Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,735
Συνέχεια από ΕΔΩ. Πέντε χρόνια μετά, νομίζω είναι καιρός. :)

"Λύγισα" από το hype και ενέδωσα στο Black Myth Wukong. Πολύ καλές οι εντυπώσεις μου στις έξι περίπου ώρες που έχω ασχοληθεί (μόλις έφτασα chapter 2). Πανέμορφο, ατμοσφαιρικό, εξαιρετικό σύστημα μάχης και, κυρίως, δύσκολο. Σίγουρα όχι σε επίπεδα Sekiro, αλλά μερικά bosses μπορούν να σπάσουν "όργανα" διαφόρων ειδών, αν δεν παίξεις με τους κανόνες του.

Πάντως, όντας και λίγο RPG, μπορείς να φαρμάρεις lvl και να επιστρέψεις σε αυτά αργότερα, ενώ ο θάνατος δεν έχει καμία συνέπεια, οπότε με λίγη υπομονή, όλα γίνονται. Νομίζω ότι ο ντόρος που έχει γίνει γι' αυτό είναι δικαιολογημένος.
 
Ερώτηση προς τους Space Marines. Ισχύει ότι στις μεγαλύτερες δυσκολίες οι εχθροί απλώς γίνονται σφουγγάρια;
 
Συνέχεια από ΕΔΩ. Πέντε χρόνια μετά, νομίζω είναι καιρός. :)

"Λύγισα" από το hype και ενέδωσα στο Black Myth Wukong. Πολύ καλές οι εντυπώσεις μου στις έξι περίπου ώρες που έχω ασχοληθεί (μόλις έφτασα chapter 2). Πανέμορφο, ατμοσφαιρικό, εξαιρετικό σύστημα μάχης και, κυρίως, δύσκολο. Σίγουρα όχι σε επίπεδα Sekiro, αλλά μερικά bosses μπορούν να σπάσουν "όργανα" διαφόρων ειδών, αν δεν παίξεις με τους κανόνες του.

Πάντως, όντας και λίγο RPG, μπορείς να φαρμάρεις lvl και να επιστρέψεις σε αυτά αργότερα, ενώ ο θάνατος δεν έχει καμία συνέπεια, οπότε με λίγη υπομονή, όλα γίνονται. Νομίζω ότι ο ντόρος που έχει γίνει γι' αυτό είναι δικαιολογημένος.

Από απαιτήσεις σε hardware τι λέει; Ρωτάω γιατί ενώ οι απαιτήσεις που βλέπω στο Στημ φαίνονται φυσιολογικές, έλαβα σήμερα από έναν φίλο ένα βιντεάκι ενός τύπου που δείχνει πόσο ζορίζονται λάπτοπ με 4080 και 4090 στο συγκεκριμένο παιχνίδι. ΟΚ, μιλάμε για mobile GPU, αλλά και πάλι...
 
Ερώτηση προς τους Space Marines. Ισχύει ότι στις μεγαλύτερες δυσκολίες οι εχθροί απλώς γίνονται σφουγγάρια;

Ξεκίνησα νέο playthrough της campaign στο Veteran (ένα πάνω από το normal) και μέχρι τώρα βλέπω ότι οι εχθροί κάνουν μεγαλύτερο damage, δεν είδα αισθητή διαφορά στην αντοχή τους. Με έναν αστερίσκο, ότι είμαι ακόμα στα πρώτα levels της campaign.
 
Από απαιτήσεις σε hardware τι λέει; Ρωτάω γιατί ενώ οι απαιτήσεις που βλέπω στο Στημ φαίνονται φυσιολογικές, έλαβα σήμερα από έναν φίλο ένα βιντεάκι ενός τύπου που δείχνει πόσο ζορίζονται λάπτοπ με 4080 και 4090 στο συγκεκριμένο παιχνίδι. ΟΚ, μιλάμε για mobile GPU, αλλά και πάλι...
Έχω ορίσει Vsync στα 60fps, FSR frame generation και με μερικούς hardware hungry συμβιβασμούς (σκιές, global illumination κλπ), το παιχνίδι έχει ικανοποιητικές επιδόσεις σε i7 11700k, 3060Ti και 1080p. Πού και πού ζορίζεται βέβαια, αλλά τίποτε game breaking ή ενοχλητικό.

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα 4080 και 4090 (έστω και mobile), εκτός και αν έχουν ενεργοποιηθεί όλα στο μέγιστο. Το παιχνίδι είναι βαρύ και φαίνεται, αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά παραμετροποιήσιμο.
 
Ερώτηση προς τους Space Marines. Ισχύει ότι στις μεγαλύτερες δυσκολίες οι εχθροί απλώς γίνονται σφουγγάρια;
Δε παρατήρησα κάτι τέτοιο. Στο Veteran και εγώ, το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως άμα δε παίξεις σωστά το parry/dodge φεύγεις για πλάκα.

Λογικά, οι Chaos Marines που αναπόφευκτα θα αντιμετωπίσει κάποιος αργότερα θα αντέχουν πολύ ξύλο και ίσως γι' αυτό να υπάρχει τέτοια εντύπωση.
 
