The Division 2

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ξαναμπήκα για μια βραδινή μικρή τζούρα, μία ώρα κατέληξα να παίζω. Το 1 παραπάνω δεν ίσχυσε για τώρα. Απροβλημάτιστα 60fps. Επομένως τεχνικά συμπεράσματα είναι τελείως πρόωρα και δεν έχουν κανένα νόημα.

Κατά τ' άλλα, όπως τα λέει ο σόδας, μπαλίτσα μπουμ και ντρόουν. Μέχρι να ξεκλειδώσουμε το flame turret βέβαια, όταν θα παίξουμε κανονικά, γιατί τώρα οι devs δεν μας αφήνουν να το χαλβαδιάσουμε.

Disconnects φάγαμε 2 πριν αν θυμάμαι καλά.

Θενξ και για τα κουμπάκια. Θα χρειαστούν.
 
Συνάντησα και ένα τρελό bug κατά το οποίο... αυξάνεται προοδευτικά η ένταση του φωτισμού σε έναν εσωτερικό χώρο κατά τη διάρκεια κάποιας αποστολής, μέχρι που όλα γύρω φαίνονται κάτασπρα και δεν μπορείς να δεις ούτε που πας ούτε από που σε πυροβολάνε. Ακόμα κι αν σε σκοτώσουν οι αδέσποτες σφαίρες, πάλι κάνεις respawn μες στην ασπρίλα. Μόνη λύση το disconnect και reconnect, το οποίο βέβαια μηδενίζει την πρόοδο στην εκάστοτε αποστολή.

Επίσης μάλλον ο beta server είναι παγκόσμιος και όχι χωρισμένος σε Ευρώπες-Αμερικές, και τώρα είναι η ώρα που συνδέονται οι πάντες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Μου κάνει disconnect κάθε 10 λεπτά και όταν πάω να ξανασυνδεθώ μου βγάζει place in queue 600+. Πάνε τα σχέδια για κάψιμο ως το ξημέρωμα.
 
Κάτι παρόμοιο έπαθε και η Βάσσια, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο, άλλα σε κάποια φάση τα έβλεπε όλα πολύ φωτεινά. Και λίγο αργότερα τα fps της έπιασαν πάτο σχεδόν.
 
Χθες έβγαλα την πρώτη main mission 2 φορές (1 solo, 1 με RQ task force), παρέα καθαρίσαμε ένα control point και σταματήσαμε και μια τυχαία εκτέλεση, χωρίς θέμα. Η καλύτερη στιγμή φυσικά ήταν όταν βρήκαμε μια λιμνούλα με νερά με τον συνagent JonIrenicus, τσαλαβουτούσαμε και ρίχναμε grenades μόνο και μόνο για να δούμε τα εκλπηκτικά εφφέ, μέχρι που μας πήρε χαμπάρι ο captain Polistas και μας μάλωσε που παίζαμε στα βρωμόνερα.

Στην αρχή της δεύτερης main mission, όταν επαναφέρουμε τον Isaac είχα θέμα με τη φωτεινότητα. Όλα ήταν πολύ ενοχλητικά έντονα μέσα στον κλειστό χώρο με τα πολλά PC. Λίγο πιο μετά το παιχνίδι έγινε cinematic slideshow με 5 FPS και εγκατέλειψα. Νωρίτερα δεν είχα θέμα performance παρά τις εκρήξεις στην 1η αποστολή.

Ως προς τα του παιχνιδιού, καλοδεχούμενες οι προσθήκες των Settlements και των drones. Πλέον στη base of operation μπαίνουμε μέσα σαν squad και όχι σε διαφορετικό instant. Μπορούμε επίσης να δώσουμε στόχο στα turret μας και να healaρουμε on demand συμπαίκτες με τα drones. Κατα τάλλα είναι σα να μπαίνει η Άνοιξη, σαν να μη πέρασε μια μέρα. Η αμήχανη στιγμή που τα DLC στο Division 1 (πχ Survival) είχαν πολύ πιο καίρες αλλαγές στο gameplay και στη εμπειρία γενικότερα σε σύγκριση με το sequel.

