Witcher 3 : The Wild Hunt

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ξέρω μόνο το kingdom Come και το FF13: Lightning returns με χρονικούς περιορισμούς, αλλά δεν ξέρω πώς το χρησιμοποιούν. Και απ' ό,τι διάβασα, το 2ο ήταν πολύ αγχωτικό.
Κανονικά, εφόσον θέλουμε immersion σε games, θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα open world παιχνίδια με χρονικούς περιορισμούς. Να σε λέει π.χ. σε 10 in-game μέρες θα συμβεί ΕΚΕΙ ΑΥΤΟ. Μέσα σ' αυτές τις μέρες να μπορείς να τριγυρνάς και να κάνεις ό,τι θέλεις (side quests, races, κλπ.), ΑΛΛΑ τη 10η μέρα πρέπει να είσαι ΕΚΕΙ. Αν δεν είσαι, να αλλάζει το επόμενο quest της main campaign με τρόπο ώστε να είναι πιο δύσκολο να το κάνεις. Αν δεν ξαναπάς, και το επόμενο και ούτω καθεξής. Και στο τέλος ο boss να έχει γίνει παντοδύναμος λόγω της δικής σου αδιαφορίας!!
Αλλά καταλαβαίνω ότι ούτε η τεχνολογία υπάρχει για κάτι τέτοιο, αλλά και θα ήταν ρίσκο για την εταιρία να μην έχει πωλήσεις το παιχνίδι αυτό.
 
Αυτό το Kingdom Come δεν το έχει δώσει ο μικροτσούτσουνος; ίσως το τσεκάρω μετά το Witcher, αν και έβαλα και Shadow Warrior χθες...

(πτνα άπλε, μας μπέρδεψες την Ciri με την Siri)
 
Οι χρονικοι περιορισμοι με αγχωνουν, δεν τους θελω, αυτα ειναι για την πραγματικη ζωη. Προς τι η γκρινια για τα side quest ρε πατριωτες;
υπαρχουν για να σου δωσουν εξοικιωση με τον κοσμο που καλπαζεις (σημαντικο), χρηματα, level. gwent. Ειναι μια ευκαιρια να κανεις κατι διαφορετικο και ας μην ξεχναμε οτι καποια απο τα quest ειναι πολυ αστεια.

Υπαρχει main quest το οποιο την πρωτη φορα του εβαλα σημαιακι ως, την επομενη φορα καθυστερησε το.
δεν βαζω spoiler

Οταν βρισκεις το ξανθο που φτιαχνει αλοιφες για τις αιμορροιδες των χωρικων. Πατε μαζι στην σπηλια-τσαρδι του μασκοφορου και απο το πουθενα ξεκιναει roller coaster. Αν και ηταν για το level μου, βγηκαν στην επιφανεια εποχες "You are not prepared!!!!"
H Noob κατασταση μου βοηθησε να ζησω τον εφιαλτη μου στο witcher. Τωρα εσεις που γεννηθηκατε με το σπαθι στο χερι, ψαχνατε το quest στο log και αναρωτηθηκατε ποτε το κανατε. Στο δευτερο run, το αφησα να ωριμασει λιγο μεσα μου. εκανα το quest 1-2 level αργοτερα, προετοιμασμενος απο αποψη gear και μικρογευματων απο τον Γρηγορη στο backback και βρηκα το quest σε challenge mode. δεν ψοφισα αλλα δεν το περασα και σαν το χερι μεσα στο βρακι μου.

Το quest με το τηγανι, μας φανερωνει εναν κοσμο με κατασκοπους, προδοσιες και αλησμονητες πατριδες. Πραγματα που τα βρισκουμε μπροστα μας και τα τρωμε στην μαπα με τον χοντρο που κουτσαινει. Οπως συμβαινει και με τον τυπο που μας κοροιδεψε με το καρο, οπου εχουμε την επιλογη να βοηθησουμε το ανταρτικο ή να τον κοψουμε. Σε γενικες γραμμες βρισκουμε side quest που μας δινουν επιλογες στρατιωτικου/πολιτικου τυπου. Στην πορεια βρισκουμε τετοιες επιλογες και σε quest που επηρεαζουν το τελος του παιχνιδιου.
 
Ένα άλλο θεματάκι στο Witcher 3, είναι πως όταν στο τέλος αντιμετωπίζεις τον αρχικακό και τα τσιράκια του, είσαι πλέον αρκετά overleveled ώστε να τους κάνεις πλάκα, όπως ο Luke στον Kylo Ren. Αντίστοιχο πρόβλημα έχει και το Horizon που παίζω τώρα και το AC: Odyssey απ' όσο θυμάμαι. Γενικά στα open-world τις κεντρικές αποστολές όσο τις αφήνεις για μετά τόσο λιγότερο επικές τις αισθάνεσαι, από πλευράς gameplay.

Μπορείς να ενεργοποιήσεις το lvl scaling λίγο πριν το τελικό boss για να το φέρεις στα μέτρα σου.
 
Open world βλέπω, χρονικούς περιορισμούς διαβάζω, Fallout πουθενά.
Ο Τσουρινάκης θα ήταν αντίθετος με την απουσία ένστασης του @Hellion για την έλλειψη αναφοράς του παιχνιδιού.
 
