What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Baldur's Gate 3

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
@tinapeis Ο Τσουρινάκης θα ήταν όντως αντίθετος με αυτό :D Έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά αν δεν κάνω σοβαρό λάθος θυμάμαι σε άρθρο του να γράφει ότι είχε δυσκολευτεί τόσο πολύ με τον Firkraag που τελικά την πάλεψε μόνο με συνεχές kiting και το casting ενός AOE spell, δεν θυμάμαι ποιο συγκεκριμένα.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,271
Γενικά αυτά τα παιχνίδια ήταν λίγο kite em all. Ειδικά αν δεν ξέρεις καλά αγγλικά και το build γίνεται βάσει ενστίκτου. Για έναν από το χωριό λέω 😛
Βρήκα και τα δισκάκια που είχε δώσει το pc master gold, τυχαίο; Μάλλον όχι. Στήνω και χώνομαι!
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
αν δεν κάνω σοβαρό λάθος θυμάμαι σε άρθρο του να γράφει ότι είχε δυσκολευτεί τόσο πολύ με τον Firkraag που τελικά την πάλεψε μόνο με συνεχές kiting και το casting ενός AOE spell, δεν θυμάμαι ποιο συγκεκριμένα.

Τι ανεφερες τωρα, ο Firkraag είναι βαθιά ριζωμένος στη μνήμη μου ρε συ!

Ειδικά αν δεν ξέρεις καλά αγγλικά και το build γίνεται βάσει ενστίκτου.

και ΕΙΔΙΚΑ αν δεν εχεις νιωσει τι ειναι το DnD :p
Θυμάμαι τον εαυτό μου να ξενερώνω γιατι δεν μπορούσα να kite-arw τους skeletons στο high hedge με τοξο xD

EDIT: και ολα αυτα μας τα ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΟΥΝ επειδη γουσταραν final fantasy κυριοι...!!!
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Γενικά αυτά τα παιχνίδια ήταν λίγο kite em all. Ειδικά αν δεν ξέρεις καλά αγγλικά και το build γίνεται βάσει ενστίκτου. Για έναν από το χωριό λέω 😛
Βρήκα και τα δισκάκια που είχε δώσει το pc master gold, τυχαίο; Μάλλον όχι. Στήνω και χώνομαι!

Τρου στορι: Όταν έπαιξα το Baldur's Gate δεν είχα ιδέα από DnD και το πρώτο build μου ενός μάγου ήταν τόσο αποτυχημένο που πέθανα στην πρώτη μάχη στο Candlekeep από έναν που σου την πέφτει σε ένα σπίτι. Τον χτύπησα με magic missile και μετά πάλευα να τον πετύχω με το staff με πλήρη αποτυχία.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,086
Gathering the Party - Community Update #2

Though this journey began now years ago when we visited Wizards of the Coast for the first time in 2017, these past few weeks have been momentous and emotional, since this was the first time we were able to share Baldur’s Gate 3 with all of you, the people for whom the game is being made.

54b0252f2ad11f38a524a8b4082dc088b92ff27d.jpg


We will soon embark on an epic adventure as Baldur’s Gate 3 enters Early Access, and we couldn’t possibly venture forth without first gathering you, our party. One thousand of you gathered with us as we streamed the game live for the first time at PAX East in an auditorium filled to the brim, and an extra thousand of you were sadly turned away because there was no more space. Hundreds of thousands of you gathered online which - we’re told in confidence - broke some records. Thousands of you each waited three hours to gather with us at our PAX East booth, to see what would have happened if the dice rolls weren’t against us. It has been humbling and exciting to gather together as we start this new journey, venturing forth, going the way of the dice.
What you will eventually play has been in the planning at Larian and closely with Wizards of the Coast for over 4 years now, with their key creative people colliding with our key creative people in ways that we will eventually talk about in greater length. Our task is to create the ultimate Dungeons & Dragons game; a loving and modern sequel to Baldur’s Gate 2. Oozing with 5e D&D greatness, set in the world that you know and love. You will explore Baldur’s Gate 100 years after Baldur’s Gate 2. The Bhaalspawn saga has ended, and a new threat is converging on the city of Baldur's Gate. But the gods do not forget, and the shadows and scars of the past will not stay silent. You will meet and get to know many new characters, and encounter some of the legendary characters you know and love.

Most importantly, you’ll learn how their stories have evolved. And as you play, you will heavily influence their fate. Over the course of the past 3 weeks, the final missing ingredient has been added into our new development pipeline: you.

