Τα νέα της επικαιρότητας

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τελικά γίνονται και μερικά καλά πράγματα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
 
Στο Αίγιο δεν ήταν πριν κάναν μήνα που ένας τύπος έριξε με καραμπίνα σε κάτι παιδιά;

Τι είστε; Το Τέξας της Ελλάδας;
 
Στο Αίγιο δεν ήταν πριν κάναν μήνα που ένας τύπος έριξε με καραμπίνα σε κάτι παιδιά;

Τι είστε; Το Τέξας της Ελλάδας;
Όχι ρε τόσο χαμηλά, τι Τέξας; Βάλε καλύτερα Πόρτοπρενς ...
 


:ROFLMAO::ROFLMAO:

και το πιο γαμάτο σχόλιο απο κατω:

"...Αν μου έκαναν αύξηση 80% και γώ με το πουλάκι έξω θα κυκλοφορούσα...."
 
Δεν είναι εντυπωσιακό πάντα κάποιος άλλος πρέπει να κάνει κάτι για τα προβλήματα αυτού του τόπου και τον κατοίκων του;
 
Back
Top