KING’S BOUNTY II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,757
Πριν από έναν μήνα περίπου δημοσιεύσαμε ένα preview για το King’s Bounty II στο οποίο περιγράψαμε τις βασικές λειτουργίες του παιχνιδιού και τις καινοτομίες του σε σχέση με τους προκατόχους του. Η αίσθηση που μου άφησε τότε ο preview code ήταν ενός τίτλου που προχωρά σε αλλαγές σε επιφανειακό επίπεδο χωρίς όμως να χάνει την σύνδεση με ότι προηγήθηκε. Είχα κλείσει το preview με σαφώς θετική διάθεση, όμως επιφυλάχθηκα για το τελικό συμπέρασμα όταν θα είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με τον τελικό κώδικα. Τώρα λοιπόν, μετά από δεκάδες ώρες gameplay με όλους τους διαθέσιμους χαρακτήρες και άφθονο πειραματισμό, μπορώ να πω οριστικά ότι ναι, το King’s Bounty II δικαιούται να φέρει αυτό το ένδοξο όνομα, έστω και αν το νέο στυλ που υιοθέτησε χρειάζεται κάποιο tweaking για να δουλέψει 100%.



Η πιο σημαντική...


Continue reading...
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι developers να κάτσουν να ταλαιπωρηθουν (γιατί είναι ταλαιπωρία από μέρους τους) να κάνουν την εξερεύνηση 3rd person, όταν το παιχνίδι είναι στρατηγικής και μάλιστα tb! Μόνο το Joan of Arc μου έρχεται στο νου, που όμως εκεί μπορούσες και να μαχεσαι μόνος αν ήθελες (μόνο έτσι το είχα παίξει). Δηλαδή εδώ έκαναν την εξερεύνηση 3rd person, μόνο και μόνο για να θαυμάζεις τα περιβάλλοντα απ' αυτήν την οπτική και δεν μπορείς να επιτεθείς σε τίποτα έτσι και όταν βρεις κάτι εχθρικό κατευθείαν αλλάζει η οπτική σε tb; Παράξενος τρόπος παιχνιδιού.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι developers να κάτσουν να ταλαιπωρηθουν (γιατί είναι ταλαιπωρία από μέρους τους) να κάνουν την εξερεύνηση 3rd person, όταν το παιχνίδι είναι στρατηγικής και μάλιστα tb! Μόνο το Joan of Arc μου έρχεται στο νου, που όμως εκεί μπορούσες και να μαχεσαι μόνος αν ήθελες (μόνο έτσι το είχα παίξει). Δηλαδή εδώ έκαναν την εξερεύνηση 3rd person, μόνο και μόνο για να θαυμάζεις τα περιβάλλοντα απ' αυτήν την οπτική και δεν μπορείς να επιτεθείς σε τίποτα έτσι και όταν βρεις κάτι εχθρικό κατευθείαν αλλάζει η οπτική σε tb; Παράξενος τρόπος παιχνιδιού.

Η δική μου θεωρία είναι ότι ήθελαν να κάνουν το παιχνίδι πιο προσιτό στο ευρύ κοινό θυμίζοντας Witcher/Dragon Age στο 3D και Civ στις μάχες.
 
Ήρθα απλώς να πω ότι το key art του παιχνιδιού, που είναι και στην κεντρική σελίδα, βγάζει έντονα Divinity vibes.
Όχι τυχαία, υποψιάζομαι...
 
Last edited:
υπάρχουν πάντως κυρίως προς Ιαπωνία μεριά αρκετά jrpg turn based που είναι πρώτου προσώπου και το γυρνάνε στις μάχες σε turn based. Πιο πρόσφατο παράδειγμα το monster hunter stories 2
 
Προς ώρας, τρώει πολύ ξύλο στο Steam (Mostly Negative), αλλά τα περισσότερα reviews δεν έχουν κλείσει καν ώρα παιχνιδιού.
 
Δεν μου κάνουν καμία εντύπωση τα mixed reviews. Οι fans των προηγούμενων είναι πιθανό να απορρίψουν το νέο στυλ και οι καινούριοι παίκτες θα ζοριστούν εξαρχής γιατί το παιχνίδι είναι δυσκολούτσικο. Είμαι πολύ περίεργος να δω τις τελικές πωλήσεις.
 
Κάποια σχόλια πάντως περί κονσολάδικου χειρισμού μου φαίνονται legit (και τα screenshot με τα gamepad prompts δε βοηθάνε @Admiral :devilish:).
Επειδή είναι πάντως κάτι που μπορεί να patchaριστεί και επειδή μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις το προήγουμενο (ειχά παίξει μόνο το Armored Princess βέβαια) θα τσιμπήσω πιστεύω.
 
Κάποια σχόλια πάντως περί κονσολάδικου χειρισμού μου φαίνονται legit (και τα screenshot με τα gamepad prompts δε βοηθάνε @Admiral :devilish:).
Επειδή είναι πάντως κάτι που μπορεί να patchaριστεί και επειδή μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις το προήγουμενο (ειχά παίξει μόνο το Armored Princess βέβαια) θα τσιμπήσω πιστεύω.

