What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,491
Στη σύγχρονη γλώσσα των gamers έχει επικρατήσει να αναφερόμαστε στους κλώνους παιχνιδιών όχι με το απαρχαιωμένο πλέον X clone (π.χ. Doom clone) αλλά ως x-likes: Roguelike, Soulslike κλπ. Στο Trigon: Space Story ταιριάζει απόλυτα ο χαρακτηρισμός του FTL-like καθώς ακολουθεί σχεδόν ολοκληρωτικά το στυλ, το interface και το βασικό gameplay loop του περίφημου παιχνιδιού της Subset Games, προσθέτοντας ορισμένα νέα στοιχεία αλλά στοχεύοντας ξεκάθαρα στο κοινό που κατέγραψε εκατοντάδες ώρες διασχίζοντας επικίνδυνους sectors και δίνοντας αμέτρητες spaceship battles. Το βασικό ερώτημα λοιπόν είναι μάλλον απλό: Μπορεί το Trigon: Space Story να αντιγράψει και την εθιστικότητα του FTL ή θα προστεθεί στον σωρό των επίδοξων μιμητών που δεν κατάφεραν να πλησιάσουν το πρωτότυπο;



Ένας γαλαξίας επιλογών ανοίγεται μπροστά σας!



Για...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

Ultimus

Umber Hulk
Joined
Nov 30, 2012
Messages
883
Εξαιρετικά νέα! Είχα αγαπήσει FTL (καθώς και Into the breach, τι να ετοιμάζουν τώρα αυτοί άραγε?) οπότε έφυγε για wishlist!

Edit: ήταν ήδη στη wishlist 🤦‍♂️
 
Last edited:

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
604
Ενδιαφέρον.

Η έλλειψη χρονικής πίεσης σίγουρα αφαιρεί μέρος της RNG δυσκολίας/αποφάσεων ενός run (αυτό το λές καλό και κακό): στο FTL μπορούσες να χάσεις ένα run που πήγαινε καλά γιατί ένα άλμα εντέλει δεν ήταν διαθέσιμο. Από την άλλη σου δίνεται η δυνατότητα για πιο "πλήρη" runs.

Επιπλέον κάτι που δεν αναφέρθηκε (μπορεί να είναι μονο στο demo) είναι ότι βλέπεις απευθείας τη πλήρη διαδρομή σε ένα μη κοντινό σύστημα, πόσα άλματα χρειάζονται και από που μπορείς/πρέπει να πας .

Η ύπαρξη των διαφορετικών campaigns σίγουρα βοηθάει να το πιάσει κάποιος με τριψήφιο αριθμό ωρών στο FTL. Μένει να δούμε αν έχουν αντιγραφεί/εφαρμόστει σωστά οι διαφορετικές στρατηγικές που σου προσέφερε (αλλά και σε καθοδηγούσε) το FTL με τα διάφορα σκάφη που ξεκλείδωνες.
 
Last edited:

captain kal

Mind-flayer
Joined
Dec 2, 2012
Messages
2,493
Καλό το FTL και τα παράγωγά του, αλλά πλέον δεν μπορώ τα rogue likes με τα επαναλαμβανόμενα runs!!! Προτιμώ την κλασσική δομή των παιχνιδιών!!
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
207
Καλό το FTL και τα παράγωγά του, αλλά πλέον δεν μπορώ τα rogue likes με τα επαναλαμβανόμενα runs!!! Προτιμώ την κλασσική δομή των παιχνιδιών!!

Την τελευταία φορά που το είπα αυτό, ακολούθησαν 20+ ώρες and counting στο Curse Of The Dead Gods κι εν μέσω Deus Ex, Metro 2033 και ΑC Odyssey. Είναι η πρώτη μου επιλογή το απόγευμα / βράδυ που θα κάτσω να παίξω τις καθημερινές. Rogue-likes μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...
 
Top Bottom