Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Παιδιά αυτές οι κοσμέτικ παπαρίτσες έχουν πάψει να μας απασχολούν εδώ και χρόνια. Χάιπ ξεκάθαρο είναι, σιγά μην τις φοράμε ως το φινάλε του παιχνιδιού.

Επίσης, το 'fluid combat' ιδανικά μεταφράζεται στο σύστημα του Dishonored. Σε διαφορετική περίπτωση, το κλαίγαμε. Έχω πάντως καλό προαίσθημα για τη φάση κι εγώ. Πιστεύω πως θα δούμε το αρτιότερο πραγματικά βαμπιροαρπιτζί όλων των εποχών. Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ανακατώνονται οι δημιουργοί οι βασικοί του πρωτότυπου.
 
Ας έχει την ατμόσφαιρα/γράψιμο του 1ου και χού γκίβς ε σίτ για τα κοσμέτικ! Υπέροχα νέα γενικά :D
 
[quote quote=512959]Δε βγάζει άλλα κουέστ, όλα τελειωμένα λέει. Και το στρημ που το είδα με το ακάουντ συνδεδεμένο, δε μου έδωσε τίποτα. Ράντομ ντροπς ήταν λέει, σαν τα στρημ του ροκελί. Μλκ αυτό, μιας και ήταν μία η ευκαιρία να σου κάτσουν. Οκ κλάιν κιόλας βέβαια, δύο ρουχαλάκια, θα επιβιώσουμε.[/quote]

Μάλλον θα έκλεισαν τα quests του πρώτου stream (είχα βάλει και τις απαντήσεις σε προηγούμενη σελίδα). Στα δύο "ταίρια" σου μίλησες να φανταστώ, ε;
 
Ναι, όλα τα γριφοειδή πέρα από ερωτήσεις του στυλ πόσο κάνει ένα κι ένα, ωραία μέρα σήμερα, που μένεις και τι έφαγες, τα απάντησα με το γουίκι αγκαλιά να τελειώνω. Είδα εκεί κάποια που είχαν να κάνουν με διάφορα λάιβ ηβέντς τα οποία φαίνεται απλά να έλειπαν. Εγώ πατούσα μέχρι που μου είπε ότι ολοκλήρωσα όλα τα διαθέσιμα κουέστς. Με το τελευταίο ταίρι έπιασα και κουβέντα κανονικά, κανονίσαμε ποτάκι. Droggeljug έγραψα, what does that mean απάντησε. Αισθάνθηκα την χημεία αμέσως..
 
Eντάξει απίστευτο νέο! Μιλάμε το περιμέναμε τόσο καιρό και για μένα ένα από τα καλύτερα game ever, τα game δλδ που σου μένουν χαραγμένα στην μνήμη όσα χρόνια και να περάσουν.
Day one αγορά και για πάρτυ τους θα το έβαζα ακόμα και το malware epic store στο pc αν το είχαν σε αποκλειστικότητα αλλά not θα μπει steam κανονικά :D
 
Να ρωτήσω. Ζητάμε πολλά για μια κουτάτη κολέκτορ έκδοση?
 
@Στέφανος

Στα δικά μου μάτια το Dishonored δεν είναι rpg, ούτε το σύστημα μάχης με ενθουσιάζει. Για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα μία μάχη σαν του προηγούμενου game, αλλά καταλαβαίνω ότι ο gamer του 2020 δε θα καταφέρει να προσαρμοστεί. Oh well...

Κι εγώ είμαι αισιόδοξος, αλλά να ξεπεράσει το προηγούμενο VtM δύσκολο το κόβω, τουλάχιστον σε γραφή και ατμόσφαιρα.

 
Το Dishonored το έδωσα σαν παράδειγμα αβίαστης ροής των μαχών. Συνδυάζει πολύ αρμονικά χρήση skills με melee και ranged επιθέσεις, σαν εμπειρία και αίσθηση. Κάτω από το καπό, προφανώς του λείπουν πολλά πράγματα μέχρι να χαρακτηριστεί ως RPG. Θυμάμαι πως με ranged όπλα το Bloodlines δεν είχε και την καλύτερη αίσθηση στις μάχες. Με ένα αποτέλεσμα μεταξύ των νεότερων Deus Ex και Dishonored, θα είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος.
 
