Τηλεοπτικές σειρές της προκοπής

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
δε ξέρω σρε, κάτι για κίντς λέει εκεί επάνω, δεν ακούγεται καλή ιδέα το αίμα και οι σφαγές.
 

Τυχαία ταγκς
@Northlander @Borracho
Το Primal ηταν καλο για αναλαφρο σπλατερ παρολο που το κουρασε στο τελος οταν πηγε να το μετατρεψει σε κατι πιο σοβαρο ενω δεν ηταν.

Για να δουμε.
 
Εμένα μου άρεσε πολύ το Primal, ισορροπούσε όμορφα μεταξύ βαθιάς συγκίνησης και πιο καφρομεταλλάδικης ψυχαγωγίας. Είναι εγγύηση ο Ταρτακόφσκι. Ειδικά η τελευταία σαιζόν εντελώς διαφορετικά ξεκινούσε και κατέληγε σε ισοπεδωτικά όμορφο κι ανθρώπινο φινάλε. Από μένα ΝΑΙ.
 
Το κακό είναι πως είναι ένα (δεύτερο) "ta" πλεόνασμα από τη σοβαρότητα και τη σοβιετική μαυρίλα.
 
Back
Top