What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

What do I really need to learn to make an RPG in Unity 3D?

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Παρόλο που από game development είμαι πιο αρχάριος και από τους αρχάριους, ανά διαστήματα ψάχνω διάφορα πράγματα σχετικά.
Κοίταζα λίγο τα έργα και ημέρες της spiderweb software και σκεφτόμουν διάφορα για τα παιχνίδια τους και πως κάποια πράγματα που εγώ θεωρώ μικρές λεπτομέρειες, πως θα έκαναν μεγάλη διαφορά στα παιχνίδια τους. Οπότε μπήκα στο τριπάκι του πως φτιάχνεις ένα ισομετρικό RPG και άρχισα να ψάχνω τριγύρω.
Το πρώτο που έψαξα ήταν για την Unity που εδώ και 10 χρόνια λέω να πιάσω να σκαλίσω λίγο, μέχρι την εγκατάσταση έχω φτάσει βέβαια, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Ψάχνοντας λοιπόν έπεσα στο παρακάτω πολύ ενδιαφέρον άρθρο:
 

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,669
έχω σχεδόν σταθερά μια απορία γιατί ο κόσμος αποφεύγει σταθερά ελεύθερα εργαλεία που τυχαίνει να είναι και καλύτερα για τις ανάγκες του...

 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Θα συμφωνισω με τον godot τυπο. επειδη εκανα μια γυρα στην πιατσα, αντιμετωπισα τα ιδια προβληματα.
Εκανα μουγκα επειδη ειμαι αρχαριος και δεν τα καταλαβαινω ολα αυτα. Το αλλο θεμα ειναι ο χρονος που πρεπει να αφιερωσεις για να κανεις μια μπουρδιτσα, για τον χαβαλε.
Θα ασχοληθω οταν βγει μια engine που θα ακολουθει φωνητικες εντολες. φτιαξε μου εναν ανθρωπο και διπλα μια γκομενα που πινει μπυρα σε ποτηρι του καφε.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Δεν ξέρω, αλλά από τις μηχανές που έχω τσεκάρει έχω στα "αν έφτιαχνα παιχνίδι τι μηχανή θα έβαζα" τις unity και godot.