπορείς να φτιάξεις εξαρτώνται αποκλειστικά από city districts που κατασκευάζεις αλλά και από researched τεχνολογίες.

Αλλά όπως γράφω και στο κείμενο, έχουν πειράξει και το pop growth rate, και αυτό έχει δυσαρεστήσει κάποιους παίκτες. Προς το παρόν δεν έχω καταφέρει να κάνω recreate τα προβλήματά τους, κάτι που με κάνει να απορώ αν παίζω εγώ το παιχνίδι λάθος ή αυτοί είναι τόσο υπερπαίκτες και minmaxers που μαζεύουν σε κάθε τους παρτίδα τον μέγιστο δυνατό αριθμό πληθυσμών.
Thanks για την απάντησή.

Διαπιστώνω όμως ότι διατύπωσα λάθος το ερώτημα μου. Διαχείριση των worker εννοούσα. Στο παλιό Tile system έβαζες φυλή που έδινε πχ +minerals στο αντίστοιχο κουτί και ξεμπερδευες.

Με το νέο σύστημα ήταν μεγάλος μπελάς να "τακτοποιήσεις" τους εργάτες ανά race bonus όπως ήθελες και επίσης τους μετακινούσε η AI από μόνη της και κατέληγες εκεί που είχες σε ένα πλανήτη + σε καπoιο recourse, να στο γυριζε σε -.
Αυτό το κομμάτι του management αφορούσε η αρχική ερώτηση μου εάν βελτιώθηκε καθoλου

Επίσης, από δυσκολία έχουμε καμία βελτίωση? Ακομα και στο μεγαλύτερο difficulty, το παιχνιδι ηταν αρκετα ευκολο και μονο στο early game έκανες την "π@@@@α" των γειτόνων, γιατι σε ειχαν ευκολα. Μετα αντιστρεφοταν οι ρολοι :)

Ακόμα και κάποια mods που δοκίμασα, δεν είχαν βελτιώσει την κατάσταση
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,367
*Υποτίθεται* πως το σύστημα αυτοματοποιεί από μόνο του την βέλτιστη τοποθέτηση races στις δουλειές ανάλογα με τα bonus τους, ώστε να μην απασχολεί τον παίκτη αυτού του είδους το micromanagement.

Για παράδειγμα, αν ένας πλανήτης έχει 10 πληθυσμούς που έχουν μπόνους στο mining, και άλλους 10 που έχουν bonus στο research, τότε από μόνο του το game θα τοποθετήσει τους πρώτους σε ορυχεία και τους δεύτερους σε εργαστήρια.

Αυτό όντως λειτουργεί, τις περισσότερες φορές έστω. Αλλά υπάρχουν διάφορα σενάρια στα οποία δεν είναι και 100% βελτιστοποιημένο. Είχαν δώσει οι devs κάποια δικαιολογία ως προς το γιατί το αυτοματοποίησαν χωρίς να έχει ο παίκτης τη δυνατότητα να το κάνει manually, αλλά δεν την θυμάμαι ακριβώς, κάτι με τις Hive Mind αυτοκρατορίες είχε να κάνει νομίζω.

Ούτως ή άλλως τα +/- σε resources των επιμέρους πλανητών από μόνα του δεν σημαίνουν απολύτως τίποτε πλέον στο επίπεδο του πλανήτη αυτού καθαυτού, παρά μόνο τα συγκεντρωτικά resources του κράτους. Οπότε ακόμα κι αν ένας πλανήτης καταλήξει να έχει -5 στο Food ξαφνικά λόγω κάποιας μετακίνησης πληθυσμών, αν η συνολική παραγωγή της αυτοκρατορίας είναι στο +20, κλαην, δεν υπάρχει κάποια επίπτωση. Πάντα θα υπάρχει αυτή η σκέψη ότι "θα μπορούσα να το βελτιστοποιήσω για να έχω +1% περισσότερη απόδοση ρε γμτ", αλλά τι α κανς...

Ως προς τη δυσκολία, υποθέτω πως εξαρτάται από τις ρυθμίσεις που ορίζει ο κάθε παίκτης. Προσωπικά παίζοντας αποκλειστικά Ironman Mode στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας, σε huge χάρτες, με 4-5 Fallen Empires και με advanced AI εκκινήσεις, πάντα βρίσκω την πρόκληση επαρκή. Νομίζω πως οι ρυθμίσεις του γκεημ είναι επαρκείς ώστε να φέρνουν την εμπειρία στα μέτρα του παίκτη.
 

maximum armor

Hobgoblin Captain
Joined
Jun 14, 2019
Messages
373
Επιτέλους ένα review οποιουδήποτε παιχνιδιού που ο reviewer έπαιξε και περιγράφει ΜΟΝΟ το evil playthrough!
Ομολογώ ότι ούτε εγώ σε RPGs ακολουθώ evil playthrough, αλλά σ' αυτό "φταίνε" και τα RPG αυτά, αφού σχεδόν πάντα τα οφέλη σε good playthrough (τυχόν companions, αύξηση weapon damage, ανοίγουν πιο πολλές αποστολές, μετά από τόσες ώρες παιχνιδιού θέλεις να δεις και ένα καλό, για τον πρωταγωνιστή, τέλος, κλπ.) είναι μεγαλύτερα απ' το evil.

Δεν ρωτάω πόσες ώρες έχεις δαπανήσει, μέχρι τώρα, στο παιχνίδι με όλα τα expansions, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον!
 

maximum armor

Hobgoblin Captain
Joined
Jun 14, 2019
Messages
373
Ομολογώ ότι τα αγαπημένα μου παιχνίδια στρατηγικής είναι αυτά που διεξάγονται στο διάστημα, γι' αυτό και θεωρώ το Conquest: Frontier Wars (που είχε δώσει το PCM) και το Haegemonia: Legions of Iron ως τα καλύτερα παιχνίδια στρατηγικής που έχω παίξει, μ' άρεσαν πολύ περισσότερο απ' τα Starcraft για παράδειγμα. Αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ τουλάχιστον τα τελευταία 10-15 χρόνια τα παιχνίδια διαστημικής στρατηγικής που βγαίνουν είναι όλα 4Χ και turn-based, που δεν τα μπορώ αυτά. :(
 
Top Bottom