Παίζω όλα τα games με Steam Controller γι' αυτό είναι τέτοια τα prompts αλλά δοκιμάζω πάντα πρώτα τον χειρισμό με πληκτρολόγιο και ποντίκι. Το πιο ενοχλητικό θέμα με τον χειρισμό είναι ότι στην μάχη δεν μπορείς να δεις τις λεπτομέρειες της μονάδας με δεξί κλικ αλλά πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί (Υ) και ότι σε κάποια μενού (inventory, army screen) δεν υποστηρίζεται drag and drop. Αναμφίβολα είναι κάπως άτσαλο αλλά δεν θεωρώ ότι επηρεάζει ουσιαστικά το gameplay. Ο χειρισμός με το gamepad από την άλλη είναι αρκετά κουραστικός, ειδικά στη μάχη που πρέπει να τραβολογάς αργά τον κέρσορα με το joystick. Σίγουρα πάντως τα προηγούμενα King's Bounty είχαν καλύτερο interface.

Όλα αυτά είναι στα πλαίσια της προσπάθειας να αυξηθούν οι πωλήσεις με το να γίνει το παιχνίδι πιο εύπεπτο σε ευρύ κοινό αλλά βλέποντας τις βαθμολογίες νομίζω πως ήταν εις μάτην. Οι καλύτερες κριτικές είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου από τους υπάρχοντες φανς ενώ τα κονσολικά sites το βαθμολόγησαν ξανά αυστηρά, άρα δεν άλλαξε το στάτους της σειράς.
 
Το έχω ξεκινήσει κάποιες μέρες αλλά κάτι το speed, κάτι το όντως κονσολάδικο interface το παίζω σποραδικά. Τουλάχιστον αναγνώρισαν κάποια θέματα και σκοπεύουν να τα διορθώσουν στο επόμενο Hotfix.:

"Greetings, Hunters for King's Bounty! Over the past week, we have received many reports and messages from you on improving the game. First of all, we would like to say once again: thanks for your help, responsiveness, and patience!

Our team has carefully checked everything, and now it is time to reveal some of our plans for updating the game. Soon, we will release the first hotfix, which will bring the following changes:

  • The speed of all three main characters' movements (on a horse, too) will increase.
  • You will be able to perform certain actions on a horse without dismounting (trade-in items, opening chests, and much more).
  • Quicksave and quick-load.
  • More gold in the Royal Lands.
  • Final twist of the story campaign fix.
  • Some changes in balance and minor bugs.
  • And other things."
 
Όλα καλά τα βλέπω εγώ (ειδικά με τα νέα για το hotfix) και θέλω πολύ να το δω, ως και παλιός φαν της σειράς. Αλλά με ανησυχεί πολύ η αυξημένη δυσκολία. Δεν έχω αντοχές να χαλάω ώρες επιμένοντας πλέον. Και δυστυχώς και τα παλιά τα έπαιξα μέχρι σημείου να μην μπορώ να προχωρήσω άλλο μετά από δεκάδες ώρες, κάτι που είναι πολύ άσχημο για εμένα να συμβαίνει. Το πιθανότερο θα το δω στο μέλλον σε κάποιο σημαντικό drop price (και ντρέπομαι που το λέω).
 
Με το νέο patch το παιχνίδι βελτιώνεται αισθητά. Τόσο η γρηγορότερη κίνηση αλλά και η δυνατότητα αλλαγής του field of view (fov). Η κάμερα παραείναι κοντά στο χαρακτήρα από default.

Το μόνο μικρό παράπονο που έχω είναι η έλλειψη jump αλλά καταλαβαίνω ότι είναι συνειδητή επιλογή να μην υπάρχει καθόλου vertical traversing (κάθετη διάσχιση?) για να μην μπορείς να αποφύγεις encounters ή να αποκτήσεις πρόσβαση σε περιοχές νωρίτερα από πρέπει. Εδώ φαίνεται μια αδυναμία της 3rd person απεικόνισης (ο Admiral το περιγράφει ως glitching) γιατί σε ισομετρική προοπτική σε κίνηση με το ποντίκι το παραπάνω θα πέρναγε απαρατήρητο.

Όσον αφορά τη δυσκολία θα έλεγα τη βρίσκω αρκετά challenging χωρίς να γίνεται απαγορευτική/άδικη μιας και μπορείς να healάρεις τις απώλειες σου (στις περισσότερες φορές έστω) πληρώντας gold. Στα προηγούμενα παιχνίδια ξέμενες από creatures να αγοράσεις ενώ είχες gold και καταντούσε το playthough/save σου μη βιώσιμο.

Επειδή είμαι της νοοτροπίας πάντως "σκουπίζω τα πάντα πριν προχωρίσω το main quest" μου βρωμάει λίγο lvl scaling, έστω σε κάποια main quest encounters.
 
Last edited:
Ειλικρινά, επειδή δεν έχει πολύ καιρό που τερμάτισα το legends, δεν ήταν τόσο δύσκολο και τα τέρατα ήταν υπεραρκετά. Το θέμα είναι ότι απλά το "σωστό" παίξιμο γινόταν με το να αλλάζεις ομάδα ανάλογα την περιοχή και τις συνεργειες των τεράτων μεταξύ τους. Πχ αν πήγαινες στους undead χωρίς priests ή αν ήθελες να έχεις νάνους και ελφς στην ομάδα σου ταυτόχρονα ε δεν έβγαινε
 
Ναι έτσι όπως το έγραψα ακούγεται πολύ γενίκευση. Έπρεπε να προσθέσω "άμα έπαιζες χαλαρά επιπόλαια ή έκανες λάθος". Πάντως ειδικά αν έχανες κάποιο high tier creature το reload ήταν μονόδρομος. Η εμπειρία μου εμένα πάντως ήταν από το Armored Princess (standlone expansion) που σίγουρα είχε διαφορέςμ από το αρχικό game στη legendary (ή όπως λεγόταν η υψηλότερη) δυσκολία.
 
Back
Top