By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Τις ύδρες να προσέχεις λίγο και όλα καλά.Τεσπά, περνάω όμορφα
Μπορώ να το ξεκινήσω απευθείας ή πρέπει να ξέρω τι γίνεται στο πρώτο Trepang?Ξεκινησα το Trepang 2!
Τηλεόραση 4K OLED αξίας 800 ευρώ, PC high-end αξίας 1500 ευρώ...
Τηλεόραση 4K OLED αξίας 800 ευρώ, PC high-end αξίας 1500 ευρώ... ας τα συνδέσουμε για να παίξουμε Might and Magic 6.
όσο περνάνε τα χρόνια γινόμαστε απλά πιο ηλίθιοι
Το MM6 το είχα τερματίσει όταν ήμουν ακόμα πρώτη γυμνασίου, και τώρα που το ξαναφόρτωσα μετά από χίλια χρόνια συνειδητοποιώ πως θυμάμαι ελάχιστα πράγματα πέρα από συγκεκριμένα quests και περιοχές. Και το φινάλε προφανώς.
Το σημαντικότερο ερώτημα όμως είναι... πώς την πάλευα/παλεύαμε με αυτό το game εκείνη την εποχή? Πχ, πλέον κάθε φορά που επισκέπτομαι μια νέα πόλη φορτώνω κατευθείαν ονλάην έναν χάρτη για να μην ψάχνω όλα τα σπίτια σα το μαλάκα να βρω που είναι οι trainers και οι questgivers κτλ (ΕΙΔΙΚΑ οι trainers). Πίσω στο 1998 που δεν υπήρχε αυτή η επιλογή πώς στο διάολο τα κατάφερνα και έβγαζα άκρη μέσα σε αυτό το χάος?
Το θεωρούσαμε φυσιολογικό με τα δεδομένα της εποχής και δεν ασχολούμασταν ιδιαίτερα? Είχαμε όλο το χρόνο του κόσμου στη διάθεσή μας και δε μας χαλούσε η άσκοπη περιφορά εδώ κι εκεί (σε αντίθεση με τώρα που ο χρόνος είναι χρήμα)? Ή μήπως όσο περνάνε τα χρόνια γινόμαστε απλά πιο ηλίθιοι λόγω των καταχρήσεων και του ροκερόλ λάιφσταηλ?
Το σημαντικότερο ερώτημα όμως είναι... πώς την πάλευα/παλεύαμε με αυτό το game εκείνη την εποχή?
Είχα αντέξει 20 ώρες, αλλά μετά που είδα πόσο grinding ήθελε για να "ανοίξεις" περιοχές και να προχωρήσεις στο story, το άφησα. Δε με χάλασε όμως η μάχη του, και με τα πόδια και με το όχημα το διασκέδαζα. Το πρόβλημα είναι ότι σε αναγκάζει να επαναλαμβάνεις συνεχώςς τα ίδια missions. Ωραίο setting όμως, όμορφα γραφικά, οχήματα και ήχοι.Mad Max.
Κλασσικό παιχνίδι Avalanche.
Έχουμε έναν ανούσιο ανοιχτό κόσμο με ένα φτωχό σύστημα μάχης που παραπέμπει στη σειρά Arkham, Just Cause fetch quests, αδιάφορο σενάριο και επαναλαμβανόμενα μοτίβα που κουράζουν.
Έφυγε το uninstall.
Μου αρέσει πολύ το Skald, διαμαντάκι από τα καλά. Δε περίμενα να νιώσω immersed σε game με τέτοια γραφικά, αλλά το καταφέρνει. Στις μάχες εμένα με βοηθάει το option που σου δείχνει συνέχεια tiles και το άλλο με τα info, το δοκίμασες? Βρήκα ότι ο πιο αποδοτικός τρόπος να τις τελειώνεις γρήγορα είναι τα backstabs, που πιάνουν ακόμα και με τόξο, πολύ σπασμένο damage. Έχω δυο rogueάδες (ένας εγώ και ένας από το story) και έναν warrior ( εκείνοςς του story) και τα πάμε ως τώρα όλα τρένο.Δοκίμασα επίσης το Skald: Against the black priory για λίγο, φαίνεται έπος αλλά παραλίγο να στραβωθώ προσπαθώντας να καταλάβω τι είναι πού στις μάχες οπότε το άφησα στην άκρη.
Τοτε ημασταν μικροι και δεν υπηρχε internet και youtube. Ολοι εψαχναν παντου μεχρι να βρουμε quests. Δεν γινοταν αλλιως. Τωρα οπως λες οι ηλιθιοι οι Αμερικανοι που εφτιαξαν το ιντερνετ και οι ακομα περισσοτερο ηλιθιοι που εφτιαξαν το youtube εκαναν ζημια στα παιχνιδια γιατι τωρα οποιος θελει μπορει ανα πασα στιγμη να δει στο youtube που πρεπει να παει! Ημουν 11 χρονων το 1998 και ξεκινησα να παιζω απο το 1994. Εσυ ποσο ησουν?Το MM6 το είχα τερματίσει όταν ήμουν ακόμα πρώτη γυμνασίου, και τώρα που το ξαναφόρτωσα μετά από χίλια χρόνια συνειδητοποιώ πως θυμάμαι ελάχιστα πράγματα πέρα από συγκεκριμένα quests και περιοχές. Και το φινάλε προφανώς.
Το σημαντικότερο ερώτημα όμως είναι... πώς την πάλευα/παλεύαμε με αυτό το game εκείνη την εποχή? Πχ, πλέον κάθε φορά που επισκέπτομαι μια νέα πόλη φορτώνω κατευθείαν ονλάην έναν χάρτη για να μην ψάχνω όλα τα σπίτια σα το μαλάκα να βρω που είναι οι trainers και οι questgivers κτλ (ΕΙΔΙΚΑ οι trainers). Πίσω στο 1998 που δεν υπήρχε αυτή η επιλογή πώς στο διάολο τα κατάφερνα και έβγαζα άκρη μέσα σε αυτό το χάος?
Το θεωρούσαμε φυσιολογικό με τα δεδομένα της εποχής και δεν ασχολούμασταν ιδιαίτερα? Είχαμε όλο το χρόνο του κόσμου στη διάθεσή μας και δε μας χαλούσε η άσκοπη περιφορά εδώ κι εκεί (σε αντίθεση με τώρα που ο χρόνος είναι χρήμα)? Ή μήπως όσο περνάνε τα χρόνια γινόμαστε απλά πιο ηλίθιοι λόγω των καταχρήσεων και του ροκερόλ λάιφσταηλ?