Let’s look at how we’ve evolved since the release of Divinity: Original Sin 2 in 2017. Firstly, we finished Divinity: Original Sin 2 with 120 people. DOS2 was shipped on the second version of the Divinity engine (we still haven’t found a cool name for it yet), and our Producer David Walgrave said recently in an interview with TechRaptor that in BG3 "there’s about 20-30% of the Original Sin engine left and we rewrote so many systems and so many things." We’ve been colloquially calling this 4.0 engine the “Baldur’s Gate Engine”, and it’s designed from the ground up for Baldur’s Gate.

But how does this happen? Between 2017 and the announcement of BG3 we’ve grown to 250 people + we have over 100 outsourcers working on this. Still independent. Funded entirely by yourselves who dived so eagerly into Divinity: Original Sin 2. We were quiet since the announcement just before E3 of the previous year. But internally, kinetic energy has propelled us forward with new systems, pipelines, and people who when not playing D&D were all helping us to put together what you saw at PAX East, 2020. There’s quite the adventure ahead.

We’ve built an engine that allows all 250 people at Larian collaborate to become the ultimate DM. Allowing for near-limitless reactivity, responsiveness, and a memory that never forgets who you are, or what you’ve done. No matter who you roll, dice-rolls, modifiers, and physical simulation have all been designed to simulate a D&D experience that feels as though it’s straight from the imagination, where no matter the dice roll the story will continue. It’s also a game that is intended to span the entire range of human emotion. It is in equal parts a dark and a light game. “We always want to make failure as interesting as it possibly can,” said Senior Writer Adam Smith. “We don’t put everything that’s cool and interesting behind success.”

1898ab52850c703425abb94e9af1e625f3b2ea44.jpg


“Light and dark are really good sources of advantage,” noted Swen in a recent GameSpot interview. The philosophies that define the rules in D&D 5e also define the narrative, where you’ll often make difficult decisions through initiative or through the roll of the dice. The Baldur’s Gate games were dark - sometimes darker than many people remember. Baldur’s Gate 3 is no exception, though in 2020 we’re able to take the gamut of emotion and experience and stretch it further due to systems, simulation, and of course also our cinematics team. Unfortunately we did not make it to the end of our PAX East 2020 live demo due to a feature (see: bug), but those in the hall witnessed a scene where Astarion’s hunger got the better of him, and through a series of dice rolls (and often audience choice), Astarion sank his teeth into Shadowheart to varying degrees of mortality. Astarion was happy (systemically), but Shadowheart often ended up dead (also without irony, systemically).

Baldur’s Gate 3 is on course to be a ‘Mature’ game, which is publishing language for “if you go any further the ratings board is going to be extremely annoying”. We want to push the limits of every theme within the game, which should allow you to play exactly how you’d like to play. Astarion may be a Vampire Spawn, but that doesn’t mean he has to be evil - if hungry. Though you saw one path at PAX East, there were many possibilities for good, and evil -- note also, everything in between. It has always been Larian’s plan to create games that allow you to play however you wish. This larger team, and this new engine, allow us to push this further than ever before. Much further than Divinity: Original Sin 2.

601174f198e5022bcd2dd81b44df6248ef35ab6d.jpg


As you delve into an epic adventure that subverts the binary morality found in many RPGs, and explore Baldur’s Gate with new and existing characters, 100 years after the story of the first two games, dice roll by dice roll, we hope that together we can reignite that great sense of discovery you felt as you dived for the first time into Baldur’s Gate 1 & 2, bringing the experience of an open-ended D&D game to photo-realistic realisation, albeit with 5e rules in place of 2nd edition rules. Things have come a long way in 20 years, but what’s important to us is that you’re along for the ride.

You have many questions, and we have answers. We’ll be hosting a Reddit AMA where you can ask Swen (Creative Director), David (Producer), Adam (Senior Writer), Nick (Lead Systems Designer), and Jiji (Writing Director) your questions. 11:00 PT on March 12, over on Reddit!

See you all in Early Access.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Στο Firkraag έτρωγαν όλοι ξύλο διότι πήγαιναν να τον παλέψουν όταν το συναντήσουν πρώτη φορά και
δεν μπορούσαν να καταπιουν το φαρμάκι της προδοσίας
.

Αν πήγαινες λίγο πριν φύγεις από Athkatla ήταν μια χαρά ισορροπημένη η μαχη χωρίς cloudkill cheese tactics
 
Last edited:

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Στο Firkraag έτρωγαν όλοι ξύλο διότι πήγαιναν να τον παλέψουν όταν το συναντήσουν πρώτοι φορά και δεν μπορούσαν να καταπιουν το φαρμάκι της προδοσίας.

Αν πήγαινες λίγο πριν φύγεις από Athkatla ήταν μια χαρά ισορροπημένη η μαχη χωρίς cloudkill cheese tactics
Δε γινεται αυτο, απο τη μια η φωνη του
Carsomyr
και απο την αλλη η προδοσια δεν σε αφηνουν να φυγεις...δεν ΓΙΝΕΤΑΙ να φυγεις (καλα νταξ εκτος και αν η μαχη ηταν turn based :trollface:)
 
Last edited:

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,086
Εγώ κρατάω και άλλα.

