Bathory
Lich
Φασαίος Larianός
Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Order of Alucard
Foot Clan Inductee
- Joined
- Dec 5, 2012
- Messages
- 7,080
Το παιχνίδι μας συστήνεται σαν adventure musical, one part narrative-driven adventure and one part interactive musical, απ' την νεοιδρυθείσα εταιρεία (Summerfall Studios) του David Gaider (πρώην Bioware και Beamdog) που θα είναι και lead designer. Την μουσική θα την αναλάβει ο Austin Wintory (Journey, Banner Saga saga) και το voice acting o Troy Baker και η Laura Bailey.
Band life is hard -- especially when your incredible new singer appears, dying, at your apartment. And tells you she's a Muse. And gives you her powers?
Grace has had A Weird Day. And it's about to get a whole lot weirder... and more dangerous.
Armed only with the power of kickass musical numbers, you must now prove your innocence in the Muse's death before her relatives - all part of a hidden society of mythological beings called the CHORUS - take your life as punishment.
Featuring a cast of rich and compelling characters, CHORUS is a thrilling tale of gods, romance, danger, and tragedy… all brought to life through the power of song.
Funded μέσω της crowdfunding πλατφόρμα του Fig, το παιχνίδι έπιασε τον στόχο των 600k από 6,018 backers στις αρχές του Νοέμβρη '19, η ομάδα δηλώνει περίπου 2 χρόνια development cycle, οπότε κοιτάμε για πιθανή ημεορμηνία κυκλοφορίας κάπου μέσα στο '21.
Το παιχνίδι θα είναι μια τραγική αλλά και με πολύ χιούμορ ιστορία για την απώλεια και την ελπίδα. Το lore υπόσχεται ένα πρωτότυπο σύμπαν με θεούς και τέρατα της μυθολογίας και ένα καστ με αρκετούς τραγικούς, περίεργους και διαφορετικούς χαρακτήρες. Στην αρχή του παιχνιδιού, μας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξουμε ένα απ' τα τρία διαθέσιμα traits για τον χαρακτήρα μας: Kickass (for the adventurous), Clever (for the intellectual), and Charming (for the charismatic). Όπως προχωράμε στο παιχνίδι, θα μας δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε level up το trait που διαλέξαμε στην αρχή του παιχνιδιού, ή να διαλέξουμε ένα νέο, ξεκλειδώνοντας με την κάθε απόφασή μας νέες επιλογές και διαλόγους, κάνοντας. απ' ότι υπόσχονται, ξεχωριστό το κάθε playthrough.
Απ' ότι έχουν δείξει, το παιχνίδι δεν θα είναι μιούζικαλ 24/7, θα έχει διαλόγους κλπ αλλά θα μεταβάλλεται σε interactive μιούζικαλ στα καίρια σημεία του παιχνιδιού, στα οποία θα πρέπει να κάνεις μια απ' τις διαθέσιμες επιλογές (strong-arm, charm or negotiate) και οι οποίες θα επηρέαζουν την έκβαση του encounter και την συνέχεια της ιστορίας.
Ένα μικρό δείγμα του "gameplay" μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο:
With CHORUS, combat isn’t about hitting stuff—you play as Grace, who must navigate through a treacherous new world with the power of music. Assuming the role of the Muse, Grace relies on her ability to draw others into song. When someone is caught up in the melody, they may change their mind, confess to a crime... or even fall in love. It is up to you, and the direction you decide to take.
The choices you make during songs influence not only the lyrics but the song’s musical direction as well. Composed by Austin Wintory, responsible for the scores to critically acclaimed video games such as Journey and the Banner Saga series, and written by David Gaider, CHORUS’ musical numbers are a new take on the videogame musical.
Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε το επίσημο Fig campaign του παιχνιδιού: Chorus: An Adventure Musical Crowdfunding Campaign
Last edited: