Αν περιμένεις να σου επιτεθεί, κάνεις dodge την κατάλληλη στιγμή και της σκας ένα απλό χτύπημα την φορά τουλάχιστον, η αρκούδα πέφτει και χωρίς καν να φας damage. Το βίντεο του ccwr είναι ενδεικτικό.
Για το φλέγον ζήτημα των φρακτών, επιβεβαίωσα πως μπορείς να τους μπηδήξεις αλλά επιλεκτικά. Μπορείς να μπηδήξεις δηλαδή τα πέτρινα τειχάκια, αλλά όχι αυτά τα ξύλινα "αγκαθωτά" που βρίσκεις στο πρώτο χωριό πχ. Έχει ψωμί η υπόθεση και σηκώνει ολόκληρο άρθρο περί πηδήγματος.
ΥΓ. Μπήκα στο πρώτο "κυρίως" Act και επισκέφθηκα <span class="bbcode_spoiler">τον Εμίρη στην Βιζίμα</span>, και ενώ περπατούσα εδώ κι εκεί σήκωνα παράλληλα οτιδήποτε δεν ήταν καρφωμένο κάτω. Μέχρι και κάτι βουτυρομάχαιρα. Γελάω μόνος μου τώρα που σκέφτομαι το ρωκ της όλης πράξης.
ΥΓ2. Έχει επιβεβαιώσει κανείς το πώς επηρεάζεται το world state του παιχνιδιού ανάλογα με τις αποφάσεις μας στο 2? Πχ μιλούσα με έναν νιλφγκααρντιανό διπλωμάτη και μου έδειχνε έναν χάρτη του κόσμου, και σύμφωνα με αυτόν <span class="bbcode_spoiler">ο Radovid έχει καταλάβει την Kaedwen και καμπερώθηκε απέναντι από τον ποταμό Pontar και περιμένει εκεί τους Μιλφγκαρντιανούς.</span>. Αναρωτιώμουν αν αυτό αλλάζει αν κάποιος έκανε διαφορετικά πράγματα στο 2.