Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Ελ ποσιμπλε
 
Παίζεται. Ο Λέηκ είναι Γέρων Ποράτσο πια και έχει γεμίσει την κοιλιά του ποιοτική Κρέη Κούς, δεν έχει την πείνα της πρώτης νιότης. Σίγουρα θα είναι δυνατότερο σεναριακά από Quantum Break και Control, καθώς ο Wake παραμένει ο 'μεγάλος χαρακτήρας' του και απευθείας alter ego.
 
Για το saving system και το navigation δεν εχετε τιποτα να πειτε;

Απολύτως τίποτα. Για την ακρίβεια, μέχρι να αναφερθείς εσύ σε αυτά ως αρνητικά, ούτε καν με απασχόλησαν. Ωσάν νεράκι ρόλαρε το παίγνιο.

Σεναριακά εγώ θα ψαρώνω φουλ, ρίξτε με σε Twin Peaks, X-Files, γενικότερα κουλαμάρες πασπαλισμένες με σωστή paranormal ναϊντίλα και αφήστε με ήσυχο να τις χαρώ.
 
Έστω στη γουίκι;

Έλα πες αλήθεια... ΕΦΑΓΕΣ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΓΚΕΗΜ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ Ε???

Εχμ.. Δεν είμαι ο Σρέντερ, οπότε όχι.
Από εκεί και πέρα, το wiki όντως ξεκαθαρίζει κάποια πράγματα αλλά αφενός δεν θα έπρεπε να είναι απαραίτητο λες και βλέπω Mulholland Drive, αφετέρου δεν αναιρεί την αναποφασιστικότητα του σεναρίου που σε περνάει από σαράντα θεωρίες για το τι στην ευχή συμβαίνει και τελικά αρνείται να πάρει ξεκάθαρη θέση (ειδικά αν βάλεις και τα όσα συμβαίνουν στα The Signal και The Writer, στο American Nightmare, το AWE DLC κτλ. που μπερδεύουν κι άλλο τα πράγματα).
Είναι και θέμα γούστου αυτό, βέβαια. Προσωπικά δεν είμαι φαν του Twin Peaks αλλά λατρεύω τα X-Files, οπότε η σαφής κλίση του Control προς το δεύτερο αντί του πρώτου με βοήθησε να το ευχαριστηθώ πολύ πολύ περισσότερο.

Πάντως το save system του Control ούτε κι εμένα με ενόχλησε, ο μπερδεμένος χάρτης ναι ήταν λίγο πρόβλημα λαμβάνοντας υπόψη και το πόσο backtracking είχε το παιχνίδι.
Για τον εκλεκτό συνάδελφο Ahti δεν χρειάζεται να πω περισσότερα, κλέβει άνετα την παράσταση με την διακριτική αλλά καίρια παρουσία του.
 
Last edited:
Τελείωσα μετά από όμορφο τετραήμερο κάψιμο το The Battle of Steeltown DLC του υπέροχου Wasteland 3. Είχα φάει την κρυάδα μου όταν πρωτοκυκλοφόρησε, καθώς ήταν αδύνατο να παίξεις αν είχες save μονάχα μετά το Point of No Return. Ευτυχώς το πάτσαραν και μπορείς πλέον να βγεις στο χάρτη για να παίξεις τα DLC's όποτε θέλεις.

Χορταστικό και καλογραμμένο. Λίγο κούραζαν οι συνεχείς μάχες στο τέλος, ειδικά με τους μηχανισμούς elemental damage/elemental armor που καλείσο να διαχειρίζεσαι συνεχώς. Λίγο προβληματικό και στο θέμα των επιλογών (ορισμένοι χαρακτήρες θεωρούσαν πως τους είχες σκοτώσει τη μάνα ακόμη κι αν δεν) αλλά μερακλίδικο στο σύνολό του, συνιστάται ανεπιφύλακτα σε όσους διψάνε για αγνά, φρεσκοστυμμένα Snake Squeezins.
 