Our task is to create the ultimate Dungeons & Dragons game; a loving and modern sequel to Baldur’s Gate 2. Oozing with 5e D&D greatness, set in the world that you know and love. You will explore Baldur’s Gate 100 years after Baldur’s Gate 2. The Bhaalspawn saga has ended, and a new threat is converging on the city of Baldur's Gate. But the gods do not forget, and the shadows and scars of the past will not stay silent. You will meet and get to know many new characters, and encounter some of the legendary characters you know and love.

Baldur’s Gate 3 is on course to be a ‘Mature’ game, which is publishing language for “if you go any further the ratings board is going to be extremely annoying”. We want to push the limits of every theme within the game, which should allow you to play exactly how you’d like to play.

As you delve into an epic adventure that subverts the binary morality found in many RPGs, and explore Baldur’s Gate with new and existing characters, 100 years after the story of the first two games, dice roll by dice roll, we hope that together we can reignite that great sense of discovery you felt as you dived for the first time into Baldur’s Gate 1 & 2, bringing the experience of an open-ended D&D game to photo-realistic realisation, albeit with 5e rules in place of 2nd edition rules. Things have come a long way in 20 years, but what’s important to us is that you’re along for the ride.
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Με πρόλαβες. Είχα σκοπό να προσθέσω κι άλλα, αλλά ήμουν από κινητό και ήταν λίγο πρόβλημα στην οθόνη του να μαρκάρω πολλά σημεία και να τα βάζω ένα ένα.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
@tinapeis Ο Τσουρινάκης θα ήταν όντως αντίθετος με αυτό :D Έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά αν δεν κάνω σοβαρό λάθος θυμάμαι σε άρθρο του να γράφει ότι είχε δυσκολευτεί τόσο πολύ με τον Firkraag που τελικά την πάλεψε μόνο με συνεχές kiting και το casting ενός AOE spell, δεν θυμάμαι ποιο συγκεκριμένα.
Δε θυμάμαι να είχε εκφραστεί ανοιχτά υπέρ του ενός ή του άλλου συστήματος μάχης. Για το Firkraag δεν το είχα διαβάσει, αυτό που θυμάμαι πάντως (ID2 review πρέπει να το έγραφε) ήταν πως δε μπόρεσε ποτέ να ολοκληρώσει την τελική μάχη του πρώτου ID, γεγονός που δε λέει απαραίτητα κάτι περί προτίμησης ή ανωτερότητας tb αλλά περισσότερο έδειχνε έλλειψη ubersk1llzz που ήθελε το encounter.
Ok, μιλώντας σοβαρά δεν ήταν δυσκολότερη η μάχη από οτιδήποτε έχεις δει μέχρι τότε στο παιχνίδι, απλά για κάποιο λόγο φαινόταν να μην είχε καταλάβει πως ακόμα και σε
περιορισμένους χώρους με παγίδες
μπορούσες να φέρεις τον αντίπαλο εκεί που ήθελες. Ομάδα 6 ατόμων ενάντια σε
5 αντιπάλους -σε "waves" σχεδόν
, σιγά τη μη διαχειρίσιμη κατάσταση. Άσε που αν έχεις κάνει και Heart of Winter μπορείς να γυρίσεις πιο τούμπανο. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος θα το έφτανε μέχρι εκεί αλλά θα πάθαινε εμπλοκή. Σίγουρα δεν είναι "on the easy side" αλλά εντάξει ίσως πήγε να κάνει kiting ή κάτι τέτοιο... :p
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Ομολογουμένως η μάχη στο ID2 ήταν δύσκολη λόγω του challenge rating. Εντούτοις, πιστεύω ότι ο Τσουρινάκης ποτέ δεν το είχε με το στρατηγικό σκέλος των μαχών σε οποιοδήποτε RPG.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
ήταν πως δε μπόρεσε ποτέ να ολοκληρώσει την τελική μάχη του πρώτου ID,


Χμ, δεν το θυμάμαι αυτό. Είχε δημοσιεύσει στο Adventure SOS κάποια στιγμή μια στρατηγική που του έστειλα για τη μάχη, αυτούσια παρόλο που ήταν κανονικό σεντόνι, η μισή στήλη έφυγε, γιατί από μικρός ήμουν της λεπτομέρειας πανάθεμά με.