Σήμερα το maintenance γίνεται για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο endgame

After completing Jefferson Trade Center for the first time, you will gain access to an end-game mission that unlocks three level 30 characters on your account. Upon logging in with one of these characters, the end game mission will begin. Each character is equipped with a different Specialization, so feel free to find your favourite! Please note that this end game mission will be available starting on February 8 at 5 PM CET.

Για να δούμε, ίσως μας εξηγήσουν και γιατί έχουν γεμίσει τον τόπο με αυτή την πράσινη μπογιά. Άσχετο graffiti δεν είδαμε, είδαμε;
 
Graffiti δεν είδαμε όχι.  Φάντάζεσαι να μην έχει? Θα μας χαλάσει τη δουλειά και θα πρέπει να σκοτώνουμε τώρα. Είναι ή δεν είναι καίρια αλλαγή αυτή στο gameplay? Στο LMB θα πρέπει να βάλουμε το shoot και όχι το take photo.

Όπως και να' χει, μου' χε λείψει το Division και όσο ίδιο και να' ναι προσωπικά θα το ευχαριστηθώ γιατί πάλι θα έχουν φτιάξει έναν κόσμο άκρως πιστευτό και ατμοσφαιρικό. Και γιατί μου θύμισε κάτι που έλεγα πολύ πολύ παλιότερα. Τι ωραία που θα ήταν να παίξω κι άλλο Baldur's Gate, αλλά σε άλλο χάρτη με άλλες αποστολές, με το ίδιο core gameplay. Πόσοι δεν έχετε νιώσει κάτι παρόμοιο?

Μερικές απορίες που μου ήρθαν καθώς χαζεύω βιντεάκια. Τα dlc+expansion ισχύει ότι θα είναι δωρεάν για όλους? Επίσης, ισχύει όντως ότι είναι 1:1 αναπαράσταση τού χάρτη της real life Washington DC?

ΥΓ. Το anti-aliasing πού είναι κρυμμένο?
 
The Division 2's Washington D.C. is a 1:1 representation of the real city, making the game world more authentic than ever.

Τα 3 DLC του year 1 θα είναι δωρεάν
 
Για τους κατοίκους της Washington θα' ναι τέλεια immersive. Ήδη φαντάζομαι να έκαναν κάτι παρόμοιο με τη Λευκάδα. Ξενάγηση θα σας έκανα. Αλλά μετά θα διαμαρτυρόσασταν ότι είναι μικρός ο χάρτης.  :lol:  Ίσως σε κάποιο expansion.
 
Και τη New York την είχαν κάνει σχεδόν 1:1.

Μιλώντας για τον χάρτη της DC χθες που τον παρατηρούσαμε δεν έβγαζε πολύ νόημα η κατανομή στα level.
 
Παιδιά τίποτε, προσπάθησα, μπήκα, έπαιξα 20 λεπτά, το έβγαλα. Όλο το κόνσεπτ με αφήνει τέλεια και παγερά ασυγκίνητο. Είμαι παλιόγερας υποπτεύομαι και μοναχοφάης :)

Πάντως το περφόρμανς σε 4Κ/Ultra ήταν πολύ καλό, μου έκανε εντύπωση. Περίμενα δηλαδή τίποτε ζόρια, αλλά φουλ optimized, πρέπει να είναι γαμώ τις εμπειρίες για φίλους του είδους!
 
Αν ήσουν παλιόγερος θα συνέχιζες να παίζεις και τα text rich rpg, αλλά κι αυτά πλέον δεν τα μπορείς. Έχεις αλλάξει γούστα πλέον,αποδέξου το και συνέχισε. Βρήκες τον παράδεισό σου στα choice and consequences adventure.
 
Γιον, δε νομίζω πως είναι θέμα "αλλαγής γούστου", τουλάχιστον όχι τόσο δραματικής όπως το εννοείς. Πιστεύω πως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν ή, αν αλλάξουν, αυτό θα οφείλεται σε κάποια τραυματική εμπειρία...

