What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,474
@Mogrey665 Στο Cyberpunk ασε τη μηχανη και γραψε λιγα χλμ με το αμαξι και πες μου πως σου φαινεται.

Ασχετο εχεις προσεξει ποτε NPC να οδηγει μηχανη στο CP?
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
4,047
@Mogrey665 Στο Cyberpunk ασε τη μηχανη και γραψε λιγα χλμ με το αμαξι και πες μου πως σου φαινεται.

Ασχετο εχεις προσεξει ποτε NPC να οδηγει μηχανη στο CP?
μου ζητας να αφησω την kusanagi? δεν γινεται xD (νταξ εχω οδηγησει και την porsche και στην αρχη του γκειμ δεν εχεις μηχανη γενικα αλλα μπορω να πω οτι ειμαι safe driver και δεν τρεχω σαν τρελος)

και για καποιο λογο ειμαστε οι μοναδικοι μηχανοβιοι στο δρομο. στο περιπου. μηχανοβιους βλεπεις αλλα εως τωρα τους εχω δει μονο παρκαρισμενους
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,474
Κι εγω φουλ με μηχανη ημουν μεχρι που ανοιξα το αντιστοιχο quest του Witcher με τις κουρσες αλογων και αλλαξα σε αμαξι για να κανω εξασκηση, το υποσχεθηκα και στην Claire.

και για καποιο λογο ειμαστε οι μοναδικοι μηχανοβιοι στο δρομο. στο περιπου. μηχανοβιους βλεπεις αλλα εως τωρα τους εχω δει μονο παρκαρισμενους

Same. Μαλλον η ΑΙ δεν ξερει να οδηγει μηχανη.
 

skoros

Gelatinous Cube
Joined
Jun 24, 2013
Messages
60
Παράλληλα έπιασα επιτέλους το Hollow Knight. Ξέρω ότι το forum είναι φωλιά Χολοουιτών Ιπποτών και θα πρέπει να μετράω τα λόγια μου...
Ωστόσο μετά από κανένα τετράωρο ενασχόλησης, πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται τι το ιδιαίτερο έχει αυτό το game και έχει κάνει το ίντερνετ να παραλληρεί. Μην είναι ο εντομόκοσμος; Μην είναι τα γραφικά; Η -σχετικά αυξημένη- δυσκολία; Ο χειρισμός; Τα bosses; Το φλου lore και η γενικότερη έλλειψη εξηγήσεων και καθοδήγησης;
Ομολογώ ότι τίποτα από όλα αυτά δεν μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ως τώρα και συνεχίζω περισσότερο από περιέργεια παρά από γνήσια ευχαρίστηση. Γενικά θα το χαρακτήριζα ως ένα low-res Ori με (πολύ) πιο εύκολο και απλουστευμένο platforming και χωρίς συγκεκριμένο story/οbjective. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακοφτιαγμένο game αλλά αν το δοκίμαζα χωρίς να γνωρίζω το hype, πιθανότατα θα το χαρακτήριζα "του σωρού" και θα συνέχιζα μόνο αν πείναγα για metroidvania ή δεν είχα κάτι ελκυστικό να με περιμένει στο backlog.
Προτού πέσετε να με φάτε, να διευκρινίσω ότι δεν το παρατάω, σκοπεύω να συνεχίσω μπας και φτάσω σύντομα στο "καλό κομμάτι". Ως τώρα, πάντως, το βρίσκω αρκετά underwhelming 🤷‍♂️
πώς το πες αυτό αντίχριστε;;;;
https://1.bp.blogspot.com/-tVwi47F6mSc/T-pbqBTDpeI/AAAAAAAAA6E/GJkyXNeP1vs/s1600/antikraist.gif
 