Είχε θέμα το XenForo, ή για λόγους παράδοσης το νέο θέμα;

Το Arena μπήκε στον πάγο, δεν ξέρω αν θα είναι μόνιμα εκεί, αλλά σίγουρα προτιμώ να ασχοληθώ με το Wasteland 1. Κάτι το ότι υπάρχει θέμα με τους μηχανισμούς λόγω ηλικίας, διαδικασίας και εμπειρίας όσον αφορά την ανάπτυξη, κάτι το ότι είναι ρηχό ως κόσμος, και φυσικά, το ότι το Wasteland είναι πολύ λιγότερο κοινότοπο στην κατηγορία setting, δεν θέλει και πολύ.
 
Το πρώτο Space Marine παίζεται σήμερα; Είναι σε καλό sale η anniversary edition.
 
Το πρώτο Space Marine παίζεται σήμερα; Είναι σε καλό sale η anniversary edition.

Το έπαιξα πρώτη φορά πέρυσι. Παίζεται μια χαρά από άποψη gameplay αλλά έχει όλα τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών της εποχής του, μικρά και απλοϊκά levels και προφανείς τεχνικούς περιορισμούς. Αν παίζεις συχνά παιχνίδια της εποχής PS360 δεν θα έχεις πρόβλημα, αν έχεις καιρό να παίξεις τότε η προσγείωση είναι λίγο ανώμαλη.
 
Έχω ορίσει Vsync στα 60fps, FSR frame generation και με μερικούς hardware hungry συμβιβασμούς (σκιές, global illumination κλπ), το παιχνίδι έχει ικανοποιητικές επιδόσεις σε i7 11700k, 3060Ti και 1080p. Πού και πού ζορίζεται βέβαια, αλλά τίποτε game breaking ή ενοχλητικό.

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα 4080 και 4090 (έστω και mobile), εκτός και αν έχουν ενεργοποιηθεί όλα στο μέγιστο. Το παιχνίδι είναι βαρύ και φαίνεται, αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά παραμετροποιήσιμο.

Κάπου παράπεσε το λινκ του βιντεακίου, αλλά αν θυμάμαι καλά, αναφερόταν σε υψηλότερες αναλύσεις.
 
@Admiral, μια που έπιασες το σύμπαν του 40Κ, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση: το Space Hulk Tactics είναι το μόνο που αξίζει ως turn-based tactical ή υπάρχει και κάποιο άλλο σε αυτό το σύμπαν, καλύτερο; Θα ήθελα το στήσιμο και το gameplay να μοιάζουν με αυτά του XCOM 2.
 
@Admiral, μια που έπιασες το σύμπαν του 40Κ, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση: το Space Hulk Tactics είναι το μόνο που αξίζει ως turn-based tactical ή υπάρχει και κάποιο άλλο σε αυτό το σύμπαν, καλύτερο; Θα ήθελα το στήσιμο και το gameplay να μοιάζουν με αυτά του XCOM 2.

Πιο κοντά στο XCOM είναι το Warhammer 40K Daemonhunters που κατά γενική ομολογία είναι πολύ καλό. Επίσης ποιοτικό θεωρείται το Warhammer 40K Mechanicus. Τα έχω και τα δύο αλλά δεν έχω προλάβει ακόμη να ασχοληθώ.

Το Space Hulk είναι μεν turn based αλλά είναι και πιο ιδιαίτερο σαν στυλ. Οι χάρτες είναι στενοί και κλειστοφοβικοι, το gameplay είναι πιο αμυντικό και επικεντρώνεται περισσότερο στην κάλυψη χώρου παρά στην ελεύθερη τακτική.
 
Πιο κοντά στο XCOM είναι το Warhammer 40K Daemonhunters που κατά γενική ομολογία είναι πολύ καλό. Επίσης ποιοτικό θεωρείται το Warhammer 40K Mechanicus. Τα έχω και τα δύο αλλά δεν έχω προλάβει ακόμη να ασχοληθώ.

Το Space Hulk είναι μεν turn based αλλά είναι και πιο ιδιαίτερο σαν στυλ. Οι χάρτες είναι στενοί και κλειστοφοβικοι, το gameplay είναι πιο αμυντικό και επικεντρώνεται περισσότερο στην κάλυψη χώρου παρά στην ελεύθερη τακτική.

Ευχαριστώ Ναυαρχούκο μας. Θα τα τσεκάρω!
 
Χμ, τότε pass προς το παρόν, ίσως αν το βρω σε πραγματικά νίτρεια τιμή. Δεν γερνάει και όμορφα το είδος...
Το επαιξα το 2011 οταν βγηκε και ειναι σαν το 2 αλλα με χαλια γραφικα. Να το παιξεις. Ειχα τοτε core i5 2500k με 8800 gtx και το επαιξα maxed 1280x1024 60 fps. Αν εξαιρεσεις τα χαλια γραφικα ηταν παιχνιδαρα σαν το 2 με μεγαλες μαχες που γεμιζε η οθονη εξωγηινους το αιμα να τρεχει ποταμι και πολυ σφαγη!!
 
Στο normal το παιζω και οχι δεν ισχυει.
εχει δικιο ο σρεντερας παιδια. αν καποιος συνηθως παιζει στο easy το normal ειναι ξεκαθαρα μεγαλυτερη δυσκολια.
 
Back
Top