Δεν μου αρέσουν καθόλου οι χρονικοί περιορισμοί σε τέτοιους είδους παιχνίδια. Rpg παίζουμε όχι αγώνα δρόμου. Ο σκοπός είναι να απoλαύσουμε το παιχνίδι με ότι έχει να μας προσφέρει. Αν παραλλείψουμε τα μισά side quests, ειδικά του W3 τα οποία είναι τόσο καλά όσο είναι τα main quest άλλου παιχνιδιού, βράστα. Αμάν ποια με το immersion και το immersion. Αν είναι έτσι μην παίζουμε issometric , αλλά μόνο First Person, γιατί στην πραγματικότητα δεν βλέπουμε τα πράματα με μια κάμερα πάνω από το κεφάλι μας.....
 
Rpg παίζουμε όχι αγώνα δρόμου.

- Σε παρακαλώ γενναίε μου ήρωα φέρε το μαγικό βότανο που θα σώσει το ετοιμοθάνατο παιδί μου! Βιάσου!

*6 μήνες μετά περνάς τυχαία απο το σπίτι*

- Το βρήκες το βότανο;

- Όχι.

- Βιάσου γιατί δεν έχουμε πολύ χρόνο.

*1 χρόνο μετά καθαρίζοντας τα side quests*

- Το έφερα!

- Χωρίς την άμεση βοήθεια σου υπερήρωα μου δεν θα τα καταφέρναμε...

QUEST COMPLETED

+100XP

LEVEL UP
 
αν χαλιέστε τόσο με αυτό, μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας το ιμέρσιο. Αφού έδωσε αυτή την αποστολή, γιατί δεν πήγατε να την κάνετε με τη μία και πήγατε μετά από ένα χρόνο; Αν έσκαγε κάνα failed το quest ομως πάλι μουρμούρα θα χαμε γιατί το W3 βάζει χρόνο στα quest και δεν μας αφήνει να τα κάνουμε με την ησυχία μας.

Αν θέλετε τρέξιμο, δεν έρχεστε για κάνα Dead by Daylight; Έχουμε έλλειψη από survivors αυτή την εποχή....
 
Ρε σεις η γκρίνια δεν είναι για τα sidequests ούτε για την χρήση χρονικών περιορισμών. Η γκρίνια είναι για τα quests που ενώ οι developers δεν θελουν να βάλουν χρονικό περιορισμό τα γράφουν λες και υπάρχει για να δώσουν μια ψεύτικη αίσθηση αγωνίας.
 
Αυτό που λέει ο @Admiral . Όπως είπα μου δημιουργεί ψυχολογικά και έχω τύψεις να κάνω τσάρκες στα μπορντέλα του Νόβιγκαρντ αντί να τρέξω να σώσω την Ciri.

Δεν με νοιάζει αν θα έχει χρονικό περιορισμό, αλλά όταν μου προσφέρεις χίλια 2 άλλα πράγματα που μπορώ να κάνω και αυτό δεν έχει καμία επίπτωση σε κάτι που μου λες ότι είναι time critical ε... ή κάνε το story να είναι περιορισμένο σε ένα μονοπάτι με 2-3 παρακλάδια side quests ή μην το κάνεις να φαίνεται ότι είναι time critical.

Δεν μου μυρίζει το ένα και το άλλο μου ξινίζει, όσο περνάει ο καιρός έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα open world games είναι μια ψευδαίσθηση και μάλιστα κακοφτιαγμένη. Το καλό με το W3 είναι ότι ναι οκ το να μπορείς να κάνεις και το ψωροκουέστ του χωρικού δίνει ένα ιμέρσιο και δεν ξέρω αν ακούστηκα μέχρι τώρα ότι το θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει (δεν είναι κακό να υπάρχει δίνει μια αληθοφάνεια όπως είπε και ο @Hellion τι τον νοιάζει τον χωρικό να βάλει μάσκα γιατί θα πεθάνουμε όλοι από κορόνα; την κότα μου θα την βρεις; ), αλλά από την άλλη νοιώθω ότι αν κάποιος κάτσει να ασχοληθεί με αυτά και με αυτά, χάνει το πραγματικά καλό κομμάτι του παιχνιδιού, γιατί αν πας το story μήνα με το μήνα γιατί έχεις πιάσει να πας σε κάθε νησάκι του Σκαλίτζ εεεεε κάπου χάνεις την ροή.

Μάλλον να κάνουμε ένα άλλο thread Open World VS Closed World? :p έχω και άλλα να γράψω
 
Είστε έτοιμοι για ray-traced Witcher 3;


Δωρεάν update για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Μεγάλη CDPR!
 
Καλά μέχρι στιγμής δεν χάνουμε τίποτα, θα δούμε πως θα εξελιχθεί το RT. Το θέμα είναι αν το RT με dedicated hardware μπορεί να τραβήξει βάρος από την κάρτα γραφικών ώστε να κερδίσουμε σε επιδόσεις.

Το global illumination δεν είναι τυχαία σε χρήση παντού εδώ και χρόνια, παρόλο που υπάρχει το ray trace και το global radiocity σαν μορφές ρενταρίσματος. Είναι μέχρι τώρα η ποιο αποδοτική μορφή και το τι χάνεις είναι λίγο, σε σχέση με τις επιδόσεις που κερδίζεις.
 
. Αν είναι έτσι μην παίζουμε issometric , αλλά μόνο First Person, γιατί στην πραγματικότητα δεν βλέπουμε τα πράματα με μια κάμερα πάνω από το κεφάλι μας.....
Isometrics παίζουμε για το ατελείωτο Κλικι Κλικι, όχι για το immersion.
 
Μάλλον να κάνουμε ένα άλλο thread Open World VS Closed World? :p έχω και άλλα να γράψω

giphy.gif


Σηκώνει πολύ συζήτηση το θέμα του Open.
 
Back
Top