Επιτέλους τελείωσα το Blacksad μετά από 9 και κάτι ώρες παιχνιδιού. Κάτι το τέμπο του, κάτι η δαιδαλώδης πλοκή, κάτι που το ξεκίνησα τουλάχιστον ένα μήνα πριν, αισθάνθηκα ότι έπαιζα πολύ περισσότερο :unsure:

Δυστυχώς, ενώ ο κορμός του είναι στιβαρός και τα πηγαίνει καλά σε υπόθεση, χαρακτήρες, και ατμόσφαιρα, υπάρχουν ένα σωρό θέματα που το βουλιάζουν στη μετριότητα.
Πρώτα πρώτα τα production values. Μέτριοι διάλογοι, μέτρια ως επί το πλείστον voice-overs (εκτός του πρωταγωνιστή που τελικά μου άρεσε), μέτρια σκηνοθεσία/μοντάζ στις κινηματογραφικές σκηνές, "πλαστικά" 3D models που αμβλύνουν τα σκληρά noir vibes της ιστορίας και του source material. Επίσης, το οptimization ήθελε μπόλικη δουλίτσα.
Ο χειρισμός είναι λίγο κάπως αλλά συνηθίζεται (έπαιζα με χειριστήριο), ωστόσο αυτά που ποτέ δεν συμπάθησα είναι τα μπόλικα QTEs που εκνευρίζουν χωρίς να προσφέρουν τίποτα το ιδιαίτερο.
Οι αποφάσεις που παίρνεις ενίοτε σου ζητούνται χωρίς να έχεις επαρκή στοιχεία κι ενίοτε δεν έχουν την παραμικρή επίδραση στα δρώμενα. Το deduction system έχει την πλάκα του αλλά συχνά δοκιμάζεις στα τυφλά ώσπου να πετύχεις το σωστό, δεν θα έλεγα ότι νιώθεις και πολύ ντετέκτιβ.
Τέλος, ο Blacksad περπατάει πολύυυυυ αργάαααα. Στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, αλλά μόλις βρεθείς σε εξωτερικό χώρο είναι λες και πιάνει την κάμερα ο Αγγελόπουλος.

Συνολικά είναι μια αξιοπρεπής προσπάθεια, που αν της δινόταν μεγαλύτερη προσοχή (και budget) θα μπορούσε να κάνει αίσθηση στο είδος και -γιατί όχι;- να μας δώσει και κάνα-δυο sequels.
Δυστυχώς κόλλησε εκεί στο 6.5-7/10.

Μετά έπαιξα το Dagon, ένα free οπτικοποιημένο short story του H.P. Lovecraft φτιαγμένο με περισσό μεράκι και μαστοριά. Δεν υπάρχει gameplay, απλώς απολαμβάνεις την ποιοτική αφήγηση και κάπου-κάπου κάνεις κλικ για να δεις την επόμενη οθόνη ή να ξεκλειδώσεις κάποιο trivia (tip: πατημένο το δεξί πλήκτρο κάνει zoom). Εξαιρετική προσπάθεια, παίρνει ένα μισαωράκι περίπου.

Τώρα έπιασα το Death's Door. Μωρέ τι γλυκούλι indie είν' τούτο;! Μου θυμίζει αρκετά το Hob που επίσης αγάπησα για την απλότητα και αμεσότητα του gameplay και τον σχεδιασμό του κόσμου του. Στο DD τα puzzles και οι μάχες είναι ακόμα πιο απλά (τολμώ να πω και εύκολα, παρότι κλασικά πέθανα μερικές φορές), η εξερεύνηση ανέμελη και τα interactions μετρημένα και to-the-point. Ούτε επικά σενάρια, ούτε φανταχτερά set pieces, ούτε πολύπλοκο lore – είναι ένα μικρής κλίμακας action/adventure που ξέρει ακριβώς τους περιορισμούς του και το τι θέλει να κάνει. Θα ήταν τέλειο για το Steam Deck αλλά ποιος περιμένει μέχρι τα Χριστούγεννα(?).
 
@Admiral μπορώ να σε ρωτήσω άμα θυμάσαι;
Υπάρχει κάποιος τρόπος αποθήκευσης των Axions στο Hellpoint;
Επειδή όσο ανεβαίνεις τα lvl, για να πας στο κάθε επόμενο χρειάζεσαι και περισσότερα Axions, αλλιώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν λιγότερα απ' αυτά ώστε π.χ. να γεμίσει πιο λίγο η μπάρα που οδηγεί στο επόμενο lvl (όπως γινόταν στο Lords of the Fallen). Πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλα την ίδια στιγμή (αφού μαζέψεις όλο το ποσό δηλαδή). Δεν υπάρχει τρόπος "μερικής" αποθήκευσής τους ώστε μόλις αποκτήσεις κι άλλα, να προβείς στο lvl up; Δεν έχω βρει κάτι σε αναζήτηση στο ίντερνετ.

