- Joined
- Oct 8, 2013
- Messages
- 11,408
Όχι να το παινευρώ αλλά κάνω μπάνιο στον Βοϊδομάτη χειμώνα καλοκαίρι. Ψαρεύω όλη μέρα με νερό μέχρι την μέση. Τώρα που ζεστάθηκαν τα νερά, ο Αώος έγινε κάτουρο, όλα είναι πιο εύκολα.
@munkinnousu Κάρφωσα τους γείτονες για την ανακύκλωση. Μόλις είδα πόσο κοστίζει το κάθε ξεφόρτωμα του Restmüller έπεσαν τηλέφωνα να βρουν ποιος/ποιοι πετάνε φαγητά εκεί μέσα. Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας όταν βαζεις χαρτί μαζί με τετραπάκ και αποφάγια;
@munkinnousu Κάρφωσα τους γείτονες για την ανακύκλωση. Μόλις είδα πόσο κοστίζει το κάθε ξεφόρτωμα του Restmüller έπεσαν τηλέφωνα να βρουν ποιος/ποιοι πετάνε φαγητά εκεί μέσα. Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας όταν βαζεις χαρτί μαζί με τετραπάκ και αποφάγια;