Μετά από 15 ώρες παιξίματος με το
RE: VILLAGE, τα συναισθήματα και οι εντυπώσεις είναι ανάκατες:
1. Η σειρά έχει μεταλλαχθεί σε μια clean-cut πλατφόρμα, όπου μπορεί να υπάρχει αγωνία και σεναριακή εξέλιξη, αλλά δυστυχώς λείπει παντελώς η μυστικιστική άλως που υπήρχε στα πρώτα παιχνίδια. Με ωραίες στολές και με αρματολούς πιονιέρους, σκοτώνεις και προχωράς, αλλά χωρίς να υπάρχει η μεταφυσική αγωνία που σε ακολουθεί, ολοκληρώνοντας την κάθε αποστολή.
2. Υπέροχα γραφικά, πολλή εξερεύνηση και περιορισμένα ammo, αλλά και πάλι το παιχνίδι πείθει νομίζω τις νεαρότερες ηλικίες που ίσως να έχουν ακούσει ότι τα Resident Evil "είναι δύσκολα αλλά και ατμοσφαιρικά" παιχνίδια, ενώ κατ' ουσίαν αυτό που εισπράττουν είναι φρικαλέα πτώματα, λεφτά και μανία για τρόπαια.
3. Οι χαρακτήρες δεν έχουν βάθος. Αναλίσκονται σε τυποποιημένες συμπεριφορές που έχουμε δει χιλιάδες φορές σε ταινίες και παιχνίδια. Εντάξει, δεν έχουμε την απαίτηση να αναλυθούν τα χωρία στο έργο του Χάιντεγκερ σε μια ταινία τρόμου, αλλά εν πάση περιπτώσει η ζοφερότητα στην σειρά αξίζει μια εις βάθος ανάλυση σε κίνητρα και συμπεριφορές.
4. Νομίζει ότι η Capcom οφείλει να επιστρέψει στα τρίτου προσώπου RE, με τους ανάλογους γρίφους και το απαράμιλλο περιτύλιγμα τρόμου, καθώς ο ήρωας βρίσκεται ολομόναχος σε μια έπαυλη κυνηγώντας το μάταιο. Πιστεύω ότι αυτό που βλέπουμε είναι μια... συνέχεια του εφιάλτη, η οποία όμως εξελίσσεται διότι έτσι επιτάσσουν τα fanboys και το marketing. Άντε και ο μύθος που ακολουθεί το franchise από τα γεννοφάσκια του.
5. Το παιχνίδι έχει πολύ δυνατές στιγμές και φυσικά την δυσκολία του όταν παίξεις σε hardcore επίπεδο, ενώ δεν λείπουν οι ανατροπές και η υπόσχεση ότι η συνέχεια θα είναι ακόμα καλύτερη. Ωστόσο, διατείνομαι ότι το όλο project είναι μια ωραία μακέτα που τάζει λαγούς με πετραχήλια, αλλά που όλοι γνωρίζουμε ότι θα δούμε "μία από τα ίδια" αλλά σε 60fps και αξιοπρεπή ανάλυση.