Κατά τα λοιπά, είμαι στις 4 h και μπροστά απ' το δεύτερο boss.
 
@maladroid Στο Blacksad είχες θέματα με bugs/crashes/performance? Ρωτάω γιατί είχε κυκλοφορήσει σε οριακά playable κατάσταση. To σουλουπώσανε με patch;
 
@kara Είχα μόνο δύο crashes, ένα από το κεντρικό μενού καθώς φόρτωνα save κι ένα όταν το άφησα για κάνα τρίλεπτο στο pause/options. To performance ήταν καλούτσικο με ορισμένες παραχωρήσεις (το σύστημά μου έχει πιάσει την 6ετία πλέον...) αλλά όχι όπως θα το ήθελα για ένα τέτοιο game. Bugs δεν παρατήρησα.

Νομίζω μεσολάβησαν κάποια patches από την κυκλοφορία του, οπότε σίγουρα έχει βελτιωθεί κάπως η κατάσταση αλλά μην περιμένεις super smooth εμπειρία.
 
@Admiral μπορώ να σε ρωτήσω άμα θυμάσαι;
Υπάρχει κάποιος τρόπος αποθήκευσης των Axions στο Hellpoint;
Επειδή όσο ανεβαίνεις τα lvl, για να πας στο κάθε επόμενο χρειάζεσαι και περισσότερα Axions, αλλιώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν λιγότερα απ' αυτά ώστε π.χ. να γεμίσει πιο λίγο η μπάρα που οδηγεί στο επόμενο lvl (όπως γινόταν στο Lords of the Fallen). Πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλα την ίδια στιγμή (αφού μαζέψεις όλο το ποσό δηλαδή). Δεν υπάρχει τρόπος "μερικής" αποθήκευσής τους ώστε μόλις αποκτήσεις κι άλλα, να προβείς στο lvl up; Δεν έχω βρει κάτι σε αναζήτηση στο ίντερνετ.

Κατά τα λοιπά, είμαι στις 4 h και μπροστά απ' το δεύτερο boss.

Από όσο θυμάμαι τα χύμα Axions δεν μπορούν να αποθηκευτούν, τα κουβαλάς και τα χάνεις αν πεθάνεις. Αυτά που μπορείς να κρατήσεις είναι τα πακέτα από Axions που μαζεύεις από looting. Εκείνα μπορείς να τα εξαργυρώσεις πριν από το level up ώστε να μην κινδυνεύεις να τα χάσεις.
 
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΛΑΔΗ.


Μπορείς να μεγαλώσεις λίγο, την γραματοσειρά γιατί δεν την βλέπω, χωρίς τα γυαλιά μου?

:p :p :p :p
 
Μόλις τελείωσα το Bioshock Infinte και τώρα μπαίνω στα dlc...
Εξαιρετικό storytelling με άρτιους μηχανισμούς. 9.1/10
 
Τέλος το Fallen Order. Το ευχαριστήθηκα περισσότερο απ' όσο περίμενα, πρόκειται για πραγματικά καλό παιχνίδι. Αν και ξεκινά τίμια από την αρχή, από ένα σημείο και μετά, όλα βελτιώνονται κατακόρυφα και πιάνουν άλλο επίπεδο, story, level design, encounters, τα πάντα. Το φινάλε το βρήκα spot-on. Από τις καλές Star Wars gaming εμπειρίες!
 
