Steam Deck: To handheld της Valve

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Νέο βίντεο από IGN, αυτή τη φορά για το λειτουργικό:



Είναι η δεύτερη φορά που η Valve λέει κάτι που ειλικρινά αρνούμαι ακόμα να πιστέψω. Στο βίντεο οι άνθρωποι της Valve επαναλαμβάνουν ότι το Steam Deck θα έχει συμβατότητα με την "whole Steam Library". Τι να πω, θα πρέπει να το δω στην πράξη για να το πιστέψω. Αν όμως κατάφεραν ένα τέτοιο θαύμα θα μιλάμε για πραγματική επανάσταση στο Linux gaming.
 

Το άρθρο είναι πολύ κακό και ελλιπώς ενημερωμένο. Η Valve είπε τόσες φορές ότι θα λύσουν το θέμα του anti-cheat μέχρι το launch και ότι έχουν δουλέψει πολύ στο Proton χωρίς να έχουν δημοσιοποιήσει ακόμη την καινούρια έκδοση.
 
έχουν δουλέψει πολύ στο Proton χωρίς να έχουν δημοσιοποιήσει ακόμη την καινούρια έκδοση.

To Proton είναι Open Source και πατάει σε WINE και DXVK (ValveSoftware/Proton). Συνεπώς το "δημοσιοποιήσει" με μπέρδεψε λίγο. Έχεις εύκαιρη την πηγή για να καταλάβω αν πρόκειται για κάποιο release που αναμένεται ή για τίποτα "περίεργο";

Λογικά (Steam Deck and Proton (Steamworks Documentation)) μιλάμε για την πρώτη περίπτωση.
 
για κάποιο release που αναμένεται ή για τίποτα "περίεργο";
η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα πού μπερδεύεσαι για το open source δημοσιοποίηση και release δεν διαφέρουν. Όσο το δουλεύεις εσωτερικά δεν έχεις καμμία υποχρέωση να δώσεις κώδικα, η υποχρέωση για την GPL προκύπτει όταν το διανείμεις τότε (και μόνο τότε) πρέπει να συμμορφωθείς στην άδεια.
 
Η Valve είπε τόσες φορές ότι θα λύσουν το θέμα του anti-cheat
έχει μαλλιάσει η γλώσσα τους να το λένε. Το να μην το πιστεύουν το δέχομαι αλλά δεν μπορούν να παραλείπουν αυτόν τον ισχυρισμό και να αναφέρουν μόνο την δυνατότητα να εγκατασταθούν windows.

Μικρή λεπτομέρεια που θέλω να προσθέσω, τα anti-cheat ήδη δουλεύουν στο Linux αλλά μόνο για ιθαγενή παιχνίδια, αυτό που μένει είναι να δουλεύουν και για τα μη ιθαγενή (proton).
 
η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα πού μπερδεύεσαι για το open source δημοσιοποίηση και release δεν διαφέρουν.

Περισσότερο το "έκδοση" παρά το "δημοσιοποιήσει", σε πρώτη ανάγνωση δεν υπήρξα βέβαιος αν αναφέρεται σε νέο release ή σε κάτι καινούργιο, πχ Deck-specific fork.

Btw δημοσιοποίηση και release δεν είναι αλληλένδετα, μπορώ να ανοίξω/δημοσιοποιήσω κώδικα σε ένα public repo, με ή χωρίς κάποιο license, χωρίς αυτό να αποτελεί release. Μια κάποια εξοικείωση με Git workflows και licensing, σε ανοιχτά ή κλειστά πράγματα, την έχω, να 'σαι καλά.
 
Έχεις εύκαιρη την πηγή για να καταλάβω αν πρόκειται για κάποιο release που αναμένεται ή για τίποτα "περίεργο";

Είμαι στο δρόμο τώρα και δεν μπορώ να τσεκάρω, αν θυμάμαι καλά αναφέρεται στο hands-on του IGN που πόσταρα στην αρχή του thread.
 
μπορώ να ανοίξω/δημοσιοποιήσω κώδικα σε ένα public repo
δεν είναι όμως κάτι τέτοιο, τον κώδικα στον οποίο αναφέρονται τον έχουν εσωτερικά.
 
