Log in    Register   

Login to your account

or
 Use Facebook account

Create an account * * Required field

The name you entered is not valid.
Please enter a valid username. No space at beginning or end, at least 2 characters and must not contain the following characters: < > \ " ' % ; ( ) &
Password invalid.
The passwords you entered do not match. Please enter your desired password in the password field and confirm your entry by entering it in the confirm password field.
Invalid email address
The email addresses you entered do not match. Please enter your email address in the email address field and confirm your entry by entering it in the confirm email field.


or
 Use Facebook account

EDITORIALS

Το μέλλον των computer RPGs

Το μέλλον των computer RPGs

18 October 2017, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Χρυσή εποχή ή νέος μετεωρίτης;

Wasteland, Pillars of Eternity, Shadowrun, Tyranny, Numenera, Divinity Original Sin, Pathfinder... Μήπως βρισκόμαστε λίγο πριν ένα ακόμα extinction-level event;

Admiral's backlog adventures: Μέρος 1ο

Admiral's backlog adventures: Μέρος 1ο

17 September 2017, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Παίζοντας games μετά την... ημερομηνία λήξης

Ποια παιχνίδια άντεξαν στον χρόνο και ποια είναι καλύτερα να μείνουν στο παρελθόν; Σκέψεις και εντυπώσεις από την επιχείρηση "καθάρισμα του backlog".

It's Not You, It's Me

It's Not You, It's Me

30 June 2017, Συντάκτης: Στέφανος Κουτσούκος, Posted in EDITORIALS, Borracho's Cantina

You can never go back home.

Γλυκόπικρες αλήθειες, η πάροδος του χρόνου και λοιπά (μεταμεσονύκτια) δαιμόνια.

"Games as a service"

20 June 2017, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

It's so HOT right now!

Μπορεί η βιομηχανία του gaming να αποφεύγει την καινοτομία όπως ο διάβολος το λιβάνι αλλά πέφτει με τα μούτρα όταν μυριστεί χρήμα.

Δεν με νοιάζει αν το game development είναι δύσκολο.

Δεν με νοιάζει αν το game development είναι δύσκολο.

25 March 2017, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

H υπομονή και η κατανόηση έχουν όρια.

Κάθε φορά που ένα αναμενόμενο παιχνίδι τα κάνει μούσκεμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακούμε το γνωστό "game development is hard". Ώρα να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους.

Περί Torment: Tides of Numenera

Περί Torment: Tides of Numenera

06 March 2017, Συντάκτης: Κώστας Καλλιανιώτης, Posted in EDITORIALS, Adventurer's Guild

What can change the nature of a "meh"...

Διαβάσαμε τα review, παίξαμε το game, ας γράψουμε και δυο πιο προσωπικές αράδες για το θέμα.

[12 3 4 5  >>  

We are using cookies to give you the best experience on our site. Cookies are files stored in your browser and are used by most websites to help personalise your web experience.