Πάντως στο vanilla ΙD1, τα περί έλλειψης skill τα ακούω βερεσέ, broken τελείως ήταν το final encounter. Ο Belhifet είχε magic resist over 9000, αντίστοιχα saving throws και τους πάντες εκτός από τον fighter μονόχιτους. Χώρια τα τσιράκια του που μπορούσαν να κάνουν party wipe από μόνα τους. Μόνο με κωλόφαρδο paralyse μέσω του chromatic orb (level 1 spell!) ή τρελό cheese με εκμετάλλευση της αδυναμίας στο pathfinding της AI έβγαινε η μάχη. Μετά το Heart of Winter που έπαιρνες άλλα 5 level, άλλη ιστορία τελείως...
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
Δε θυμάμαι κάποιο cheese tbh, δυνατά single target cold και holy spells, τα πιο δυνατά potions και spell buffs, πριν την μάχη ή αν σου τελείωναν και
detect traps, δε γίνονταν disarm από όσο θυμάμαι αλλά μπορούσες να δεις που είναι τουλάχιστον
. Από εκεί και πέρα, εκείνος με το μεγαλύτερο armour να τον tankάρει, αν είχε χτυπηθεί άσχημα τον απομάκρυνες και έβαζες τον επόμενο με το πιο μεγάλο AC μπροστά του, όσο έπαιζε κυνηγητό το μπος (με τον προηγούμενο char) έτρωγε μερικές free επιθέσεις/βέλη. Έχει λογική δυσκολία πάντα στα πλαίσια τελικής μάχης, τουλάχιστον από όλα τα IE παιχνίδια. Γενικά, αν φας γρήγορα την παρέα του, οι πιθανότητες να κερδίσεις αυξάνονται πολύ (θυμάμαι πως μέχρι να κάνει engage σε melee έχεις χρόνο να φας μερικούς, δεν ξέρω αν είναι θέμα της AI ή όχι). Το πιθανότερο είναι πάντως πως κάποιος θα έχει παίξει πρώτα το HoW, γιατί μπορεί να επιστρέψει από εκεί και να συνεχίσει το main campaign.
Πάντως αν αυτή ήταν broken, τότε κάποιες μάχες στο ToEE
π.χ. Balor, Iuz κλπ
τι ήταν; 😄
 
Last edited:

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Δεν θυμάμαι καμία μάχη στο ToEE να με δυσκόλεψε. Θεωρείται το ToEE δύσκολο παιχνίδι; Δεν ξέρω, πολύ στρωτά μου είχε πάει - είχα παίξει την έκδοση με το τελευταίο official patch.

Spell buffs πριν την μάχη τζάμπα τα έκανες, έτρωγες dispell all μόλις άρχιζε η μάχη, και καλή τύχη να κάνεις recast κάτι της προκοπής. Φυσικά detect traps, και μπορούσαν να γίνουν και disarm... άμα είχες χρόνο, που δεν είχες ούτε για μια, πόσο μάλλον για δεκαπέντε. Summons βοηθούσαν, αν και το cloudkill από τα τσιράκια τα έριχνε σχεδόν αμέσως.

Ούτε ένα στα δέκα spell μου δεν πέρασαν το magic resist του, και αυτά που πέρασαν φάγανε άκυρο από το saving throw. Τo chromatic orb είχε πλάκα, γιατί έτσι και περνούσε το magic resist (η vanilla έκδοση δεν είχε το lower resistance spell, μπήκε με το Heart of Winter), είχε instakill, saving throw paralyzes for 10 turns. Μεγάλο γλέντι τη μια φορά που έπιασε.

Αυτό που λες με τις free επιθέσεις ενώ προσπαθούσε να αποφασίσει ποιον να κυνηγήσει, εγώ το θεωρώ τρελό cheese. Χωρίς αυτό δεν είχες ελπίδα, μιας και μπορούσε να κατεδαφίσει με 2-3 χτυπήματα οποιονδήποτε προσπαθούσε stand and fight. Και ήταν ακριβώς η τακτική που πρότεινα σε εκείνο το γράμμα στον Τσουρινάκη.

Edit: Να πούμε φυσικά, πως αν και το ToEE είχε κάποιες δύσκολες μάχες, η εγγενής ανωτερότητα του turn-based συστήματος μάχης επέτρεπε σε παίκτες με πραγματική τακτική προσέγγιση να μεγαλουργήσουν.
 
Last edited:

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,086
Edit: Να πούμε φυσικά, πως αν και το ToEE είχε κάποιες δύσκολες μάχες, η εγγενής ανωτερότητα του turn-based συστήματος μάχης επέτρεπε σε παίκτες με πραγματική τακτική προσέγγιση να μεγαλουργήσουν.

Βοηθάει και η εγγενής ανωτερότητα της 3.5 φυσικά.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Και μια συνέντευξη μέλους της συγγραφικής ομάδας.

Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Αν καταφέρουν να υλοποιήσουν στην πράξη αυτά που προσπαθούν τότε το παιχνίδι θα γράψει ιστορία.
 
Top Bottom