What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Welcome back, commander. Ο πόλεμος κατά των εξωγήινων έχει τελειώσει, οι Advent αποτελούν παρελθόν και η κοινωνία του σύμπαντος του XCOM προσπαθεί να επανέλθει στην κανονικότητα, η οποία πλέον περιλαμβάνει τους επιζώντες και απελευθερωμένους humans, τους εξωγήινους που ξέμειναν στον πλανήτη μας αλλά και τα υβρίδια-αποτελέσματα των γενετικών πειραμάτων. Πρότυπο για την συνύπαρξη όλων αυτών των ετερόκλητων ομάδων αποτελεί η City 31, μια μεγαλούπολη όπου οι φυλές έμαθαν να συμβιώνουν και να συνεργάζονται… μέχρις ότου μια δολοφονική ενέργεια κατά της δημάρχου διαταράσσει την κοινωνική ειρήνη. Υπόγειες δυνάμεις κινούνται στο παρασκήνιο με άγνωστους σκοπούς και η XCOM καλείται να αναλάβει έναν καινούριο ρόλο, αυτόν της δύναμης καταστολής και διατήρησης της ειρήνης. Εμείς λοιπόν σαν διοικητές της ειδικής ομάδας Chimera Squad θα πρέπει να εξαρθρώσουμε εγκληματικές οργανώσεις και να λύσουμε εγκαίρως το μυστήριο της δολοφονίας προτού η αναρχία καταπιεί την City 31...
Continue reading...


 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
7,564
Τέλος και από εμένα το Chimera Squad. Θα μου άρεσε να δω ένα spin-off sequel για να κρατήσουν τις καινοτομίες εκεί, αλλά μερικές δεν θα ήθελα να τις προσθέσουν με τίποτα στο 3.

Το breach point ενώ είναι πολύ ενδιαφέρον, το ότι έβαζε τους στρατιώτες μου τυχαία στο χάρτη ύστερα με τρέλαινε κάθε φορά. Και στο classic (expert)/ironman έχει μεγάλη σημασία η τοποθέτηση των μονάδων σου.

Το οποίο Ironman ήταν Ironman light, μιας και αν έχανες την αποστολή απλά έκανε restart λόγω του ότι δεν μπορούσαν να πεθάνουν μόνιμα οι χαρακτήρες.

Στο XCOM 1+2 με οδηγούσε το παιχνίδι λόγω του στησίματός του να μαξάρω αρκετούς στρατιώτες. Εδώ μόλις βρήκα τους 4-5 αγαπημένους μου, τους έπαιρνα πάντα και παντού με μοναδική εξαίρεση αν είχαν κάποιο scar. Ούτε καν θυμάμαι την τύπισσα με το shotgun πως την λένε. Την είχα αφήσει μόνιμα στο research για να μειώνονται οι μέρες ανακάλυψης των νέων τεχνολογιών.

Αυτό δεν σημαίνει πως οι χαρακτήρες ήταν αδιάφοροι, απλά εγώ δεν τρελάθηκα για όλους. Τα interactions μεταξύ τους ήταν πολύ πετυχημένα.

Το strategy layer της πόλης είναι όπως το παιχνίδι. Μικρής κλίμακας. Δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν περίμενα και κάτι περισσότερο εξαιτίας τού setting. Μία πόλη, 9 districts. Απλά η αλληλουχία των γεγονότων θα μπορούσε να είχε δωθεί καλύτερα. Ήταν μπλε, πορτοκαλί (άντε, βάλε άλλο ένα), μωβ κοκ.

Για το initiative δεν έχω να πω κάτι το ιδιαίτερο. Αν και προτιμώ τον κλασικό τρόπο που μάθαμε από τα προηγούμενα xcom, μια χαρά μου άρεσε και αυτή η προσέγγιση. Δίνει ένα διαφορετικό τόνο στο πως να ολοκληρώσεις την αποστολή.

Το μόνο που ξεκάθαρα δεν μου άρεσε ήταν το art direction.