nihilus

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 2, 2012
Messages
316
Παράλληλα έπιασα επιτέλους το Hollow Knight. Ξέρω ότι το forum είναι φωλιά Χολοουιτών Ιπποτών και θα πρέπει να μετράω τα λόγια μου...
Ωστόσο μετά από κανένα τετράωρο ενασχόλησης, πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται τι το ιδιαίτερο έχει αυτό το game και έχει κάνει το ίντερνετ να παραλληρεί. Μην είναι ο εντομόκοσμος; Μην είναι τα γραφικά; Η -σχετικά αυξημένη- δυσκολία; Ο χειρισμός; Τα bosses; Το φλου lore και η γενικότερη έλλειψη εξηγήσεων και καθοδήγησης;
Ομολογώ ότι τίποτα από όλα αυτά δεν μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ως τώρα και συνεχίζω περισσότερο από περιέργεια παρά από γνήσια ευχαρίστηση. Γενικά θα το χαρακτήριζα ως ένα low-res Ori με (πολύ) πιο εύκολο και απλουστευμένο platforming και χωρίς συγκεκριμένο story/οbjective. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακοφτιαγμένο game αλλά αν το δοκίμαζα χωρίς να γνωρίζω το hype, πιθανότατα θα το χαρακτήριζα "του σωρού" και θα συνέχιζα μόνο αν πείναγα για metroidvania ή δεν είχα κάτι ελκυστικό να με περιμένει στο backlog.
Προτού πέσετε να με φάτε, να διευκρινίσω ότι δεν το παρατάω, σκοπεύω να συνεχίσω μπας και φτάσω σύντομα στο "καλό κομμάτι". Ως τώρα, πάντως, το βρίσκω αρκετά underwhelming 🤷‍♂️
Νομιζω πρεπει να εχει να κανει με αυτο το στυλακι παρουσιασης του story/lore που ξεφευγει απο το απλα στο φτυνω στη μαπα με cutscenes, scripted sequences, dialog boxes. Ομως το παρεχω με descriptions σε αντικειμενα, με μερικα abstract dialogs απο npcs, με το placement των items/npcs αλλα και με το level design. Κατι που το ειδαμε να γινεται στα Dark Souls και να εχει τρομερη απηχηση στο fanbase. Υποθετω ή εισαι φαν αυτου του στυλ ή οχι (κατι τετοιο παει να γινει τωρα και στο control σε πολυ πιο χαλαρο επιπεδο βεβαια και με εχει ιντριγκαρει).

Κατα τ'αλλα ειναι ενα οκει, καλοφτιαγμενο metroidvania με αρκετα solid mechanics και ιδιαιτερο art-style που ειτε σου αρεσει αισθητικα ή οχι. Εμενα που δεν ειμαι πολυ φαν του ειδους, αυτο το στυλακι παρουσιασης της ιστοριας σε συνδυασμο με το art-style ηταν αρκετο να με ιντριγκαρει τοσο ωστε να λιωσω το γκεημ και να πασχισω λιγο για το καλο-καλο τελος.
 

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
860
Υποθετω ή εισαι φαν αυτου του στυλ ή οχι
Μάλλον είναι όλο το κοκτέιλ που -προς το παρόν τουλάχιστον- δεν λειτουργεί σε μένα. Ούτε τα γραφικά με ενθουσιάζουν, ούτε η μάχη με εξιτάρει, ούτε οι σταλαγματιές lore που βρήκα εξάπτουν τη φαντασία μου.
Π.χ. το Control που παίζεις τώρα το καψουρεύτηκα εξαρχής και με παρακίνησε να ψάχνω κάθε γωνιά για lore και εξηγήσεις, αντί να βιάζομαι να το τερματίσω. Το Hyper Light Drifter, που τελείωσα πρόσφατα, ήταν ακόμα πιο cryptic από το HK (οι χαρακτήρες δεν λένε λέξη) και παρόλα αυτά έφαγα κάμποση ώρα εξερευνώντας τους χάρτες μπας και βρω κανένα μυστικό.
Το HK είναι σαν low-budget Ori: πανομοιότυπος χάρτης, πολύ πιο απλοϊκός τεχνικός τομέας (λογικό αν αναλογιστούμε το μέγεθος της Team Cherry), πολύ πιο απλοϊκοί μηχανισμοί μάχης και platforming. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αντί για μια straightforward, παραμυθένια ιστορία, εδώ έχουμε μια πιο light εκδοχή του αόριστου doom & gloom που κάνανε μόδα τα Soulslike.
Αξιοπρεπές παιχνιδάκι είναι, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο που ο κόσμος παθιάστηκε μαζί του (δεν αναφέρομαι σε ώρες ενασχόλησης, αλλά σε GOAT παράσημα). Ίσως με πείσει το επόμενο πεντάωρο αλλά αν δεν, το βλέπω να μπαίνει στο ψυγείο.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
6,835
Αξιοπρεπές παιχνιδάκι είναι, απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο που ο κόσμος παθιάστηκε μαζί του (δεν αναφέρομαι σε ώρες ενασχόλησης, αλλά σε GOAT παράσημα).

Μια που έχω πρόσφατα τα Bloodstained και Hollow Knight ας πω την γνώμη μου. Το Hollow Knight έχει το χαρακτηριστικό του git gud από ένα σημείο και μετά, καθώς και το στυλ του lore του Dark Souls που έχει μεγάλο σουξέ αυτή την εποχή. Ο ήρωας εξερευνά τα σκοτεινά σοκάκια ενός παρηκμασμένου πολιτισμού, βρίσκει NPCs που αποκαλύπτουν μέρος της πλοκής με μισόλογα, διασχίζει περιοχές που συνδέονται μεταξύ τους και ανακαλύπτει shortcuts. To Hollow Knight είναι κυριολεκτικά ένα 2D Dark Souls σε πάρα πολλά πράγματα.