Μετά από σχεδόν 15 h σταμάτησα το Hellpoint και δεν νομίζω να το ξαναπιάσω, τουλάχιστον όχι άμεσα. Ο λόγος είναι η τρίτη μάχη με boss, που (όπως είδα) είναι η μοναδική που είναι δύο bosses μαζί. Το καλό είναι πως δεν έχουν δύο μπάρες ζωής (μία για τον καθένα), αλλά είναι μία και για τους δυο και αν τη φτάσεις στη μέση, τότε φεύγει αυτός που επιτιθόσουν περισσότερο και μένει ο άλλος. Θα προτιμούσα να ήταν το κάθε boss ξεχωριστά και ας είχε και μια μπάρα ολοδική του, παρά να δέχομαι επιθέσεις από δυο μεριές! Χώρια το να τρέχω ανάμεσα από εχθρούς απ' το save point μέχρι τη μάχη (δεν είναι κοντά και δεν συμφέρει να μονομαχώ με όλους ώστε μετά να φτάσω στα bosses και να χάσω αυτά που κέρδισα).
Παρεπιπτόντως, οι 15 h είναι πολλές για μόνο μέχρι το τρίτο boss fight και για το ότι ανακάλυψα (σύμφωνα με το παιχνίδι) μόνο το 10% του data του παιχνιδιού. Έκανα αρκετό farming και έφτασα 40 lvl. Αλλά, όσο και να πεις, με δύο μαζί, δεν έχω τόση υπομονή ή αρκετή ικανότητα. Κρίμα...
Θα συνεχίσω το Painkiller, που το άφησα πριν το Trauma επίπεδο.
 
@mits@kos

πραγματικα το παιχνιδι ειναι αδιανοητο. για ποτε περασαν 4 ωρες σημερα ουτε πηρα χαμπαρι. αυτα τα dungeons θα τα ζηλευαν ακομα και οι Lara & o Drake
 
Το καλό είναι πως δεν έχουν δύο μπάρες ζωής (μία για τον καθένα), αλλά είναι μία και για τους δυο και αν τη φτάσεις στη μέση, τότε φεύγει αυτός που επιτιθόσουν περισσότερο και μένει ο άλλος.

Από το συγκεκριμένο boss θυμάμαι ότι έχει μεγάλη διαφορά σε δυσκολία ποιον θα φας πρώτο. Δεν θυμάμαι ποιος από τους δύο πρέπει να φύγει πρώτος αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι μια φορά που έφαγα πρώτο το λάθος boss, ο άλλος με συνέτριψε με συνοπτικές διαδικασίες. Νομίζω ότι έβγαλα αυτή τη μάχη όταν έμεινε μόνος ζωντανός αυτός που κάνει teleport.
 
@Admiral ...αυτή η τελευταία απάντηση είχε μια απολαυστική εσάνς Σρεδερίλας : 'Αυτός που κάνει teleport.' Μπορεί άνετα να μπει πλάι στο πάνθεον του 'Χοντρού με το Μούσι' και 'Εκείνου Που Κουνά Το Κεφάλι Του'.
 
@Admiral κάτι ακόμα. Τί build είχες όταν έπαιζες; Εγώ τον έχω στα fast weapons (Lost Hatchet) και σκέφτομαι να το πιάσω απ' την αρχή και να τον κάνω Heavy Weapons, επειδή διαβάζω ότι ειδικά το column και το thespian κάνουν stagger ακόμα και bosses. Οπότε με heavy και πολύ stamina πιστεύω θα πάω καλύτερα.
 
@Admiral κάτι ακόμα. Τί build είχες όταν έπαιζες; Εγώ τον έχω στα fast weapons (Lost Hatchet) και σκέφτομαι να το πιάσω απ' την αρχή και να τον κάνω Heavy Weapons, επειδή διαβάζω ότι ειδικά το column και το thespian κάνουν stagger ακόμα και bosses. Οπότε με heavy και πολύ stamina πιστεύω θα πάω καλύτερα.

Sword and shield γιατί στα σχετικά παιχνίδια θέλω πάντα την ασφάλεια της ασπίδας. Δεν έχω τον απαραίτητο συγχρονισμό και αντανακλαστικά για να αποφύγω το damage με dodge.
 
Επειδή το παιχνίδι σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις κι άλλα όπλα, ακόμα κι αν δεν πληροίς τις προϋποθέσεις (αλλά με τεράστια penalties), δεν ξέρω αν το είχες δοκιμάσει αλλά ο χαρακτήρας κρατάει ακόμα και τα heavy weapons με το ένα χέρι και συνεχίζει να χρησιμοποιεί την ασπίδα στο άλλο! Έτσι λέω να το πάω.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top