Για μένα, είναι θέμα κούρασης, έλλειψης χρόνου και της φάσης που μπορεί να διανύει κάποιος στη ζωή του. Παίρνοντας ως παράδειγμα τον εαυτό μου, που έχω γεννηθεί με ένα Quickshot στο χέρι :Ρ (ΟΚ, δεν υπήρχε τέτοιο joystick όταν γεννήθηκα, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ), πέρασα από μια φάση της ζωής μου όπου κανένα παιχνίδι δεν με άγγιζε. Ένιωθα πως έχανα τον χρόνο μου, ειδικά με όσα παιχνίδια είχαν προδιαγεγραμμένη πορεία (δηλαδή με το 99,9%) και τίποτα δεν με συγκινούσε, σε σημείο που είχα αρχίσει να ανησυχώ. Ευτυχώς, μου πέρασε... :Ρ



ΕΔΙΤ: Στέφανε, προτείνω να του δώσεις άλλη μια ευκαιρία, αλλά σε co-op. Είναι άλλη φάση (τουλάχιστον, στο 1ο Division, φαντάζομαι και σε αυτό).
 
Πω ρε γεράματα.. Κι εμείς έτσι θα γίνουμε;
 
Έτσι και χειρότερα Σόδα. Παιδιά συμφωνώ μαζί σας. Ο τίτλος έχει να προσφέρει πολλά σε φαν του είδους και ουσιαστικά είναι μόνο για co-op και δη με φίλους, κοντινούς σου ανθρώπους. Είμαι σίγουρος πως έτσι παρέχει ώρες διασκέδασης. Προσωπικά, με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, προτιμώ μια μοναχική, αφηγηματική εμπειρία με αρχή-μέση-τέλος που ελέγχω ο ίδιος. Με ξεκουράζει, ξεχνιέμαι, χαλαρώνω. Το παιχνίδι είναι σαν να σχολάω από το τη δουλειά και να πηγαίνω σε δεύτερη δουλειά. Για τέτοια πράματα στα γεράματα, δεν είμαι.
 
Εγώ που παλιμπαιδίζω και περνάω κρίση μέσης ηλικίας βρήκα χρόνο και τελείωσα τις αποστολές της Beta πριν λίγη ώρα. Μετά το μεσημεριανό maintenance δεν είχα ούτε ένα disconnect, αλλά το bug με το λευκό φως επιμένει.

Θετική προσθήκη το ότι έχουν βάλει και μια σύντομη αποστολή που είναι κάτι σαν "PVE Dark Zone Tutorial", το οποίο σε κατατοπίζει ως προς το τι συμβαίνει και τι πρέπει να κάνεις εκεί μέσα χωρίς να ανησυχείς σε πρώτη φάση για το PVP σκέλος, το 1 σε πετούσε λίγο-πολύ στα βαθιά με τη μία.

Θα ανεβάσω σύντομο αρθράκι εντυπώσεων σήμερα-αύριο. Γενικά συμπεράσματα μόνο, να μείνει και κάτι για το πλήρες review.
 
Ακόμα πονάει ο κώλος μου από το ινβέηντεντ μίσιον, το οποίο μόλις ολοκληρώθηκε επιτυχώς μετά από κάμποσες κατάρες κι αρκετές επιβεβαιώσεις ότι "γάμα το, δε βγαίνει με τίποτα". Μάλλον δεν είναι φτιαγμένο για δύο άτομα αυτό το πράγμα.. Σε ρίχνει και με τα μούτρα με τόσο νέο εξοπλισμό που δεν έχεις ιδέα τι κάνει. Και σιγά μη κάθεσαι να διαβάζεις σα κανένας νουμπάς.

Το φόρτρες πάντως που έλεγα πιο πάνω ότι παράτησα στην άλφα λόγω δυσκολίας, ήταν ένα από τα κοντρόλ πόιντς που ανοίγουν λίγο πιο μετά στην μπέτα. Τότε ήταν ενεργοποιημένο με το καλημέρα. Η δυσκολία μέρα με τη νύχτα σε σχέση με την μαζοχιστική εμπειρία που θυμάμαι, πολύ ευκολότερο πλέον.
 