Εγώ τερμάτισα την ενασχόλησή μου με το Hollow Knight μετά από 25 περίπου ώρες. Η ομοιότητα με το Dark Souls ευθύνεται και για το ότι έγραψα 25 ώρες και για το ότι σταμάτησα. Τα 2-3 τελευταία bosses που συνάντησα απαιτούσαν χρόνο και εξάσκηση που δεν είχα διάθεση να αφιερώσω. Αντίστοιχα, έφτασα στις 25 ώρες αντί για τις 8 που άφησα το Bloodstained γιατί το μυστήριο του κόσμου μου κράτησε τομενδιαφέρον αντίθετα με την απλοϊκή και straightforward πλοκή του Bloodstained.
 

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,354
πολύ πιο απλοϊκοί μηχανισμοί μάχης
Δεν υπάρχει καν σύγκριση με το HK. Not even close. Σε 2 σημεία χώλαινε το Ori, μάντεψε ποιο ήταν το ένα.
μια πιο light εκδοχή
Χεχ, "light".
Από 4 ώρες τα συμπέρανες όλα αυτά;

Υποθετω ή εισαι φαν αυτου του στυλ
Δεν είναι απαραίτητο, υπάρχουν άτομα ακόμα κι σε αυτό το φόρουμ που η μόνη τους επαφή με τα DS ήταν memes και reaction videos και το λάτρεψαν.
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
4,047
το hollow knight ξεκαθαρα πηρε τα καλα στοιχεια των κλασσικων metroid με λιγο faxanadu και την αισθητικη/art style αλα tenshi no tamago (angel's egg) και εχτισε το καλυτερο metroidvania τα τελευταια χρονια. βαλε και το εξτρα περιεχομενο που μας εδωσε η team cherry απλοχερα


μιας και αναφερετε συχνα το dark souls να πω οτι δεν εχω παιξει κανενα dark souls. δεν ηταν καν επιρροη βασικα για το hollow knight αλλα σιγουρα υπαρχουν ομοιότητες.
 
Last edited:

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
860
Δεν υπάρχει καν σύγκριση με το HK. Not even close. Σε 2 σημεία χώλαινε το Ori, μάντεψε ποιο ήταν το ένα.
Η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό μου Ori και Ori 2 είναι σχεδόν ενιαία από τη στιγμή που τα έπαιξα. Υπό αυτό το πρίσμα, τη μάχη στο Ori 2 τη βρήκα πιο ενδιαφέρουσα/πλούσια από του Hollow Knight, τουλάχιστον για την ώρα.

Χεχ, "light".
Από 4 ώρες τα συμπέρανες όλα αυτά;
Τόσο έπαιξα, οπότε ναι, το vibe της ιστορίας είναι "ελαφρύ" Souls. Πάντως, δεν το γράφω απαραίτητα για αρνητικό. Και το Ori ένα σκοτεινούτσικο παραμυθάκι ήταν, δεν ήταν κανένα έπος. Απλά το story, ο κόσμος και το gameplay του ήταν περισσότερο κοντά στα γούστα μου.

Edit: Να πω ότι ούτε κι εγώ έχω παίξει Dark Souls, κρίνω από βίντεο και άρθρα που έχω παρακολουθήσει, καθώς και παρόμοια games που τερμάτισα, όπως το Mortal Shell.
 
Last edited:

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
6,835
Γιατί μου ρίχνετε τα "καλά" ratings ρε; Εξηγήστε!
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
2,537
Δεν είμαι καθόλου fan των side-strolling games, ΑΛΛΑ το UNepic μου άρεσε. Το Hollow Knight μου αρέσει full οπτικά, οπότε αν κρίνω από εσάς, θα γαμάει, ίσως το δοκιμάσω.
 