Νέο βίντεο από IGN, αυτή τη φορά για το λειτουργικό:



Είναι η δεύτερη φορά που η Valve λέει κάτι που ειλικρινά αρνούμαι ακόμα να πιστέψω. Στο βίντεο οι άνθρωποι της Valve επαναλαμβάνουν ότι το Steam Deck θα έχει συμβατότητα με την "whole Steam Library". Τι να πω, θα πρέπει να το δω στην πράξη για να το πιστέψω. Αν όμως κατάφεραν ένα τέτοιο θαύμα θα μιλάμε για πραγματική επανάσταση στο Linux gaming.


ηδη τα περισσοερα game λειτουργούν χωρίς προβλήματα είτε με μικρά προβλήματα
 
Αυτό που με προβλημάτιζει με το Steam deck ειναι

1)Θέση κουμπιών. Φαίνεται πολύ αβολο
2)αποθήκευτικος χώρος αν σκεφτούμε πόσα παιχνίδια είναι πάνω από 100gb. Εκτός και αν τα συμπιεσουν κάπως. SD κάρτες που είχα κοιτάξει γιατι με ενδιέφερε και για το ps vita 512gb κάνει τουλάχιστον 100 ευρώ.
 
Αυτό που με προβλημάτιζει με το Steam deck ειναι

1)Θέση κουμπιών. Φαίνεται πολύ αβολο
2)αποθήκευτικος χώρος αν σκεφτούμε πόσα παιχνίδια είναι πάνω από 100gb. Εκτός και αν τα συμπιεσουν κάπως. SD κάρτες που είχα κοιτάξει γιατι με ενδιέφερε και για το ps vita 512gb κάνει τουλάχιστον 100 ευρώ.
δεν υπάρχει λόγος να ακουμπήσεις 512 είναι πανάκριβες, καλύτερα πάρε 2Χ 256 πχ. Το πρόβλημα δεν είναι η χωρητικότητα όμως, αλλά η ταχύτητα.
Τι ταχύτητα πρέπει να έχει; Είναι και τριμπουρδέλο το speed reporting στις κάρτες SD.
 
o566id0hfhc71.png
 
1)Θέση κουμπιών. Φαίνεται πολύ αβολο
Γιατί όμως; Εγώ έτσι όπως το βλέπω μου φαίνεται πως το dpad και τα κουμπιά βρίσκονται στη φυσική θέση που ξεκουράζεται ο αντίχειρας.
 
και τα κουμπιά βρίσκονται στη φυσική θέση που ξεκουράζεται ο αντίχειρας
και μένα μου φαίνονται στις ιδανικές θέσεις τουλάχιστον στην θεωρία (ακολουθούν το τόξο τού αντίχειρα). Στο βιντεάκι στο ign επίσης είπε ότι αν και φαινόταν ασυνήθιστο τελικά τον βόλεψε εξαιρετικά, εκτός αν θεωρούμε ότι είναι μιλημένος για να δώσει θετική αναφορά.

Σίγουρα πάντως η valve το έχει μελετήσει πολύ το θέμα, πειραματιζόταν με οθόνη σε χειριστήριο ήδη από την εποχή που σχεδίαζε το steam controller.
 
Αν είχαν βάλει κουμπιά-μοχλούς πιο χαμηλά, τότε τα δάχτυλα δεν θα φτάνανε στις σκανδάλες. Επίσης έτσι βολεύουνε και τα trackpad. Αρκεί να το έχουνε καλά ζυγισμένο για να μην σου ταράζει τους καρπούς.
 
Γιατί όμως; Εγώ έτσι όπως το βλέπω μου φαίνεται πως το dpad και τα κουμπιά βρίσκονται στη φυσική θέση που ξεκουράζεται ο αντίχειρας.
Σε όλες τις φορητές κονσόλες είναι στη μέση αν παρατηρήσεις, όχι πάνω πάνω. Anyway μπορει να είναι όπως τα λέτε. Απλά δεν έχω ξαναδεί ποτέ να τοποθετούνται εκεί. Πράγματι δεν φαίνεται άβολο. Και ήθελαν και το χώρο για τα 2 touchpads απ΄οτι βλέπω. Απλά φοβήθηκα μην βαραίνει στα χέρια που το κρατάς από τόσο ψηλά αλλά τελικά όχι απ'οτι φαίνεται. Προσαρμόζει ακριβώς στα χέρια
 

Attachments

  • 1626902283355.png
    1626902283355.png
    763.5 KB · Views: 3
Status
Not open for further replies.
Back
Top