Latest activity

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • Borracho
    Ρε συ Μπίλια, το Πλάκ Φον το ένα, είχε πεντιγκρή. Το 'γραψε ο Χίλ, ο Κινγκ Τζούνιορ. Ήταν 90% αστυνομικό θρίλερ, με ένα 10% πασπάλισμα...
  • Borracho
    Borracho reacted to soad667's post in the thread Προτάσεις για ταινία with Haha Haha.
    To ΓΑΜΗΣΕ και ΨΟΦΗΣΕ το Μπλακ Φον 2 με το υπερφυσικό, έλεος δηλαδή. Φρέντι Κρούγκερ από τα ελομάς την είδε ο Γκράμπερ.
  • Borracho
    Borracho reacted to Eaglos's post in the thread Γιουροβίζο. with Love Love.
    Το coop Slyrim/Blizzard δεν τα καταφερε. Το εφαγαν τα τσιτσιδα. Ηταν δυνατες οι συμμετοχες φετος, αγνες εποχες 90ς απο ελληναδικα.
  • Borracho
    Borracho reacted to Admiral's post in the thread Γιουροβίζο. with Love Love.
    Οι ψηφοφόροι δικαίωσαν τον τίτλο του thread, σεβασμός.
  • Borracho
    Borracho reacted to Eaglos's post in the thread Γιουροβίζο. with Love Love.
    Σολάροντας στον πάτο των site πέτυχα παλιά εητίλα, τότε που παραλίγο να στείλουμε τον Δράκουλα του Bram Stoker
  • Miden Agan
    Miden Agan reacted to Admiral's post in the thread Γιουροβίζο. with Haha Haha.
    Οι ψηφοφόροι δικαίωσαν τον τίτλο του thread, σεβασμός.
  • Myrmidonas
    Presence and mindfulness in 90's Japan while sorting bento and onigiri. See full article...
  • Admiral
    Admiral reacted to Eaglos's post in the thread Γιουροβίζο. with Salute Salute.
    Το coop Slyrim/Blizzard δεν τα καταφερε. Το εφαγαν τα τσιτσιδα. Ηταν δυνατες οι συμμετοχες φετος, αγνες εποχες 90ς απο ελληναδικα.
  • Eaglos
    Eaglos replied to the thread Γιουροβίζο..
    Το coop Slyrim/Blizzard δεν τα καταφερε. Το εφαγαν τα τσιτσιδα. Ηταν δυνατες οι συμμετοχες φετος, αγνες εποχες 90ς απο ελληναδικα.
  • Admiral
    https://www.gamingonlinux.com/2026/05/not-only-will-the-new-steam-controller-scream-at-you-but-it-can-play-tunes-as-well/ εμένα κάπως...
  • Admiral
    Admiral reacted to shredder's post in the thread Προτάσεις για ταινία with Salute Salute.
    Ειδα το MORTAL KOMBAT 2. Το ειδα μαζι με δυο φιλους και μια φιλη μια κοντη καστανη που την γνωρισα πριν 2 μηνες . Μας αρεσε παρα πολυ...
  • Admiral
    Admiral reacted to soad667's post in the thread Προτάσεις για ταινία with P.A.N.I.C. P.A.N.I.C..
    To ΓΑΜΗΣΕ και ΨΟΦΗΣΕ το Μπλακ Φον 2 με το υπερφυσικό, έλεος δηλαδή. Φρέντι Κρούγκερ από τα ελομάς την είδε ο Γκράμπερ.
  • Admiral
    Admiral reacted to lucinos's post in the thread Ragequit Discord Server with Like Like.
    για το discord έχουμε λέει year of the linux desktop...
  • Admiral
    Admiral replied to the thread Γιουροβίζο..
    Οι ψηφοφόροι δικαίωσαν τον τίτλο του thread, σεβασμός.
  • Admiral
    Admiral reacted to Northlander's post in the thread Γιουροβίζο. with Haha Haha.
    Προφητικός.
Back
Top