maximum armor

Hobgoblin Captain
Joined
Jun 14, 2019
Messages
304
Μετά απ' την κακή μου περσινή χρονιά που τερμάτισα ούτε 3 εμπορικά παιχνίδια (Deus Ex 2, Divinity 2, Witcher 3 εκτός Blood and Wine) και έδωσα βαρύτητα σε παιχνίδια του itchio, άφησα το τελευταίο στην άκρη και κοίταξα να σοβαρευτώ με το backlog και κυρίως με παιχνίδια που "χρονίζουν".
Έτσι, απ' τις 23 ή 24 Δεκεμβρίου άρχισα το Earth 2140 (στο easy). Έχω βγάλει το main game και με τις δύο παρατάξεις και είμαι στο Mission Pack 1. Πολλά αρνητικά το παιχνίδι:
1. Δεν φαίνονται τα resources στο έδαφος (όπως γίνεται στο 2150), παρά μόνο στο minimap, κάτι που το καθιστά δυσδιάκριτο. Ειδικά σε χάρτες μεγάλης κλίμακας είναι δύσκολο να δεις το μικρό κομμάτι γης που είναι ανοιχτοπράσινο και δηλώνει ότι εκεί να κάνεις το Mine.
2. Παράγεις μονάδες 1 τη φορά, δηλαδή 1 σε κάθε κλικ!

Αν τα παραπάνω τα δικαιολογώ λόγω της τότε περιορισμένης τεχνολογίας στο game development, τα 2 επόμενα όχι:
3. Σε πολλές πίστες σε επιτίθενται σε κάτω απ' τα 3 πρώτα λεπτά. Στο easy παίζω, επαναλαμβάνω. Εκεί που εσύ ακόμα κοιτάς τί κτήρια σου έδωσαν να ξεκινήσεις και τί πρέπει να φτιάξεις, Τί μονάδες έχεις και τί να κάνεις, έρχεται επίθεση συνηθέστερα με ελικόπτερα που, όσοι το έχετε παίξει, ξέρετε ότι δεν μπορείς να επιτεθείς σε ελικόπτερα. (Άλλο ένα αρνητικό) Πετάνε απότομα δεξιά-αριστερά σαν να έχουν τρέμουλο και δεν μπορείς να τα στοχεύσεις. Απλά αφήνεις τις groung to air μονάδες στο σημείο όπου πετάνε και τα πυροβολούν με autoshoot.
4. (Και το πιο εκνευριστικό) Εκεί που έχεις καθαρίσει το μεγαλύτερο μέρος του χάρτη και ξέρεις πού είναι οι εναπομείναντες μονάδες και κτήρια του αντιπάλου, όταν πας να επιτεθείς σε συγκεκριμένα σημεία (που κατάλαβα ότι είναι πάντα στάνταρ) ΣΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΤΟΣ ΧΑΡΤΗ! Δηλαδή έρχονται μονάδες από έξω απ' τον χάρτη του παιχνιδιού (συνήθως μεγάλη δύναμη και σε αριθμό και σε ικανότητα) και επιτίθενται στην κύρια βάση σου. Αναγκάζοντάς σε να κάνεις reload και πριν επιτεθείς ξανά στο ίδιο σημείο, να ενισχύσεις την περιοχή της βάσης σου όπου θα επιτεθούν!

Στα θετικά του παιχνιδιού βάζω: 1) τα μουσικά κομμάτια που είναι πολύ δυνατά, απ' τα καλύτερα που έχω ακούσει σε παιχνίδι ανεξαρτήτως είδους και 2) το Research Center! Σε κάθε πίστα χτίζεις πρώτα αυτό το κτήριο και σου κάνει αυτόματα όλες τις αναβαθμίσεις ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!

Κατά τα λοιπά, όσο παράξενο κι αν ακουστεί, το Earth 2140 αποτελεί το πιο παλιό παιχνίδι που παίζω (1997)!
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
2,537
Τέλος το Elex στο hard, με κάποιες ρυθμισούλες όμως στο Normal, φλώρεψα ελαφρώς στα δύο τελευταία chapters. + ότι ο βλάκας αγόρασα τη τελευταία πανοπλία των Berserkers literally ένα μισάωρο πριν βρω μια με τα ίδια ακριβώς stats τσαμπέ. Από γκόμενες τα έφτιαξα με την Caja, αλλά τελικά η Nasty μ' άρεσε περισσότερο.
Τώρα θα ξεκινήσω Borderlands pre-sequel.

Tα quest της Legion στο Morrowind ολοκληρώθηκαν και θα ξεκινήσω το απόγευμα λογικά με Redoran. Έκανα και μια μάγισσα που θα την έχω για House Telvanni και Imperial Cult, θα δούμε.


@Mogrey665 Στο Cyberpunk ασε τη μηχανη και γραψε λιγα χλμ με το αμαξι και πες μου πως σου φαινεται.

Ασχετο εχεις προσεξει ποτε NPC να οδηγει μηχανη στο CP?
E μπορεί στο μέλλον να κάνουν remodel κάποια παντελόνια σε μηχανές με κάνα patch.
 
Last edited:
Top Bottom