Ναι,ισχύει όταν ήταν αίσχος η μάχη με ranged, αλλά ερχόταν ως απόρροια του ότι ήταν skill based (σε αντίθεση με το Dishonored που είναι action oriented αν δε με απατά η μνήμη μου-πάει καιρός). Ναι, τα σύγχρονα Deus Ex ίσως να ήταν μια καλή βάση, αλλά ΟΚ, δεν έχει και πού νόημα να το συζητάμε, καλώς ή κακώς όταν φτιάχνεις game σε προοπτική 3ου/1ου προσώπου δεν έχεις και πολλές επιλογές όσον αφορά τη μάχη. Ή θα είναι action based ή θα μοιάζει εξαιρετικά απαρχαιωμένη.
 
Ελπιζω σε αλλαγη 1ου 3ου προσωπου. Αν και αν εχει επιρροες απο τα παραπανω παιχνιδια θα μου αρκει.

Εγώ περιμένω να δω την πυραμίδα των Τρεμερε στο Σιάτλ.
 
Το πρώτο παιχνίδι παλεύεται κάπως σήμερα ή τα μάτια μου θα ματώσουν πιο πολύ από την οθόνη;

Από τη μια έχω περιέργεια γιατί τόσος χαμός από την άλλη νομίζω πως δεν πρόκειται να το εκτιμήσω πλέον. Any thoughts?

 
Παλεύεται αρκετά, θεωρώ. Ξεπερνάς το αρχικό σοκ (ειδικά αν προέρχεσαι από τίποτα Διβιζιον και Ουίτσορες) και προσαρμόζεσαι στον κόσμο. Με δεδομένους τους περιορισμούς της τεχνολογίας του τότε σε σχέση με σήμερα, τα facial animations της Source Engine θα τα έλεγα και ισάξια με φετινές παραγωγές στον τομέα των RPG.

Δεδομένη η εγκατάσταση και της τελευταίας έκδοσης του Community Patch, αν το παίξεις. Νομίζω το ΓΚώΓΚ το περιλαμβάνει στο πακέτο του παιχνιδιού.
 
Μια χαρά βλέπεται. Πρέπει να το παίξω κι εγώ σωστά κάποια στιγμή.
 
Αυτό το 'βλέπεται' είναι πολύ σχετικό. Δυστυχώς τα 3d παιχνίδια γερνάνε άσχημα και γρήγορα, ειδικά εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει πάνω από εξαετία-επταετία. Κέης ιν πόιντ, ακόμα και το ΜΕΓΚΑΖΟΜΦΑΓΚΑΓΚΟΤΙ Ρέτ Τέτ Ρηντέμψιο που το είχα τέτοια κάψα, με αποτρέπει από το να ασχοληθώ μαζί του σε βάθος (100% ολοκλήρωση) ακριβώς γιατί τόσο πολλά κομμάτια του φωνάζουν αρχαιότητα/παλιατζούρα. Το στόρι και η γραφή σίγουρα θα με κρατήσουν ως το φινάλε, αλλά δεν θα το χαρώ ψυχωτικά όπως π.χ την Καγκουρειάδα.
 
Πιο πιθανό βρίσκω να μάτωναν μάτια, αυτιά, φρύδια κτλ στον καιρό του παρά σήμερα, λόγω των τεχνικών θεμάτων του. Και τις δυο φορές που το τερμάτησα βέβαια ήταν χωρίς κομιούνιτι πατς ή κάτι τέτοιο. Είχα αντοχές τότε. Με το κομιούνιτι πατς περασμένο δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Απογειώνει μάλιστα την εμπειρία, όχι απλά την βελτιώνει. Τώρα πόσο παλεύεται οπτικά είναι άλλο θέμα, τα τρισδιάστατα θεωρώ ότι γερνάνε λίγο άσχημα. Δύσκολα θα γυρνούσα να κοιτάξω κάτι τόσο παλιό προσωπικά. #gloriouspcremasterrace

