What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Baldur's Gate 3

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,272
Έχει πέσει πολύ συνέντευξη από την larian. Baldur's Gate 3 PAX East Interview - Listening to Fan Feedback, Adding Raytracing

In the gameplay reveal, we did see some environmental interactions such as a broken wall collapsed opening a passage into a lower level. Can we expect to see a lot more of that in the full game so that we can affect enemies as well as have some clever moves?

Matt: Yeah, absolutely. This is just the start of it. We're still working to just add more of these environmental interactions. The basic idea is that if you were to sit down and play a game of Dungeons and Dragons and talk to a DM, anything you might ask the DM to do, like shooting a rock held up by vines to drop onto bandits, we want to have that in there for you as well. It's really giving you the purest and best pen and paper experience. So yes, of course, we're going to keep on adding those interactions into the game.

Θέλω πολύ να δω σε ποιο βαθμό θα το καταφέρουν αυτό. Όχι μόνο στην αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αλλά και στους εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης των quests.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Θέλω πολύ να δω σε ποιο βαθμό θα το καταφέρουν αυτό. Όχι μόνο στην αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αλλά και στους εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης των quests.

Καλά παραδείγματα βρίσκονται στις προηγούμενες δουλειές τους στα DOS 1 + 2 :)
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,272
Καλά παραδείγματα βρίσκονται στις προηγούμενες δουλειές τους στα DOS 1 + 2 :)

Νομίζω ότι η Larian είναι πράγματι πρωτοπόρος σε αυτό τον τομέα σε σχέση με τους υπόλοιπους RPG developers. Αυτό που ελπίζω να πετύχουν είναι να επιτρέψουν την επίλυση των quests ακόμα και με τρόπους που δεν είχαν σκεφτεί και οι ίδιοι οι developers, αν και ομολογουμένως αυτό απαιτεί μεγάλη προσήλωση στην εξομοίωση ενός ρεαλιστικού κόσμου.
 

mruseyourbrain

Blackguard
Joined
Oct 29, 2015
Messages
1,178
Πάντως το community των old school rpgs δείχνει σχιζοφρενικές τάσεις. Μπαίνω στο Kickstarter του Pathfinder Wrath of the Righteous στα σχόλια και το 90% ζητάει από τους δημιουργούς να βάλουν turn based mode. Βγαίνει το Baldur's Gate 3 gameplay παντού σχόλια δεν είναι πιστό στα παλιά αφού δεν έχει Rtwp. Να το κοιτάξουμε λίγο αυτό.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,272
Πάντως το community των old school rpgs δείχνει σχιζοφρενικές τάσεις. Μπαίνω στο Kickstarter του Pathfinder Wrath of the Righteous στα σχόλια και το 90% ζητάει από τους δημιουργούς να βάλουν turn based mode. Βγαίνει το Baldur's Gate 3 gameplay παντού σχόλια δεν είναι πιστό στα παλιά αφού δεν έχει Rtwp. Να το κοιτάξουμε λίγο αυτό.

Αυτό είναι το φαινόμενο της χορτασίλας, όπως λέει η μητέρα μου. Παλιότερα που το είδος των cRPGs ήταν δυσεύρετο δεν ασχολούμασταν με τόσες λεπτομέρειες. Τώρα που αποκτήσαμε περισσότερες επιλογές έχουμε την πολυτέλεια να γκρινιάζουμε για τέτοια θέματα. Το βλέπω και στον εαυτό μου, παρά την απέχθειά μου για το RTwP έκανα back το Pillars of Eternity στο Kickstarter ενώ ούτε καν εξέτασα το ενδεχόμενο για το Pillars 2. Η διαφορά είναι ότι όταν ξεκίνησε η campaign του Pillars 1 τα cRPGs τα μετρούσαμε στα δάχτυλα του ενός χεριού ενώ όταν ξεκίνησε το Kickstarter του Pillars 2 είχαμε ήδη μπει στην περίοδο της αναγέννησης του είδους.
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Can you say anything about the level cap?

We’re planning to cover levels 1 through 10 in full release.

Αυτόματα καταλαβαίνω πως σχεδιάζουν 2 παιχίδια.

 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
There is a lot of criticism on tone and story (which could be unwarranted due to only seeing 1 hour of gameplay). What are you doing to make sure the tone and story has the soul of the original Baldur's Gate 1/2 (which we all love) and not just D&D.