Το Invaded το έβγαζα solo μέχρι ένα σημείο (με καμιά 10αριά respawns προφανώς) αλλά μετά επανήλθε Η ΑΣΠΡΙΛΑ και δεν μπορούσα να δω ούτε 1 μέτρο μπροστά μου σε εσωτερικούς χώρους οπότε αναγκαστικά διέκοψα την προέλαση. Εύχομαι να διορθωθεί αυτό στην τελική έκδοση, θα ξενερώσω ριζικά αν το δω κι εκεί.

Είχα βγάλει κι ένα μικρό βιντεάκι από μια μάχη για control point προψές, συγκρίνω αυτό το λολφεστ με το Invaded και γελάω από το χάος στη διαφορά δυσκολίας.

https://youtu.be/JIJgHt_sGXE

ΥΓ. Πέρα από το disconnect στο τέλος, εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει το ότι οι πυροβολισμοί έχουν ηχώ όταν μπαίνω για λίγο μέσα στη στοά. Ωραία Sound Aesthetics.



 
Και ήταν και σε normal δυσκολία. Δεν ξέρω τι κάνατε εσείς, αλλά εμείς κατευθείαν χρησιμοποιήσαμε τα signature weapons, με αποτέλεσμα να μην έχω κανένα βέλος μετά τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα. Και μετά, bug ήταν? ατυχία? δεν μου ξαναέριξε ούτε ένα.Και τα οποία signature weapons είναι boss killers. Τελικά την βγάλαμε με τη συνagent kara, αλλά με τα τόσα respawns φοβηθήκαμε ότι θα μας πετάξει έξω.
 
Έπαιξα κι εγώ χθες με τον JonIrenicus την invaded mission."Ας βάλουμε drones στο παιχνίδι θα ναι καλή ιδέα". Του drone το κάγκελο γινόταν εκεί μέσα.  Πολύ γκατζετάκηδες μας βγήκαν οι εχθροί. Σε ένα σημείο που σερνόμασταν στο πάτωμα πολλαπλές φορές σχολιάζει ο Άρης "Δε μας άρεσε που είμασταν σφουγγάρια, έπρεπε να γκρινιάξουμε, τώρα μια grenade και τέλος". Πήρα το Sniper specialiazation και πήγε καλά. Το signature weapon είναι ό,τι πρέπει για bosses, να έπεφτε και λίγο ammo παραπάνω καλά θα ήταν. Ωραία misison, 4-αδα πιθανότατα θα είναι όλοι μωβ και θα χει +150% even more drones.

Σοφή απόφαση να έχουν διαθέσιμο το endgame περιεχόμενο. Με διαφορά η καλύτερη και αντιπροσωπευτικότερη beta που έχω λάβει μέρος. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από τη UBI βέβαια. Division Summer Time με riffle στο ένα χέρι και μοχίτο στο άλλο. Καλά θα περάσουμε πάλι.
 
Αν έπεφταν παραπάνω ammo για τα signature ίσως χαλούσε το νόημα λιγάκι βέβαια, θα είχες 2 snipers οι οποίοι θα θέριζαν όλο το αντίπαλο τάγμα μέσα σε 1μιση δευτερόλεπτο. Ενώ έτσι σε βάζει σε σκέψη για το πού να ξοδέψεις τα ammo.

ΥΓ. ΡΟΜΠΟΤ ΣΚΥΛΙΑ :O
 
Δεν είναι και τόσο εύκολο με sniper γιατί ναι μεν αφοσιώνεσαι στους κίτρινους από την άλλη τρως ΟΛΑ τα suicide drones στη μάπα, μέχρι να στρίψεις. Ευτυχώς εμένα μου σπαγε μερικά ο Άρης γιατί είχα συμβιβαστεί πως 9/10 φορές δεν προλάβαινα με το x12 zoom να τα πετύχω. Στα ρομπότ δεν έκανα καθόλου damage με το απλό sniper. Πάντως μέχρι να ξεκλειδώσουμε όλοι όλα τα specializations θα χουμε περισσότερο διακριτούς ρόλους στη squad σε σχέση με το χειμωνιάτικο Division.
 
Back
Top