- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 17,930
Δεν έχω παρακολουθήσει το clusterfuck μετά την αρχική ανακοίνωση οπότε δεν ξέρω αν είναι από τα πράγματα που αλλάξανε, πάντως σύμφωνα με την αρχική ανακοίνωση το νέο σύστημα θα άρχιζε να ισχύει από 1/1/24, αλλά η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού δεν είχε καμία σημασία - για αυτό άλλωστε τους έκραζαν ότι αλλάζουν μονομερώς συμφωνημένα deals.
Βρήκα σε ένα blog πως:
These changes go into effect January 1st, 2024. Developers were concerned that they’d be hit with huge bills come that date, but Unity did make it clear that while it will take a game’s previous sales and downloads into account, it will only charge developers based on activity after that date. So, for example, if you, a Unity Personal subscriber, have a game that has made $200,000 and has 200,000 downloads by January 1st, you will be subject to the new fees but only on any downloads made after January 1st. If you only sell one copy of your game for the month of January 2024, you only owe Unity 20 cents.
Οπότε με βάση αυτό αν κατάλαβα καλά δεν θα πληρώσουν για τα installs που θα γίνουν πριν την 1/1/2024.
Βασικά ούτως ή άλλως το σύστημα αυτό είναι τόσο ανάπηρο που παίζει να φάει άκυρο από κάνα δικαστήριο. Αλλά λέμε τώρα.