At PAX you saw around one hour of what will become a very, very long story. In other words, you’ve seen nothing yet. Rest assured that the story of BG3 is a dark epic rife with dark encounters and tough choices that will challenge your preconceptions about what it is to be a hero. In fact, I’d say heroic players will have a hard time staying on the righteous path, whereas fiendish players will simply have a ball.

One of the strong themes of the Baldur’s Gate series is the discovery of a darkness inside your character- and the choice of how to deal with what you are and what you may become. There’s a very obvious interloper inside our player characters - the illithid tadpole - and as your story unfolds, you’ll soon realise that the ways it is changing you aren’t quite what you expected.

But just as in BG 1 and 2, the dark sides of the story are balanced with romance, humour, heroism, catharsis - these are very large games and they contain a multitude of situations and tones. We’re going to put you in some very dark places, with some very unpleasant characters, but we’ll show you a lot of beauty and wonder as well.

Again, it’ll be in no small part up to you how dark the game becomes. We don’t actively encourage you to do terrible things, but it’s certainly an option. Giving you the freedom to roleplay means we’re already preparing to mop up a lot of blood...
 
Last edited:

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Αυτό ερχόμουν να βάλω μόλις τώρα. Ενθαρρυντικό (και ναι, μιλάω σοβαρά).

Άλλο ενδιαφέρον σημείο:
Q: I think the concern here is that people felt that playing DOS2 as non-origin characters was somewhat pointless because they would miss out on quite a few dialogue options, and would have substantially less storyline. This was especially true if you were playing co-op, because each person who made a custom decreased how much you could interact with even companion stories. Will there be more storyline for customs than what was seen in DOS2? Perhaps something akin to Dragon Age Origins origin characters?

A: This isn’t DOS2. In BG3, custom characters have a much stronger connection to the world and the main arc of the story - whether they’re from Baldur’s Gate, further afield, or somewhere else entirely (hey, githyanki). The campaign is much more reactive to your actions - when we say there are serious consequences to your choices, we really mean it - and as you move through your adventure, you’ll discover quest-lines and stories that relate directly to the character you’re roleplaying, and the things that you’ve done. We’re confident that you won’t feel short-changed in terms of narrative breadth and depth if you choose to play as a custom character- we love our origins, but this campaign is built for all of you.

Κατά τ' άλλα σαν παρουσίαση τα χάλια τού WotR είχε. Αν και αυτό οφείλεται στο reddit. Ψάχνεις να δεις που είναι οι ερωτήσεις και ποιες οι απαντήσεις. Ελπίζω να βγάλουν σαν την Owlcat ένα ευανάγνωστο κείμενο αύριο.

Το party με ακούει? Custom characters θα φτιάξουμε φαντάζομαι, όχι τους φλώρους τους origin. Εδώ δεν είναι DOS, είναι BG (ορίστε το' πα, φτου κακά).
Επίσης, κάποιος να πει στην cleric να φύγει απ' τα lawful μονοπάτια. Και πάλι καλοί θα είμαστε. :p
 
Last edited:

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Άρα σύστημα τοποθεσιών/ταξιδιού λίγο-πολύ όπως στα D:OS (μία μεγάλη περιοχή για κάθε chapter, και στο τέλος προχωράς ανεπιστρεπτί στην επόμενη), ξεκινώντας από τα ανατολικά κατά μήκος του Chionthar και φτάνοντας μέχρι το BG, μεταξύ άλλων.

Και έχουν και "grime system" στα σκαριά ώστε να μην είναι τα πάντα τόσο καθαρά και στοργικά.

Καλές ειδήσεις.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Άρα σύστημα τοποθεσιών/ταξιδιού λίγο-πολύ όπως στα D:OS (μία μεγάλη περιοχή για κάθε chapter, και στο τέλος προχωράς ανεπιστρεπτί στην επόμενη)

Αν και έχει περάσει καιρός από τότε που έπαιξα τα DOS 1/2 , θυμάμαι να σε αφήνει ελεύθερα να πας σε προηγούμενες περιοχές.
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Μάλλον εννοεί πως δεν έχει ουσιαστικό νόημα να γυρίσεις σε προηγούμενη περιοχή.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Μάλλον εννοεί πως δεν έχει ουσιαστικό νόημα να γυρίσεις σε προηγούμενη περιοχή.