Για 10 ευρώ είναι must have τίτλος για τους φίλους τού είδους. Είναι ένα πλουσιότατο ορεκτικό για αυτά που θα ακολουθήσουν στο κυρίως γεύμα (και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι customisation θα παίξει με τους εξωγήινους στρατιώτες μας).
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Στο XCOM 1+2 με οδηγούσε το παιχνίδι λόγω του στησίματός του να μαξάρω αρκετούς στρατιώτες. Εδώ μόλις βρήκα τους 4-5 αγαπημένους μου, τους έπαιρνα πάντα και παντού με μοναδική εξαίρεση αν είχαν κάποιο scar. Ούτε καν θυμάμαι την τύπισσα με το shotgun πως την λένε. Την είχα αφήσει μόνιμα στο research για να μειώνονται οι μέρες ανακάλυψης των νέων τεχνολογιών.
Godmother :D. Το ίδιο έκανα και εγώ, οι Cherub και Shelter πέρασαν όλο το παιχνίδι παρκαρισμένοι σε research και Special Ops. Ίσως έπρεπε να κρατήσουν το fatigue του War of the Chosen για να σου δώσουν κίνητρο να τους χρησιμοποιείς όλους.
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,267
Εγώ την Godmother δεν την πήρα καν. Τώρα την έχω, στο δεύτερο πλέιθρου, αλλά κάπου εκεί έχει καταλήξει και είμαι νωρίς ακόμα ;P
Για μένα mvp-op ήταν ξεκάθαρα ο Blueblood.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Εγώ την Godmother δεν την πήρα καν. Τώρα την έχω, στο δεύτερο πλέιθρου, αλλά κάπου εκεί έχει καταλήξει και είμαι νωρίς ακόμα ;P
Για μένα mvp-op ήταν ξεκάθαρα ο Blueblood.
Για μένα θα έλεγα η Torque. Η δυνατότητα να κλειδώσεις άμεσα μια μεγάλη απειλή ήταν σούπερ χρήσιμη σε όλες τις περιστάσεις.
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,267
Nαι, αλλά ο Blueblood καθάριζε τα πάντα απ' την αρχή (με timeline manipulation φυσικά) χωρίς να γινόταν κάτι άμεση απειλή. :p
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Nαι, αλλά ο Blueblood καθάριζε τα πάντα απ' την αρχή (με timeline manipulation φυσικά) χωρίς να γινόταν κάτι άμεση απειλή. :p
Δεν τον είχα τον Blueblood μέχρι τις αρχές της δεύτερης investigation οπότε άργησε αρκετά να μπει στο κλίμα. Στην αρχή είχα Godmother, Cherub και Claymore.
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
7,564
Blueblood λατρεία. Ήταν ο mvp μου, με δεύτερο τον Axiom και πολύ κοντά την Torque. Η Terminal με κρατούσε ζωντανό. Αυτή που με ψιλοαπογοήτευσε, ενώ την περίμενα καλύτερη ήταν η Patchwork.

Ξέχασα τη Zephyr. Εκτός και αν δεν έκανα κάτι σωστά, ξεκίνησε πολύ δυνατή, αλλά όσο προχωρούσα δεν έβρισκα κάτι για να αυξήσω το damage της κι έτσι πήγε στον πάγκο και αυτή.
 
Last edited:

Ultimus

Umber Hulk
Joined
Nov 30, 2012
Messages
801
Χμ, τώρα πήρα χαμπάρι πως είναι standalone game και όχι dlc του 2!
Πώς και το έβγαλαν έτσι;
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Χμ, τώρα πήρα χαμπάρι πως είναι standalone game και όχι dlc του 2!
Πώς και το έβγαλαν έτσι;
Λογικά για να μην περιορίσουν το πιθανό κοινό στους αγοραστές του XCOM 2.
 

kara

Lich
Joined
Dec 15, 2012
Messages
5,743
Χμ, τώρα πήρα χαμπάρι πως είναι standalone game και όχι dlc του 2!
Πώς και το έβγαλαν έτσι;
Έχει φτιαχτεί από διαφορετική ομάδα της Firaxis. Λειτουργεί σαν spin-off πιο πολύ. Βγήκε ως standalone γιατί θέλανε να πειραματιστούν με νέους gameplay και storytelling μηχανισμούς χωρίς να πρέπει να κάνουν rebalance όλο το XCOM 2.

 

Ultimus

Umber Hulk
Joined
Nov 30, 2012
Messages
801
Έχει φτιαχτεί από διαφορετική ομάδα της Firaxis. Λειτουργεί σαν spin-off πιο πολύ. Βγήκε ως standalone γιατί θέλανε να πειραματιστούν με νέους gameplay και storytelling μηχανισμούς χωρίς να πρέπει να κάνουν rebalance όλο το XCOM 2.

Μάλιστα κατάλαβα! Πήρε πιστοποίηση για μπάκλογκ :D
 

tommas

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 2, 2012
Messages
376
Λογικά για να μην περιορίσουν το πιθανό κοινό στους αγοραστές του XCOM 2.
Γι αυτό ακριβως το χτύπησα και εγώ. 25 ώρες εχώ κλείσει μια χαρά πάει. Περισσότερες εντυπώσεις όταν το τελειώσω.

Πάντως ρε παιδία έχω μια απορία. Διαβάζω τα bios πχ και αναφέρονται σε έναν Liberation War of 2035. Δεδομένου ότι τελείωσα το Enemy Unknown στο Impossible (χωρίς να έχω χάσει καμμιά περιοχή παρακαλώ) έχετε καταλάβει σε τι ακριβώς αναφέρονται??????:unsure::unsure::unsure:
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,447
Γι αυτό ακριβως το χτύπησα και εγώ. 25 ώρες εχώ κλείσει μια χαρά πάει. Περισσότερες εντυπώσεις όταν το τελειώσω.

Πάντως ρε παιδία έχω μια απορία. Διαβάζω τα bios πχ και αναφέρονται σε έναν Liberation War of 2035. Δεδομένου ότι τελείωσα το Enemy Unknown στο Impossible (χωρίς να έχω χάσει καμμιά περιοχή παρακαλώ) έχετε καταλάβει σε τι ακριβώς αναφέρονται??????:unsure::unsure::unsure:
Το επίσημο canon της σειράς δεν είχε τόσο ικανό commander οπότε η ιστορία του XCOM 2 ξεκινάει απο το σενάριο ότι χάσαμε τον πρώτο πόλεμο :D
 
Top Bottom