Kι επειδή οι κωλοτούμπες είναι πιο επίκαιρες από ποτέ..

https://twitter.com/VtM_Bloodlines/status/1108958523054915584

Δεν θα το πάρουν πίσω είπαν, καμπανάκια μλκς δεν έχει.

https://www.youtube.com/watch?v=6jJkdRaa04g
 
Το ξανάκαναν και τουιτ πριν λιγο, τους έχουν ζαλίσει μάλλον με αυτό το θέμα.

https://twitter.com/VtM_Bloodlines/status/1109879538635415554

Επίσης λένε πως "είναι σε συζητήσεις για physical ψωλλέκτορ'ς edition".

Επίσης:

https://twitter.com/bmitsoda/status/1109876977224146944
 
Καλό το ότι δεν είναι voiced για μένα. Ειδικά από τη στιγμή που θα παίξει character creation.

Όσο για το αν βλέπεται, προσωπικά στα παλαιότερα παιχνίδια με ενοχλεί περισσότερο ο χειρισμός. Τα γραφικά του φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με σημερινές παραγωγές, αλλά νομίζω λόγω source και community patch είναι υποφερτά. Αλλά γενικά οι μάχες είναι αρκετά clunky, αυτό μπορεί να ενοχλήσει αν έχεις συνηθίσει σε Batman ή Shadow of Mordor ξέρω γω.
 
[quote quote=513041]Το ξανάκαναν και τουιτ πριν λιγο, τους έχουν ζαλίσει μάλλον με αυτό το θέμα.

<twitter-widget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1109879538635415554"></twitter-widget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Επίσης λένε πως “είναι σε συζητήσεις για physical ψωλλέκτορ’ς edition”.

Επίσης:

<twitter-widget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-1" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1109876977224146944"></twitter-widget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/quote]

αυτή είναι η ποιο σωστή αντιμετώπιση. neutral. Σαν studio θέλεις απλά να πουλήσεις όσα ποιο πολλά αντίτυπα μπορείς και να διαθέσεις το game σου σε όσο περισσότερο κόσμο.
Τώρα αυτές οι άλλες οι μλκ με περικεφαλαία βλέπε epic store και τα studio που πάνε και κλείνουν αποκλειστικές συμφωνίες η ακόμα και η rockstar με την νοοτροπία της είναι απλά για γιαούρτια.
 
Λέω εγώ τώρα, μην εκπλαγείτε αν στην πορεία και όσο πλησιάζουμε στο release, δείτε ανακοίνωση αποκλειστικότητας για το Epic Store. Οι προπαραγγελίες είναι πολύ εύκολο να είναι ανοιχτές σε όλες τις πλατφόρμες, ώστε να έχει μια εικόνα η μάρκετινγκ ομάδα για το μέγεθος της ζήτησης. Αν δεν φτάσουν κάποιο συγκεκριμένο στόχο, εννοείται θα τρέξουν στο 'μαξιλαράκι' που προσφέρει η Έπικ. Είναι κρετινική επαγγελματική αντίληψη να κυκλοφορήσουν με αβέβαιες πωλήσεις 'για το ροκ και τη σημαία των Τορεαδόρ'.
 
Μια χαρά βλέπεται πάντως το Bloodlines 1 με το community patch, το έβαλα χτες περιμένοντας να κάνω σκληρό bounce off ακριβώς επειδή το 3d δεν γερνάει με τη χάρη του pixel art, αλλά κατέληξα να παίζω δυο ωρίτσες χωρίς να το καταλάβω, και χωρίς να μου χτυπάει τίποτα άσχημα στο μάτι, με μια μικρή εξαίρεση: ο κεντρικός χαρακτήρας, όταν οι cutscenes γυρνάνε σε third-person, κινείται φοβερά άτσαλα, σαν νευρόσπαστο. Πολύ παράξενο, και δεν ισχύει και γενικά, μόνο σε αυτές τις στιγμές.
 
Back
Top