Έχει αν ψάχνεις συγκεκριμένα skill books. Κάθε φορά που έκανες lvl up έκαναν restock και έφερναν περισσότερες επιλογές, οπότε ξαναγύριζες να μιλήσεις με τους NPC που τα πουλούσαν.

Portals είχε παντού οπότε η μετάβαση ήταν πανεύκολη.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Για D: OS 1 που μπορώ να πω σίγουρα, μπορούσες να γυρίσεις όλο τον κόσμο μέχρι να φτάσεις στο point of no return το story (δηλαδή, όταν απομένουν λίγο τρέξιμο και 3-4 μάχες), αλλά δεν είχε ιδιαίτερο νόημα, εκτός κι αν σου είχαν ξεφύγει πράγματα ή είχες αφήσει επίτηδες κάτι για αργότερα (που δεν είχε ιδιαίτερο νόημα, γιατί το content ήταν πολύ level specific, no scaling here).
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Έχει αν ψάχνεις συγκεκριμένα skill books. Κάθε φορά που έκανες lvl up έκαναν restock και έφερναν περισσότερες επιλογές, οπότε ξαναγύριζες να μιλήσεις με τους NPC που τα πουλούσαν.

Portals είχε παντού οπότε η μετάβαση ήταν πανεύκολη.
Απο ενα σημειο και μετα βρισκονται ολα στη βαση σου. Αλλα ναι, μεχρι να ξεκλειδωσεις ολα τα portals, ισως να χρειαζοταν να ξαναγυρισεις. Και παλι ομως, ειναι απλα ψωνια. Δεν ειναι το unique item που το πουλαει μονο ενας vendor, αλλα κατι που θα το βρεις αρκετες φορες μπροστα σου.
(sorry για την ατονια, αλλα ειμαι απο κινητο και ειναι ηδη pain in the ass να γραψω αυτες τις 3 γραμμες)
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,050
Το party με ακούει? Custom characters θα φτιάξουμε φαντάζομαι, όχι τους φλώρους τους origin. Εδώ δεν είναι DOS, είναι BG (ορίστε το' πα, φτου κακά).
:p

Προφανώς, δεν χρειαζόταν καν να το αναφέρεις. Εγώ ξέρω ήδη ότι θα φτιάξω Barbarian με μπουτάρες. :journal:
Θα ακολουθήσει βέβαια κάποια στιγμή και πλέιθρου με μόνο πάρτυ origins.

Ωραίο το ΑΜΑ, απάντησαν αρκετά πραγματάκια.
Δεν μου άρεσε αυτό που πάνε να κάνουν με το reaction, προτιμώ τον τρόπο του Solasta. Που σου βγάζει μήνυμα και σου λέει: Θες να κάνεις opportunity attack; Θες να καστάρεις shield; κλπ.
Εδώ λέει θα επιλέγεις από πριν τι reaction θες και θα γίνεται αυτόματα. Και αν ρε μαν βάλω το shield αλλά χρειαστώ το counterspell για reaction ή το ανάποδο;

Επίσης μούφα μου φάνηκε οι πόσες ενέργειες από action πάνε σε bonus action. Άκου dash και disengage bonus action. Κάτι που καθιστά αυτομάτως (σχεδόν) άχρηστους τους rogues, αν και αναφέρουν ότι ψάχνουν τρόπους να το ανατρέψουν αυτό.

Ενθαρρυντικές πάντως απαντήσεις γενικά σε διάφορα θεματάκια.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Αναφορικά με τις τοποθεσίες, εννοούσα το ότι (απ' όσο θυμάμαι, τουλάχιστον), κάθε περιοχή ήταν αυτοτελής από πλευράς ύφους, quests και κεντρικής ιστορίας. Δηλαδή, άπαξ και έπαιρνες και ολοκλήρωνες ένα sidequest/main quest στην 1η περιοχή (Act 1 της ιστορίας ) και μετά ταξίδευες στην 2η (Act 2) και την 3η (Act 3), δεν υπήρχε περίπτωση να πετύχεις κάποιο νέο quest στα πλαίσια του οποίου θα έπρεπε να ταξιδέψεις πίσω στην 1η περιοχή ούτως ώστε να το προχωρήσεις.
 
Top Bottom