- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 14,793
Difunto wrote:
Ναι φυσικά.Όσο μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών τόσο το καλύτερο.Δεν είναι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι όπως τα παρουσιάζετε κάποιοι στα αποπάνω σχόλια</blockquote>
Ισχύει. Απλά αυτή τη γενιά οι Iάπωνες devs έδωσαν βάρος περισσότερο στο περιτύλιγμα (τουμπανιασμένα γραφικά, πολλές cutscenes κτλ.) και λιγότερο στην ουσία (awkward διάλογοι, μη πιστευτοί χαρακτήρες κτλ.), σε συνδυασμό με ενοχλητικούς μηχανισμούς του παρελθόντος όπως τα άπειρα random encounters που ανέφερε πιο πάνω ο Headless. Καλό είναι να αρχίσουν να βγαίνουν σιγά-σιγά από το καβούκι τους και να μελετήσουν τίτλους όπως τα Bioshock ή τα Witcher, μόνο όφελος θα έχουν (δομή, ρυθμό, γράψιμο κτλ.). Εδώ και καιρό κάποιοι όπως ο Inafune και ο Kojima το έχουν καταλάβει και κρούουν των κώδωνα του κινδύνου στους υπόλοιπους (π.χ. http://www.gamespot.com/news/pride-clouds-vision-for-japanese-devs-says-inafune-6406367)
Τίτλοι όπως τα Binary Domain, Vanquish, Dark Souls κ.α. είναι ένας επτυχημένος τρόπος να "επικοινωνήσεις" με τους gamers εκτός Ιαπωνίας.
Και παιχνίδια όπως τα RE revelations, Castlevania Lords of Shadow (1&2) και Dark Souls 2 τα περιμένω πως και πως :mosh:
Άσχετο, αλλά πολύ θα ήθελα να δω ένα Silent Hill από τη Frictional. :cheers:
Maverick είπες ότι έκαναν βουτιά σεναριακά στον Άδη, έχεις κάποια παραδείγματα? Εγω π.χ. θα έλεγα τα DA2, Oblivion και Two Worlds, Κάτι Risen και Drakensang είχαν μεν απλοϊκό στόρι, αλλά τουλάχιστον αξιοπρεπές. Δεν ξέρω αν αρκούν μια χούφτα τίτλοι για την πτώση που λες, σίγουρα στο παρελθόν ήταν περισσότερες οι καλοφτιαγμένες ιστορίες αφού υπήρχαν και περισσότερα rpg.
EDIT: Νίκο είχα παίξει κάποιο Layton σε emulator, θετική εντύπωση μου έκανα τα puzzles και το σχέδιο (θύμιζε ευρωπαϊκό καρτούν).