Τα καλύτερα horror games για PC (άντε και σε κονσόλα αν αξίζει)

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ρε αγύρτες, την πιο σκούντα-με-να-ξυπνήσω στιγμή στη λειτουργία του Πόουπ δε βάλατε;
Ναι είναι απλά ένα teaser, αλλά δημιουργός DEAD SPACE φίλε φίλε.
 
Παίζει να κάνω κάτι λάθος, αλλά ξεκίνησα το Remothered και δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε . Βασικά ξεκινάει πάρα πολύ καλά, αλλά με το που ξεκίνησε το Stealth κομμάτι με ξένισε σε υπερβολικό βαθμό. Τι να πω; Μπορεί να κάνω κάτι λάθος, αλλά με κούρασε αφάνταστα στο πρώτο encounter που συνάντησα. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να τον αποφύγω χωρίς να με δει. Η κίνηση είναι τόσο αργή, που όταν καταλάβεις από τη μουσική ότι είναι κοντά, δεν προλαβαίνεις να απομακρυνθείς αρκετά για να μην σε δει. Ο τρόπος που κινείται δε στο χώρο αυτή τη στιγμή σε αναγκάζει είτε να πέσεις πάνω του είτε να κρυφτείς για αιώνες μέχρι να τον δεις να περνάει και να θεωρήσεις ότι είσαι ασφαλής να προχωρήσεις. Οπότε το κυνήγι είναι μονόδρομος και μου φαίνεται τόσο αργό στην ανταπόκριση του το σύστημα. Ειτε δεν ξεκινάει να τρέχει για κάποιον αδιανόητο λόγο , είτε δεν θα καταλάβει ότι θέλω να κλείσω την πόρτα εφόσον την πέρασα είτε που να πάρει ενώ είμαι με φόρα, αντί να πέσει πάνω στην κλειδωμένη πόρτα να δει αν ανοίγει παίρνει τον χρόνο της τραβώντας την. Δεν έχει και Checkpoints αλλά ένα save που έτσι και γίνει κάτι στραβό, πάμε πάλι 2 ορόφους πάνω.
 
Δεν παίζεις ρε συ Thief. Το αν θα να σε δει κάποιες φορές είναι θέμα τύχης και μάλλον αναπόφευκτο θα έλεγα, αν δεν ξέρεις που είναι. Από τη στιγμή που μαθαίνεις τους χώρους γίνεται αρκετά εύκολο να τρέξεις σε κάποια ντουλάπα (ή πίσω από κάνα καναπέ) και να σε χάσει, ειδικά κοντά στην κεντρική σκάλα. Τις πόρτες δεν προσπαθούσα να τις κλείσω ενώ είναι πίσω μου, προτιμούσα να τρέξω πίσω από γωνίες για να σπάσει οπτική επαφή. Αυτό που λες για τις κλειδωμένες πόρτες δε το θυμάμαι, αυτές που ανοίγουν πάντως σίγουρα μπορούσε να τις ανοίξει απότομα.
Καλημέρες.
 
Δεν παίζεις ρε συ Thief. Το αν θα να σε δει κάποιες φορές είναι θέμα τύχης και μάλλον αναπόφευκτο θα έλεγα, αν δεν ξέρεις που είναι. Από τη στιγμή που μαθαίνεις τους χώρους γίνεται αρκετά εύκολο να τρέξεις σε κάποια ντουλάπα (ή πίσω από κάνα καναπέ) και να σε χάσει, ειδικά κοντά στην κεντρική σκάλα. Τις πόρτες δεν προσπαθούσα να τις κλείσω ενώ είναι πίσω μου, προτιμούσα να τρέξω πίσω από γωνίες για να σπάσει οπτική επαφή. Αυτό που λες για τις κλειδωμένες πόρτες δε το θυμάμαι, αυτές που ανοίγουν πάντως σίγουρα μπορούσε να τις ανοίξει απότομα.
Καλημέρες.
Καλημέρες.
Άρα να μην αγχώνομαι ότι κάνω κάτι λάθος όταν πέφτω φάτσα κάρτα πάνω του και ούτε να τρελαίνομαι να μην με δει καθόλου. Το κυνηγητό είναι μέσα στο παιχνίδι λοιπόν. Θα ξαναδοκιμάσω το βραδάκι να δω πως θα μου πάει αυτή τη φορά.


------------------------
edit
Πολύ καλύτερα τα πράματα. Χωρίς να με νοιάζει τόσο πολύ αν θα με δει το παιχνίδι προχωράει νεράκι. Σίγουρα προσέχω αν τον ακούω κοντά, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Το μόνο που με καθυστέρησε αρκετά είναι που δεν έβρισκα το ξεβουλωτήρι.
 
Last edited:
2d Sci-fi thriller με εκδότρια την Daedalic.




Πολύ 90s αισθητική.
 


 
Sanity of Morris: a psychological horror adventure game. Your flashlight reveals the clues you need to stay sane in the search for your father. Discover the truth. Could aliens be real?

7bebd458-dfe9-4c35-beee-da10caaaa99b.jpg
 
Θέλει λίγο γυάλισμα σε κάποια animations ή το πως π.χ η κάμερα δεν κρύβει πάντα καλά το "κρατάω το δίκαννο με τεντωμένα χέρια λες κι έπαθα αγκύλωση" αλλά είναι σίγουρα πολύ εντυπωσιακό από τη στιγμή που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης (απ΄ό,τι κατάλαβα).
 
Αυτό το κόνσεπτ φούτατζ που είπα στο άλλο τόπικ το εννοούν και με το παραπάνω. Δεν είναι κανονικό γκέημπλεϊ τα πλάνα. Φτιάξανε τις σκηνές σαν κάτσηνς και κοτσάρανε τα γκέμπλεϊ έλεμεντς πάνω για να δείξουν το όραμά τους. Ακόμα δεν φτιάχνουν το γκέημ καν στην ουσία αν δεν βρουν φράγκα, το οποίο αν ξέρουν τι κάνουν θα γίνει σύντομα ελπίζω.
 

Σημερινό τρέηλερ:



Και επισημοποίηση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του για τις 23 του Μάρτη.
 
Κυκλοφόρησε στο Steam το Arkham Horror, με μηδενικό προμόσιον, χωρίς να υπάρχει ούτε ένα επίσημο εκτενές gameplay video στο youtube, και σε έκπτωση 20%. Όλα τα μυστικά της επιτυχίας.

 
Back
Top